#1
Ja Joetsie, quetiapine doet het voor mij veel beter dan benzodiazepines of de Z-drugs. Ik denk dat het heel goed gaat werken voor je. Je zal de eerste weken wat slaperig zijn overdag, maar ik denk dat je voor de rest weinig bijwerkingen zult beleven. Succes!Was bij de arts vandaag,en krijg quetiapine.Wat is jullie ervaring ermee?