Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb met alle benzo's behalve de bromazepam ervaring. Ik denk dat de fluni's toch echt wel boven aan mijn lijstje staan. De eerste keer dat ik 1 van 2mg nam heb ik maar nauwelijks mijn slaapkamer bereikt! Vind het ook echt jammer dat ze bijna niet meer te krijgen zijn! Vind het sowieso lastig met benzo's de laatste tijd. Na de fluni's kies ik denk ik de flurazepam en de midazolam. Alleen de midazolam werkt zo kort. Ik denk dat dat mijn top 3 is."
"Nobody26 zei: Mijn vraag welke med is het sterkst? flunitrazepam , xanax of oxycontin ? Ik heb het laatste 10mg gehad en merk er niks van. Welke van de 3 zal het 'beste' werken kwa 'versuffend' werken? Klik om te vergroten... Hallo. Oxycontin is een pijnstiller, een opiaat! Tussen fluni's en xanax is fluni toch echt sterker! En ik had er ook altijd een beetje een euforisch gevoel bij! Deze 2 zijn benzo's! Tuurlijk slaap je ook lekker op oxycontin maar daar is het niet voor bedoelt! Dit is mijn ervaring en het kan verschillen per persoon! Hoop dat ik een beetje heb kunnen helpen. groeten"
"Mdphp freebase vind ik echt gruwelijk!"
"Ik rook mdphp gewoon of in glazen pijp of op folie! Of crackpijpje natuurlijk"
"Maar vond 't op folie maar niks"
"Dank je wel voor de info! Ik ben nieuw hier dus moet nog veel leren! Thanks!"
"xastur zei: Ibu en paracetamol werken niet. Ik zei dat ik niet goed wist hoe je het schrijven moest maar het was ook een opaatachtige. Mixen van opaatachtige ga ik niet doen. En ik snap erg goed dat je toleratie opbouwd. 400mg is de max wat je kan en mag nemen bij tramadol. Valium heb ik op dokters advies. Omdat het een spierverslapper is maar ook een dempende effect heeft. Het opaat dat ik bedoel word ook gebruikt als methadon vervanger. Deze zijn wel iets goedkoper dan oxycodone. Ik had maar 2mg valium voorgschreven dat is niks natuurlijk. Neem er ruim 6 a 7 per keer voor een beetje effect en het erge is dat ik dat pas de volgende dag merk net als in combo met tramadol combo met codeinesulfaat ruim 100mg werd ik de volgende dag goed ziek van maar wel nog steeds een helse pijn. En nee gebruik niet elke dag probeer het zolang mogelijk mee te wachten. Heb ook een vrouw die mij weerhoudt tot meer te nemen ik hou persoonlijk liever van opwekkend van verdovende middelen. Klik om te vergroten... Het klopt dat de max voorgeschreven limiet 400 mg tramadol is. Zelf heb ik ook wel eens 1000mg gehad dus het kan niet heel erg veel kwaad! 6 a 7 pillen diazepam per keer lijkt mij dan nog erger. Tuurlijk is het beste als je opiaten/ opioiden niet gaat mixen. Zelf doe ik dat wel omdat het dan naar mijn gevoel beter werkt. Een voorbeeld daarvan is 500mg tramadol met 60 mg oxycontin. Als je er net mee begint raad ik het wel af. Maar wat ik hiermee bedoel te zeggen is; je kan het beter niet doen maar ik heb t wel gedaan! En ik ben er ook nog steeds! Ik ben opiaten gaan mixen omdat de pijn niet weggaat! Zeer frustrerend! Je doet wat om de pijn een beetje te maskeren. Sterkte er nog mee! Groeten"