Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"blikje tonijn, 5 boterhammen, paar borden pasta, paar bakken muesli"
"Ik heb geen schema ofzo. Meestal alleen eentje in het weekend"
"ja die is er ik ben er weleens geweest btw: hij staat op http://www.stickam.com er zijn er meerdere maar ik kijk nu naar bongtvlive.vip http://stickam.com/bongshouse"
"De Sjeik zei: 0,8 Kilo hasj in je maag, that's one hell of a trip. Ik zou trouwens liever niet meer wakker worden dan, als me daarna een celstraf van 20 jaar in Thailand stond te wachten... Klik om te vergroten... Jah dan trip je hem man, niet normaal. Wowh dat zou wel een trip zijn. XD"
"Als je het minst rookt want dan onthoud je het meeste"
"Cannabisexpress.nl zond mijn wiet altijd per post in een gripzakje met daaromheen een strijkzakje en een nat stuk folie waaromheen bubbelpapier zat en je rook niks."
"Watjes ik ben al 4 keer nokkie gegaan en het wordt alleen maar leuker eigenlijk zeg ik maar wat uit gaan is niet leuk"
"Op school?"
"jullie praten echt alsof jullie pillen bij de lokale supermarkt kopen. Bij mijn supermarkt hebben ze geen pillen."
"Ik ben, te kalm"