Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJullie favoriete benzo (inslaper/recreatief)

Jullie favoriete benzo (inslaper/recreatief)

143 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Thomas Shelby zei:
Beter gebruik je geen clonazolam man. Ik had na 3 achter elkaar gebruik al dikke afkickverschijnselen. Ik nam gewoon 0.5mg savonds gewoon om te chillen. Hele week super ziek geweest. Bloed heet en ijs koud steeds, overal naalden in me lichaam. En dan heb ik het nog niet over die black-outs die je krijgt van clonazolam. Raak die bende nooit meer aan.

Maar ik lees dat Temazepam een inslaper is

succes.
Klik om te vergroten...
Haha Tommy van Peaky Blinders ....let him come and cure me.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toen ik voor de eerste keer de afkickkliniek in draaide, was dat voor benzo verslaving, en alcohol.
Deze twee gezamenlijk, dat was lekker, natuurlijk maar ooo zo gevaarlijk alleen keek ik daar totaal niet naar ..
En ik onderstreep de reactie van Donald, dat je heel lang nodig hebt om weer op eigen kracht te kunnen slapen.
Dat heeft bij mij meer dan twee jaar geduurd.
Ik kreeg allerlei afschuwelijke nachtmerries met flashbacks over mijn 6,5 jaren militair zijn.
Alles kwam weer boven.
En zelfs nu nog, heel af en toe, komt er weer wat voorbij.
Ik kickte in 4 of 5 weken lichamelijk van deze benzo's af.
Maar dan begint het lieve leven pas..
Ik nam destijds vrij veel van dat spul, 50 mg seresta forte, 10 mg diazepam, 30 mg temazepam, 20 mg is eigenlijk al een maximum,
10 mg temesta er nog bij.
Dat is de realiteit.
maar goed, dat terzijde, en als ik maar een mogelijkheid zag om recepten " aan te passen ", dan deed ik dit uiteraard.
Dat kon toen nog..
De afkick voelde ik tot in de nagels van mijn kleine tenen.
Ongelooflijk hoe je aan deze stoffen gewend en hooked raakt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lormetazepam werkt goed.
Moet je natuurlijk niet misbruiken.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Lormetazepam werkt goed.
Moet je natuurlijk niet misbruiken.
Klik om te vergroten...
Ja man, zeker.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geldt dat niet voor a l l e drogerende middelen?!
Niet misbruiken!
En sommige stoffen moet je helemaal nooit en te nimmer g e bruiken...laat staan m i s bruiken.
Dat is algemeen bekend neem ik aan....
Het punt nu is dat sommige stoffen in eerste instantie als medicijn gegeven worden, en iedereen roept halleluja kameraden landgenoten zet hem op..
En dan, na enige tijd laat dat middel zijn ware gezicht zien, en is het middel veel groter qua ellende, dan de kwaal.
Dat was met valium al zo, nu fentanyl, en straks is er weer wat nieuws, ik denk hierbij aan de vaccinatie tegen corona.
Ik neem deze dus nu niet.
De facto, eerst gecontroleerd gebruik, later misbruik is heel vaak aan de orde.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is altijd een felicitatie waard!
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Legio Patria Nostra zei:
Geldt dat niet voor a l l e drogerende middelen?!
Niet misbruiken!
En sommige stoffen moet je helemaal nooit en te nimmer g e bruiken...laat staan m i s bruiken.
Dat is algemeen bekend neem ik aan....
Klik om te vergroten...
Jazeker. En benzo's zijn echt verslavend als een malle. Ik ben er vanaf gelukkig met behulp van ggz. Dank hiervoor, amen.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Legio Patria Nostra zei:
Dat is altijd een felicitatie waard!
Klik om te vergroten...
Thanks!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
BBKING zei:
Jazeker. En benzo's zijn echt verslavend als een malle. Ik ben er vanaf gelukkig met behulp van ggz. Dank hiervoor, amen.
Klik om te vergroten...
Mooi man. Ik kan niemand benzo's aanraden....
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Mooi man. Ik kan niemand benzo's aanraden....
Klik om te vergroten...
Nee, niet goed, zwaar verslavend en geen fun.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
BBKING zei:
Nee, niet goed, zwaar verslavend en geen fun.
Klik om te vergroten...

Het is dan ook niet gemaakt voor fun.
Benzo's helpen effectief mensen met slaapproblemen, zolang men het met verstand gebruikt.

Ik kan niemand benzo's aanraden zou dan beter ook anders geformuleerd worden .

Ik kan niemand benzo (misbruik,verslaving) aanraden.


My2cents.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Het is dan ook niet gemaakt voor fun.
Benzo's helpen effectief mensen met slaapproblemen, zolang men het met verstand gebruikt.

