#1
Flualprazolam is wel een chille
Ik ben zo op 1dag af van xanax en morfine (niet gelijktijdig en om medische reden)ik voel me rot. Had nu bijna mijn benzo slaapmiddel gebruik gereduceerd tot de helft , op enkele weken, was er fier op, maar het lukt me al twee dagen niet meer om door te slapen. Zit s nachts nog 1 of 2 uur te lezen. ga vandaag , zo dadelijk terug een halfke Lormetazepam nemen al voel ik me slecht daarom. Dacht dat ontwennen veel makkelijker ging. Djuu.....
Flunitrazolam duurt maar zo'n 5 uur, net iets langer dan Etizolam.Zat ook wat te lezen over Flunitrazolam
Naast het gebruik van benzodiazepines in meer extreme situaties of om ontwenning uit te smeren bestaat functioneel gebruik van benzodiazepines niet echt.En wanneer je het puur recreatief gebruikt, vanwaar?
Haha Tommy van Peaky Blinders ....let him come and cure me.Beter gebruik je geen clonazolam man. Ik had na 3 achter elkaar gebruik al dikke afkickverschijnselen. Ik nam gewoon 0.5mg savonds gewoon om te chillen. Hele week super ziek geweest. Bloed heet en ijs koud steeds, overal naalden in me lichaam. En dan heb ik het nog niet over die black-outs die je krijgt van clonazolam. Raak die bende nooit meer aan.
Maar ik lees dat Temazepam een inslaper is
succes.
Mooi man. Ik kan niemand benzo's aanraden....Jazeker. En benzo's zijn echt verslavend als een malle. Ik ben er vanaf gelukkig met behulp van ggz. Dank hiervoor, amen.
Nee, niet goed, zwaar verslavend en geen fun.Mooi man. Ik kan niemand benzo's aanraden....
Psychiaters gebruikten het middel waardoor patiënten opener en emotioneel minder geremd werden. Eind jaren zeventig werd door een groep chemici een illegaal laboratorium opgezet in Californië. Men wilde MDMA als middel op de markt brengen. Men vond de naam MDMA niet geschikt en noemde het 'Ecstasy', oftewel XTC of E.Sommige drugs zijn net WEL gemaakt om fun mee te hebben. (mdma)
Zolang je maar uw verstand gebruikt.
Maar een benzo is specifiek NIET gemaakt om fun mee te hebben. Het dient als een (nood)oplossing.
Psychiaters gebruikten het middel waardoor patiënten opener en emotioneel minder geremd werden. Eind jaren zeventig werd door een groep chemici een illegaal laboratorium opgezet in Californië. Men wilde MDMA als middel op de markt brengen. Men vond de naam MDMA niet geschikt en noemde het 'Ecstasy', oftewel XTC of E.
Mdma is uitgevonden voor de psychiatrie en niet voor de fun, net zoals vele andere drugs.En het punt is ?
Dat als ik xtc schreef uw post er niet was?
Of prefereer je ecstacy?
Snap de post niet.
Denk dat het juist beter is om benzo's te gebruiken bij incidenteel stimulantengebruik dan bij slapeloosheid. Slapeloosheid komt namelijk elke dag weer terug dus dan is de verleiding wel erg groot om te vaak te gebruiken.
Ik gebruik zelf eens in de zoveel tijd speed en dan vind ik het wel lekker om met een etizolammetje goed te kunnen slapen. Verder heb ik er totaal geen behoefte aan.
Als je elke dag aan de pep zit is het weer een ander verhaal natuurlijk, maar dan ben je al heel verkeerd bezig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."