Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarschuwing over stofjes bestellen via internet!

Waarschuwing over stofjes bestellen via internet!

46 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zelf ook nog wat te melden Oxcyman? Beetje vreem om enkel de begin post te quoten en verder niks toe te voegen.
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon een pgp key gebruiken om je adres te versleutelen. Of is dat niet waterdicht?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er word meer bijgehouden dan je waarschijnlijk weet of denkt!

Eerst dit even; dat als er alleen juridische gevolgen kunnen zijn wanneer illegale middelen worden besteld, of medicijnen waarvoor hier in NL een receptje nodig is!

Zie hier voor een lijst met de middelen die niet gedoogd worden in Nederland:
http://emcdda.no-ip.info/eldd?c=Netherlands

Er zijn al talloze zaken waar mensen dingen met regelmaat bestelden, maar niet wisten dat de narcotica politie(k) alles bij hielden wat ze hadden besteld nadat een site was opgedoekt. Zijn veel gevallen te vinden op internet.

En ook belangrijk dat je er niet vanuit kunt gaan dat je altijd zuiver spul krijgt, en de nodige gezondheidsrisico's neemt als je toch wat besteld. Zo is er als voorbeeld al vervuilde etizolam opgedoken (en nog meer stofjes)

Zoals hieronder staat kan je overkomen als je pech hebt:

I though I would share my experence with the US Postal Service and MS Bureau of Narcotics.


This started in 2001. I had ordered a few meds over the internet, diet meds, valium, and Tylonyl#3, over a period ofa couple years. Some came from overseas and were shipped via US Postal Service.


Although I didn't know it at the time, one place in Mexico got taken down, and they got their shipping information. (my address, at work and at home) They, the Postal Service, got a warrant to go through my mail. They did this for about 6 months, and kept what they thought they might could use against me. In May, 2003, I was asked to meet at my local PostOffice to help them with an employee they had found that was going through people's mail, I fell for this, went to the Post Office, they asked me a couple af questions, handed me an envolope I had ordered, and let me go. As I was walking out, they arrested me, took me to the back, gave me my rights, and asked if I would talk. I didn't think what I had done was actually illegal, & I knew one of the local guys, so I agreed.


I explained some medical problems I have had and what I had ordered. They had looked at everything in our mail and asked about this specifically (books on WW2, books about Hitler, books about legal herbs, sex toys ordered for me & my wife) We then took a short ride to my house where 8 agents with a dog searched my home. (they had a warrent) I told them I would give them the pills, which I did, and they looked everywhere else for more or for other stuff they thought I might have. All they got were about 75 valium, 50 Xanax, and about 100 diet pills. I had Viagra, internet ordered, but they said that was OK. They also took my computer, it was specifically listed on the warrent. (returned the computer about 3 weeks later by way of the Postal Service, the hard drive was labled as copied in Illinois)


The search took about 2 hours. The only things they got were what I given them. They left, I retained a high profile attorney, and now I wait. I haven't heard anything official from them since they left my house, although since I live in a small town, I have heard rumers, that they were putting things together for the Grand Jury.


My attorney advised me that the longer things took, they better they were. I asked my Doctor about it, and she said several of her patients ordered via internet, but most were delivered by FedEx or UPS. After ordering nothing for about a year, I have once again started ordering a few meds shipped by Fed Ex


I'm at about 18 months since my visit, and hope this sleeping dog continues to sleep.
Klik om te vergroten...

Bron van dit voorbeeld

Een gewaarschuwd mens telt voor 2!

Wil je het hele verhaal lezen zie de bron, en dit is slechts het topje van de ijsberg naar mijn weten. Kort gezegd heeft hij een flinke boete gehad + kosten advocaat etc. En heeft dus een strafblad erdoor gekregen, en proeftijd had gekregen en het land niet meer uit mocht tot de rechtszaak was afgerond. En dus veel spijt ervan heeft gekregen van de aankopen.


Pas dus op met je aankopen mocht je dat doen! (wat ik afraad om te doen)

Hopelijk word dit gelezen en denk je nu 2x na voordat je wat besteld!