Ik kan niemand benzo's aanraden zou dan beter ook anders geformuleerd worden .

Ik kan niemand benzo (misbruik,verslaving) aanraden.


My2cents.
Klik om te vergroten...
Hier op het forum wordt het vooral gebruikt als tegenhanger van stimulanten. Dat gaat vaak niet goed.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Hier op het forum wordt het vooral gebruikt als tegenhanger van stimulanten. Dat gaat vaak niet goed.
Klik om te vergroten...

Daarom stond er ook : zolang met het met verstand gebruikt.

Dat is een gouden regel die ik heb, ook al MOET ik slapen, ook al MOET ik werken de dag nadien....Ik ga geen benzo nemen terwijl er verwacht wordt dat ik plafonddienst draai.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik mezelf even zonder tolerantie zie:
- Functioneel: alprazolam;
- Slapen: etizolam.

Als ik mezelf met tolerantie zie:
- Functioneel: etizolam;
- Slapen: clonazolam/flualprazolam.

Maar dit alles is ook sterk dosisafhankelijk!
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Het is dan ook niet gemaakt voor fun.
Benzo's helpen effectief mensen met slaapproblemen, zolang men het met verstand gebruikt.

Ik kan niemand benzo's aanraden zou dan beter ook anders geformuleerd worden .

Ik kan niemand benzo (misbruik,verslaving) aanraden.


My2cents.
Klik om te vergroten...
Maarja, geen enkele drug is gemaakt om fun te hebben.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
BBKING zei:
Maarja, geen enkele drug is gemaakt om fun te hebben.
Klik om te vergroten...

Sommige drugs zijn net WEL gemaakt om fun mee te hebben. (mdma)
Zolang je maar uw verstand gebruikt.

Maar een benzo is specifiek NIET gemaakt om fun mee te hebben. Het dient als een (nood)oplossing.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Sommige drugs zijn net WEL gemaakt om fun mee te hebben. (mdma)
Zolang je maar uw verstand gebruikt.

Maar een benzo is specifiek NIET gemaakt om fun mee te hebben. Het dient als een (nood)oplossing.
Klik om te vergroten...
Psychiaters gebruikten het middel waardoor patiënten opener en emotioneel minder geremd werden. Eind jaren zeventig werd door een groep chemici een illegaal laboratorium opgezet in Californië. Men wilde MDMA als middel op de markt brengen. Men vond de naam MDMA niet geschikt en noemde het 'Ecstasy', oftewel XTC of E.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
BBKING zei:
Psychiaters gebruikten het middel waardoor patiënten opener en emotioneel minder geremd werden. Eind jaren zeventig werd door een groep chemici een illegaal laboratorium opgezet in Californië. Men wilde MDMA als middel op de markt brengen. Men vond de naam MDMA niet geschikt en noemde het 'Ecstasy', oftewel XTC of E.
Klik om te vergroten...


En het punt is ?
Dat als ik xtc schreef uw post er niet was?
Of prefereer je ecstacy?

Snap de post niet.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
En het punt is ?
Dat als ik xtc schreef uw post er niet was?
Of prefereer je ecstacy?

Snap de post niet.
Klik om te vergroten...
Mdma is uitgevonden voor de psychiatrie en niet voor de fun, net zoals vele andere drugs.

Op 24 december 1912 verkreeg Merck het patent op deze procedure, en wordt MDMA voor het eerst in een officieel document genoemd.[9] In dit stadium was men nog niet geïnteresseerd in MDMA zelf. Het was dr. Max Oberlin, ook van Merck, die in 1927 voor het eerst interesse toonde in de farmacologische eigenschappen van MDMA. Om economische redenen werd het onderzoek gestopt en lag vervolgens enige decennia stil. In de jaren vijftig testten, onder andere, het Amerikaanse en Duitse leger verschillende psychoactieve stoffen waaronder MDMA.
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hija de la luna 1 zei:
ik voel me rot. Had nu bijna mijn benzo slaapmiddel gebruik gereduceerd tot de helft , op enkele weken, was er fier op, maar het lukt me al twee dagen niet meer om door te slapen. Zit s nachts nog 1 of 2 uur te lezen. ga vandaag , zo dadelijk terug een halfke Lormetazepam nemen al voel ik me slecht daarom. Dacht dat ontwennen veel makkelijker ging. Djuu.....
Klik om te vergroten...
Ik ben zo op 1dag af van xanax en morfine (niet gelijktijdig en om medische reden)
Xanax was idd dag of 2 doorbijten maar was het beu om gevoelloos te zijn
En morfine omdat ik het niet meer aankon afhankelijk te zijn. Pleister er gewoon afgetrokken, dagje lichtschuw geweest en da wast

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."