#1
@jimcp
Je reageert dan ook op een bericht van 6 jaar geleden.
Als er niet meer op gereageerd mag of kan worden dan zou ik reageren uitschakelen of het bericht verwijderen. - Dat een link al binnen zes jaar verdwenen is zegt overigens genoeg...
@jimcp
Je reageert dan ook op een bericht van 6 jaar geleden.
En toch zijn er ook 'deftige deals' te doen . Ik heb enkele weken geleden eens een 'test' gedaan : via een 'bepaalde chat-app' heb ik een bestelling geplaatst voor (aantal) speed. 3 dagen later werd deze op een afgesproken plaats geleverd in Belgie. De kwaliteit is top , het gevraagde aantal ook gekregen en de prijs was zelfs goedkoper dan waar ik het al jaren koop. Het enige minpuntje was : die persoon was een half uur later op de plek , maar dit was geen probleem voor mij . Gezien deze mensen van Nederland kwamen. Maar ik denk dat ik misschien wel een duizendste geluk had en dat het statement van 'Rebell' wel in de meeste gevallen waar zal zijn .Nee hoor prima topic iedereen besteld van alles op internet en denken allemaal dat ze de beste spullen hebben.
Maar de helft is nep op synthetisch.
Het is gewoon beter om een goede dealer te hebben die je kan aanspreken als er iets niet goed was
Prima topic laat mensen dit maar lezen!
Brand je vingers er niet aan. De poster die je quote is inmiddels geband. Juist het bestellen op darkweb is veiliger naar mijn mening want de reviews laten zien hoe goed een verkoper is en daardoor zijn ze verplicht om kwaliteit te leveren om hun klantenkring uit te breiden. Tuurlijk vergt het wel wat handigheid en knowledge maar als je het eenmaal doorhebt hoef je de deur niet meer uit en niet met vage dealers af te spreken. Wel laten testen natuurlijk.En toch zijn er ook 'deftige deals' te doen . Ik heb enkele weken geleden eens een 'test' gedaan : via een 'bepaalde chat-app' heb ik een bestelling geplaatst voor (aantal) speed. 3 dagen later werd deze op een afgesproken plaats geleverd in Belgie. De kwaliteit is top , het gevraagde aantal ook gekregen en de prijs was zelfs goedkoper dan waar ik het al jaren koop. Het enige minpuntje was : die persoon was een half uur later op de plek , maar dit was geen probleem voor mij . Gezien deze mensen van Nederland kwamen. Maar ik denk dat ik misschien wel een duizendste geluk had en dat het statement van 'Rebell' wel in de meeste gevallen waar zal zijn .
Amfetamine is altijd synthetisch toch.En toch zijn er ook 'deftige deals' te doen.
Onze overheid houdt ook een heel handig lijstje stoffen bij die verboden zijn. Sterker nog: ze hebben twee lijsten waarop precies álle stoffen staan die verboden zijn.De link is niet ( meer ) bereikbaar.
I though I would share my experence with the US Postal Service and MS Bureau of Narcotics.
This started in 2001. I had ordered a few meds over the internet, diet meds, valium, and Tylonyl#3, over a period ofa couple years. Some came from overseas and were shipped via US Postal Service.
Although I didn't know it at the time, one place in Mexico got taken down, and they got their shipping information. (my address, at work and at home) They, the Postal Service, got a warrant to go through my mail. They did this for about 6 months, and kept what they thought they might could use against me. In May, 2003, I was asked to meet at my local PostOffice to help them with an employee they had found that was going through people's mail, I fell for this, went to the Post Office, they asked me a couple af questions, handed me an envolope I had ordered, and let me go. As I was walking out, they arrested me, took me to the back, gave me my rights, and asked if I would talk. I didn't think what I had done was actually illegal, & I knew one of the local guys, so I agreed.
I explained some medical problems I have had and what I had ordered. They had looked at everything in our mail and asked about this specifically (books on WW2, books about Hitler, books about legal herbs, sex toys ordered for me & my wife) We then took a short ride to my house where 8 agents with a dog searched my home. (they had a warrent) I told them I would give them the pills, which I did, and they looked everywhere else for more or for other stuff they thought I might have. All they got were about 75 valium, 50 Xanax, and about 100 diet pills. I had Viagra, internet ordered, but they said that was OK. They also took my computer, it was specifically listed on the warrent. (returned the computer about 3 weeks later by way of the Postal Service, the hard drive was labled as copied in Illinois)
The search took about 2 hours. The only things they got were what I given them. They left, I retained a high profile attorney, and now I wait. I haven't heard anything official from them since they left my house, although since I live in a small town, I have heard rumers, that they were putting things together for the Grand Jury.
My attorney advised me that the longer things took, they better they were. I asked my Doctor about it, and she said several of her patients ordered via internet, but most were delivered by FedEx or UPS. After ordering nothing for about a year, I have once again started ordering a few meds shipped by Fed Ex
I'm at about 18 months since my visit, and hope this sleeping dog continues to sleep.
polderpassie zei:Dit speelt zich af in het buitenland?
Ik bestel alleen in Nederland.
Gebeurt dit ook in Nederland?
polderpassie zei:Wat zouden ze met mij doen als ze bij mij komen en bv 6 gram methoxetamine vinden?
Hoe strafbaar ben ik dan?? In Nederland....
Groet Pascale.
yellow2020 zei:Gewoon een pgp key gebruiken om je adres te versleutelen. Of is dat niet waterdicht?
polderpassie zei:Wat zouden ze met mij doen als ze bij mij komen en bv 6 gram methoxetamine vinden?
Hoe strafbaar ben ik dan?? In Nederland....
Groet Pascale.
SmartieAndMe zei:yellow2020 zei:Gewoon een pgp key gebruiken om je adres te versleutelen. Of is dat niet waterdicht?
Ook niet 100%. Eigenlijk is het enige wat een beetje veilig is, betalen met bitcoins en verzenden naar jouw adres met een andere naam erop.
yellow2020 zei:En wat heeft het voor nut om een andere naam er op te zetten?
SmartieAndMe zei:yellow2020 zei:En wat heeft het voor nut om een andere naam er op te zetten?
Dan kun je ontkennen dat het voor jou is. Gewoon zeggen dat je niks besteld hebt, als het dan niet aan jou gericht is, is het geloofwaardiger!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."