Wees voorzichtig en laat het testen als je toch wat hebt voor de zekerheid (indien dit een mogelijkheid is voor je)

Peace
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gelijk heb je, ik doe er niet aan mee.
Goede post overigens ja!!! :)

Peace back
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#5
goed dat ik dat weet. ik bestel namelijk nog regelmatig 2-ci en 2c-t-7 uit het buitenland en deze staan hier allang op de opiumlijst
p
polderpassieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat zouden ze met mij doen als ze bij mij komen en bv 6 gram methoxetamine vinden?

Hoe strafbaar ben ik dan?? In Nederland....

Groet Pascale.
p
polderpassieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit speelt zich af in het buitenland?

Ik bestel alleen in Nederland.
Gebeurt dit ook in Nederland?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
polderpassie zei:
Dit speelt zich af in het buitenland?

Ik bestel alleen in Nederland.
Gebeurt dit ook in Nederland?
Klik om te vergroten...

Maar de bedrijven waar jij het vandaan haalt komen (ongetwijfeld) uit het buitenland. En als zo'n bedrijf word opgerold nemen ze ook het klanten systeem door als voorbeeld. Dus je loopt altijd een (soms klein) risico.
Het gebeurd ook in NL ja alleen die dingen komen niet (snel) in de media hier. Zo kunnen ze namelijk relatief makkelijk meer (grotere) vissen vangen.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#9
polderpassie zei:
Wat zouden ze met mij doen als ze bij mij komen en bv 6 gram methoxetamine vinden?

Hoe strafbaar ben ik dan?? In Nederland....

Groet Pascale.
Klik om te vergroten...

MXE is niet strafbaar :)
Vroeg me net af hoe lang het zal duren.. nog even genieten dan maar :P
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als het in een land verschipt wordt waar het legaal is hoef je je geen zorgen te maken. Als ze het onderscheppen kunnen ze hoogstens een brief sturen waarin ze je vragen of je er zorg voor wilt dragen dat het niet meer gebeurd. Je bent niet illegaal bezig. Ik heb zelf jaren als postbode gewerkt.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
yellow2020 zei:
Gewoon een pgp key gebruiken om je adres te versleutelen. Of is dat niet waterdicht?
Klik om te vergroten...

Ook niet 100%. Eigenlijk is het enige wat een beetje veilig is, betalen met bitcoins en verzenden naar jouw adres met een andere naam erop.

Uiteraard moet je dan nog zorgen dat het op je computer niet te herleiden is (surfgedrag etc) dus eigenlijk bestellen vanuit een internetcafe of bibliotheek :grin:

]
polderpassie zei:
Wat zouden ze met mij doen als ze bij mij komen en bv 6 gram methoxetamine vinden?

Hoe strafbaar ben ik dan?? In Nederland....

Groet Pascale.
Klik om te vergroten...

MXE valt toch onder de geneesmiddelenwet en mag je daarom niet in huis hebben zonder recept? Straffen zijn zeker lager dan opiumwet maar als je genoeg hebt wordt het zeker niet gewaardeerd

MXE is niet strafbaar :)
Vroeg me net af hoe lang het zal duren.. nog even genieten dan maar :P
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#12
SmartieAndMe zei:
yellow2020 zei:
Gewoon een pgp key gebruiken om je adres te versleutelen. Of is dat niet waterdicht?
Klik om te vergroten...

Ook niet 100%. Eigenlijk is het enige wat een beetje veilig is, betalen met bitcoins en verzenden naar jouw adres met een andere naam erop.
Klik om te vergroten...

Ik ging er automatisch vanuit dat "stofjes bestellen via internet" altijd via bitcoins gedaan werd. En wat heeft het voor nut om een andere naam er op te zetten? Het beste (in mijn ogen en van wat ik gelezen heb) is om het te laten versturen naar een vriend o.i.d. Die heeft dan niets op zijn of haar computer staan wat als bewijs kan dienen en wanneer de politie aan de deur staat is het pakketje natuurlijk al lang niet meer in zijn bezit, "weggegooid want heb ik niet besteld".
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
yellow2020 zei:
En wat heeft het voor nut om een andere naam er op te zetten?
Klik om te vergroten...

