Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tijdloos zei: Er word meer bijgehouden dan je waarschijnlijk weet of denkt! Eerst dit even; dat als er alleen juridische gevolgen kunnen zijn wanneer illegale middelen worden besteld, of medicijnen waarvoor hier in NL een receptje nodig is! Zie hier voor een lijst met de middelen die niet gedoogd worden in Nederland: http://emcdda.no-ip.info/eldd?c=Netherlands Er zijn al talloze zaken waar mensen dingen met regelmaat bestelden, maar niet wisten dat de narcotica politie(k) alles bij hielden wat ze hadden besteld nadat een site was opgedoekt. Zijn veel gevallen te vinden op internet. En ook belangrijk dat je er niet vanuit kunt gaan dat je altijd zuiver spul krijgt, en de nodige gezondheidsrisico's neemt als je toch wat besteld. Zo is er als voorbeeld al vervuilde etizolam opgedoken (en nog meer stofjes) Zoals hieronder staat kan je overkomen als je pech hebt: Bron van dit voorbeeld Een gewaarschuwd mens telt voor 2! Wil je het hele verhaal lezen zie de bron, en dit is slechts het topje van de ijsberg naar mijn weten. Kort gezegd heeft hij een flinke boete gehad + kosten advocaat etc. En heeft dus een strafblad erdoor gekregen, en proeftijd had gekregen en het land niet meer uit mocht tot de rechtszaak was afgerond. En dus veel spijt ervan heeft gekregen van de aankopen. Pas dus op met je aankopen mocht je dat doen! (wat ik afraad om te doen) Hopelijk word dit gelezen en denk je nu 2x na voordat je wat besteld! Wees voorzichtig en laat het testen als je toch wat hebt voor de zekerheid (indien dit een mogelijkheid is voor je) Peace Klik om te vergroten... De link is niet ( meer ) bereikbaar."
"acht.zes zei: @jimcp Je reageert dan ook op een bericht van 6 jaar geleden. Klik om te vergroten... Als er niet meer op gereageerd mag of kan worden dan zou ik reageren uitschakelen of het bericht verwijderen. - Dat een link al binnen zes jaar verdwenen is zegt overigens genoeg..."
"Spor zei: Ten slotte wil ik graag iedereen mede delen dat het een zeer slecht idee is om deze "drug" te combineren met alcohol ... Klik om te vergroten... Heb ervaring met Xanax ( Alprazolam ). Dat werkt zo'n beetje hetzelfde als alchohol maar zonder het controleverlies ( ook wel 'dronkenschap' genoemd. ) Neem een Xanax en je hebt veel minder alcohol nodig dan normaal. Ook het zogenaamde 'door willen drinken' krijg je onder controle m.b.v. Xanax. Dus geen katers meer e.d. - Xanax is extreem verslavend. Ik was er voor gewaarschuwd maar ik herinner dat ik dacht: "Dit werkt zo bevrijdend, dan maar verslaafd." - Uitkijken dus. Op dit moment gebruik ik al jaren geen alcohol en/of Xanax meer. Zonder kan dus ook. En afbouwen lukt dus ook wel, zij het met pijn en moeite."
"Ik vraag me af of je een baan hebt. Wat is je bijdrage aan de maatschappij? Je stelt namelijk nogal wat eisen aan de mensen om je heen. Van gevangenissen in usa en Azie weten we dat cold Turley afkicken geen enkel probleem is. Dus: doe normaal. Edit: Een onbjectievere blik/meer inlevingsmogen ontbreekt, respecteer elkaar!"
"Oxy versus methadon Ik geloof niet dat Oxydude in NL woont. Precies zoals in z'n profille. In de USA dus. Ik geloof dat je hier wel terminaal moet zijn om het voorgeschreven te krijgen. Ik ben zeer benieuwd of Oxy beter dan Methadon is. Wie heeft zowel -zelf- methadon als oxy gebruikt?"
"ikwilcleanleven zei: Hallo, Ik gebruik inmiddels bijna 2 jaar Oxycodon. Klik om te vergroten... Op grond van welke indicatie krijg jij Oxycodon?"
"@ikwilcleanleven Wat een verschrikkelijk ongeluk. Ik hoop dat het nu weer helemaal goed gaat met je. Sterkte! Je schrijft: "Als ik het kon terwijl ik zwaar depressief was en allerlei andere problemen in mijn leven had, kan jij het ook!" Dat is helaas NIET waar omdat opiaat-verslaving een chronische, ongeneeslijke ziekte is. Jij hebt om medische redenen Oxycodon gekregen en dat ( op eigen initiatief ) weer afgebouwd, voor je ongeluk was je ook niet verslaafd. Natuurlijk wil je na zo'n ongeluk genezen en medicijn-vrij zijn. Een opiaat-verslaafd persoon daarentegen, mist iets, opiaten maken hem "heel", "normaal". Met wilskracht kun je heel erg veel bereiken maar je kunt jezelf niet genezen van zo'n ernstige ziekte als opiaat-verslaving. Was het maar waar. Dat jij je pijn medicatie gewoon kon afbouwen geeft aan dat je lichaam geen opiaten "nodig" heeft, anders dan in situaties van zeer ernstige pijn. Geef verslaafden geen valse hoop."
"@acht.zes Ik begrijp wat je bedoelt. Addicts die momenteel niet gebruiken, om wat voor reden dan ook, zijn "in recovery / herstellende", dat is iets anders dan "genezen". Ze leven van dag tot dag. Ze hebben de keuze tussen de hel van het clean zijn en de hel van het verslaafd zijn. Ze zijn extreem kwetsbaar voor een terugval. Even niet opletten en een trigger activeert: en ze zijn weer gebruiker."
"Psychedelibee zei: Je nickname is ironisch bedoeld lijkt me? Je vraagt namelijk best wel een hoop basic dingen die gemakkelijk te vinden zijn door het even te googlen. Ik ga dus ook niet op je vragen in ... Klik om te vergroten... Wat een onvriendelijk antwoord en helemaal niet in de geest van dit forum. OP =heeft= op internet gezocht en is op dit forum uitgekomen. Als je OP echt niet wilt helpen reageer dan gewoon niet. Niet iedereen heeft de vaardigheden om de juiste informatie op Google te vinden."
"Verslaving aan opiaten is een ongeneeslijke ziekte. Stoppen met vervangende medicatie ( methadon, buprenorphine eventueel naltrexon ) leidt onherroepelijk tot terugval. Een juiste dosering van het vervangend middel behoort geen bijwerkingen te hebben. Als je je niet prettig voelt met methadon dan is de dosering te hoog ( of te laag ). Als je kunt afbouwen naar 20mg methadon dan kun je omgezet worden naar buprenorphine. De starter van deze thread is het gelukt om zich tijdelijk helemaal opiaatvrij te maken. Iemand met een geschiedenis van 30 jaar opiaatgebruik kan dat niet vol houden. In zo'n geval -moet- je minimaal naltrexon blijven nemen. Het is een middel dat de opiaatreceptoren bezet houdt en zo craving en terugval voorkomt. Het gebruik van anti-depressiva is gevaarlijker en schadelijker dan het gebruik van opiaten. Accepteer dat je ongeneeslijk ziek bent. Stop alleen met vervangende medicatie als je er echt veel last van hebt ( komt zelden voor ) en dan nog: blijf Naltrexon nemen."