#1
Ongeveer 15 jaar geleden kreeg ik de eerste voorschrift voor benzodiazepinen van mijn huisarts: Temesta 1mg (lorazepam). Nooit als recreatief gebruiken, voor de problemen dat ik toen had - paniek/angstaanvallen - vind ik een schitterend middel!
Vorige jaar een auto-ongeval gehad en als resultaat last van zware nekpijn door whiplash. Kreeg van de dokter Diazepam 5mg. Ook nooit als recreatief gebruiken en ja, een andere “wonder middel” voor mij, ik kon eindelijk goed slapen, relaxend en zonder last aan mijn nek.
Ook vorige jaar hoorde ik van vrienden over een apotheek in Brussels die ALLE soort medicamentem ZONDER voorschrift kocht 😳 “Dat kán niet” dacht ik toen. Dat kan wél! Ik ging naar daar en kocht voor mij zonder voorschrift Valium, Temesta, Zolpidem en Xanax, één doosje van elke 😁 Inmiddels is de apotheek dicht gegaan, nu is het terug open maar verkopen ze geen medicamenten zonder voorschrift niet meer.
Dus na een zware hallucinatie na de innemen van zolpidem - verschrikkelijk! - besloot ik die pilletje nooit meer in mijn leven te pakken. Ik heb thuis nog een nieuwe doosje. Valium is bijna op, dat helpt me super goed als ik te veel stims pak en kan niet in slaap vallen. Temesta is mijn lieveling maar pak ik alleen als dat echt nodig is en niet gerelateerd met verbruik van drugs. Xanax 1mg vind ik TE sterk voor mij, als ik moet dat hebben doe ik alleen als vervanger van Valium, het doosje ligt hier nog voor te openen.
Dus voor mij zijn benzo’s GEWELDIGE middelen en ik wil door te misbruiken zijn functionaliteit (?) NIET te verpesten. Veel respect voor hen.
Vorige jaar een auto-ongeval gehad en als resultaat last van zware nekpijn door whiplash. Kreeg van de dokter Diazepam 5mg. Ook nooit als recreatief gebruiken en ja, een andere “wonder middel” voor mij, ik kon eindelijk goed slapen, relaxend en zonder last aan mijn nek.
Ook vorige jaar hoorde ik van vrienden over een apotheek in Brussels die ALLE soort medicamentem ZONDER voorschrift kocht 😳 “Dat kán niet” dacht ik toen. Dat kan wél! Ik ging naar daar en kocht voor mij zonder voorschrift Valium, Temesta, Zolpidem en Xanax, één doosje van elke 😁 Inmiddels is de apotheek dicht gegaan, nu is het terug open maar verkopen ze geen medicamenten zonder voorschrift niet meer.
Dus na een zware hallucinatie na de innemen van zolpidem - verschrikkelijk! - besloot ik die pilletje nooit meer in mijn leven te pakken. Ik heb thuis nog een nieuwe doosje. Valium is bijna op, dat helpt me super goed als ik te veel stims pak en kan niet in slaap vallen. Temesta is mijn lieveling maar pak ik alleen als dat echt nodig is en niet gerelateerd met verbruik van drugs. Xanax 1mg vind ik TE sterk voor mij, als ik moet dat hebben doe ik alleen als vervanger van Valium, het doosje ligt hier nog voor te openen.
Dus voor mij zijn benzo’s GEWELDIGE middelen en ik wil door te misbruiken zijn functionaliteit (?) NIET te verpesten. Veel respect voor hen.