Dan kun je ontkennen dat het voor jou is. Gewoon zeggen dat je niks besteld hebt, als het dan niet aan jou gericht is, is het geloofwaardiger!
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#14
SmartieAndMe zei:
yellow2020 zei:
En wat heeft het voor nut om een andere naam er op te zetten?
Klik om te vergroten...

Dan kun je ontkennen dat het voor jou is. Gewoon zeggen dat je niks besteld hebt, als het dan niet aan jou gericht is, is het geloofwaardiger!
Klik om te vergroten...

Ontkennen dat het voor jou is kan altijd. De politie is ook niet achterlijk. "Oh shit, u heeft gelijk. Er staat een andere naam op!". Op de SR2.0 fora wordt zelfs afgeraden om een andere naam te gebruiken dan je eigen omdat het verdacht is een andere te gebruiken.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ontkennen kan inderdaad altijd, maar ze kunnen moeilijker aantonen dat jij het was als je naam er niet op staat. Een willekeurige naam gebruiken kan inderdaad voor argwaan zorgen, ik gebruik altijd de naam van de oude bewoner :openmouth: Daar komt nog steeds post van binnen namelijk :grin:

Niet zo netjes, maar wel effectief.
E
EuphorogenesisLid
01-01-2024, 00:00
#16
SmartieAndMe zei:
Ontkennen kan inderdaad altijd, maar ze kunnen moeilijker aantonen dat jij het was als je naam er niet op staat. Een willekeurige naam gebruiken kan inderdaad voor argwaan zorgen, ik gebruik altijd de naam van de oude bewoner :openmouth: Daar komt nog steeds post van binnen namelijk :grin:

Niet zo netjes, maar wel effectief.
Klik om te vergroten...

Dat is wel slim, smartie. Dan heb je zeker wat ze zo mooi in het engels noemen: Plausible Deniability
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#17
O jee,

Via via een website gekregen waar ik wel wat bestel:

Lorazepam
Diazepam
Clonazepam
Modefinil
Xanax

Maak mijzelf ziek zorgen mijn maatje kreeg geen brief geen waarschuwing maar wel 2 klote wouten voor zijn deur. Vonden ze natuurlijk zijn onsje verse pasta.
Sindsdien moet ik mijzelf zien te bedruipen, uiteraartd heb ik alle maatregelen getroffen:

Smeris komt er niet in zonder huisbezoekings bevel
Ik ontken alles, pakket staat niet op mijn naam en is niet betaald door mij.
Het is een wraakactie van de ex man wiens vrouw is dagelljiks ziek vol spuit. :grin:
Mijn vingerafdrukken staan er niet op !
Computers zijn encrypted, gelocked, gewist van history.
Smeris kan opzouten ...

:hearteyes:
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#18
Volgens mij maken ze zich in nederland daar niet zo druk om. Amerika sluit per duizend inwoners vele malen meer mensen op dan in de rest van de "beschaafde" wereld. Wat dat betreft lijkt amerika meer op een derde wereldland met een dictatuur dan op een democratie....

Ff zoeken: in amerika woont 5% van de wereldbevolking, maar ze hebben 25% van alle gevangenen. Het staat zelfs op de nr1. Van de hele wereld met gevangenen per 1000 inwoners, nog ver boven rusland of china.

Ik zou me dus niet zo druk maken naar aanleiding van amerikaanse verhalen....
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#19
cheiron zei:
Ff zoeken: in amerika woont 5% van de wereldbevolking, maar ze hebben 25% van alle gevangenen. Het staat zelfs op de nr1. Van de hele wereld met gevangenen per 1000 inwoners, nog ver boven rusland of china.
Klik om te vergroten...
Als dat klopt dan zou dat betekenen dat 1 op de 4 in de gevangenis zitten of gezeten hebben.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
In Amerika zit 1 op de 100 inwoners in de gevangenis. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."