Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRoken + MDMA

Roken + MDMA

55 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
:smoke: => :kots:

moet wel grapig beeld zijn :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
Qocaïne zei:
600mg >.<


Jij zal helemaal gesloopt zijn daarboven in je kamertje :flushed:
Klik om te vergroten...

Ja, ik had voor de allereerste keer bij mdma het gevoel dat me lichaam echt ontplofte door het heftige gevoel ( zoals je van paddos misschien wel kent ), en voor de 1e keer echt het gevoel dat ik niet nog eens 50 of 100 mg meer had moeten nemen, alles leek super onecht om me heen was echt compleet het padje af. Maar het gekke is, die 1e 300 mg voelde ik niet door de sos, maar ik voelde wel dat het heftig was zonder sos want me ogen vielen wel dicht enzo.

Maar als ik dan hier lees ja 200 mg in 1 keer is veel, dat vind ik juist niet. Maar dan ligt het vast aan de zuiverheid van mijn kristallen ik weet niet of dat veel verschilt? ik hoor maximaal 79 % maar komt het vaak voor dat ze minder zijn?
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#3
des te meer roken des te beter tijdens xtc!!! Ook wiet joints zijn heerlijk dan :stoned: :hearteyes:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb je die bewuste dag toevallig iets van alcohol gedronken?
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#5
euhmm ja zoiets ken ik wel...

zondag avond ook nog meegemaakt bij een vriend van mij :P

hij had 2 pillen op (niet achter elkaar maar eerst een heele en aangevult met halfjes) en hij moest ook kotsen, toen hebbe we hem mee naar buiten genomen en zijn broer en ik hebben rustig tegen hem gepraat en een glas ijsthee gegeven...

daarnaa ging het weer helemaal goed met hem :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
nutsss zei:
Dzy zei:
200 mg.
Klik om te vergroten...

Dat is idd een behoorlijke portie!

beter met 100 beginnen denk ik. Als het lekker valt dan nog eens wat bijnemen. Als ik teveel neem dan krijg ik dus hele vette hallucinaties. De eerste keer was met pommetje samen en dat vergeet ik ook nooit meer. Kabouters die begonnen te dansen, struiken met gezichten, alles wat ik hoopte op LSD te zien kwam met die kristallen en het is dan ook allemaal prettig..
Klik om te vergroten...

dit is helemaal niet om op te scheppe maar ik vroeg me dit echt af. Ik nam van mijn kristallen altijd 300 mg in 1 keer, en een paar keer deed ik dat tijdens dat ik sos op had, en voelde ik het niet en toen nog 300 mg erop, toen ging ik wel echt knetter knoer hard. Tevens gebruikte ik wel ongever elke week mdma. Maar waren mijn kristallen dan zo super slecht puur, wat is het minste puur dat ze kunnen zijn ze smaakte wel gwn naar mdma namelijk?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
600mg >.<


Jij zal helemaal gesloopt zijn daarboven in je kamertje :flushed:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#8
ook een keer moeten kotsen, lees Leeuwarden NOA experience bij tripreports) maar vond ik niet erg..


Roken doe ik nooit brhalve bij ctc, dan wel, verder echt nooit, of je moet blowen meetellen.
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dzy zei:
Ik heb zaterdag nacht MDMA kristallen gehad, en ik ging toch wel even te hard.. vrij snel na het inslaan moeten kotsen, voor het eerst van mdma/xtc. Daarna constant zin om te roken, maar 5 minuten na een sigaret voelde ik me weer heel erg ziek en weer kotsen.. dus heb het na 3 sigaretten maar uitgezeten en zelfs daarna nog een misselijk gevoel als ik ging roken.. kent iemand dit probleem?
Klik om te vergroten...

atijd als ik een grote hoeveelheid pille heb genome ( 6 tot 8 op een avond) krijg ik naar het einde van de avond wel kotsneigingen met als gevolg : kotsen. maar dit krijg ik alleen als ik heel snel men joint rook ( ik heb het niet met sigaretten ) meestal komt het omdat ik weinig geeten heb, veel pillen in men pens heb, veel water in men pens heb en hard dansen zodat alles klotst en erna na boven komt.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
heerlijke combi...ik rook me de tyfus...euh kanker in onder invloed van xtc!! BLUNT is echt heilig op zo'n moment, helemaal vol gooien met wiet natuurlijk...dan is ie op z'n best!
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#11
na veel pillen te hebben geslikt kan ik bijna niks binnen houden, alsof mijn maag ze afstoot, en roken vind ik al helemaal kut als ik space, dan krijg ik ook kotsneigingen....
Als het er eenmaal uit is, ben ik ook meteen nuchter wat wel jammer is..
zit er niks anders op dan een aantal maanden niks te gebruiken, maar zelfs dan kan het al raak zijn.. ben er gewoon gevoelig voor geworden den ik
G
GrandeLid
01-01-2024, 00:00
#12
qinn zei:
hij had 2 pillen op (niet achter elkaar maar eerst een heele en aangevult met halfjes) en hij moest ook kotsen
Klik om te vergroten...

als je een hele pil neemt, moet je daarna als je bij wilt klappe, altijd een hogere of een gelijke dosis bijnemen, anders word je ziek. tenminste, zo heb ik het begrepen
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#13
roke en mdma is wel egt genieten jah mja tenzij je te vaag bent en je je peuk andersom aansteekt had ik laatst
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
eXeCuze zei:
roke en mdma is wel egt genieten jah mja tenzij je te vaag bent en je je peuk andersom aansteekt had ik laatst
Klik om te vergroten...

en dan maar niet door hebben waarom die telkens weer uitgaat!
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als een Ketter!! Afgelopen nacht weer een pakkie doorheen gejaagd.
Ik rook normaal helemaal niet :confused:
j
jopsa!Lid
01-01-2024, 00:00
#16
baarsjesbewoner zei:
ik heb eerder het probleem dat roken te lekker is en ik de een naar de ander opsteek :smoke:
Klik om te vergroten...

Dat ken ik, heerlijk, roke tijdens het knalle. en de dag erna un flinke zoab weg naar je longe hebbe.
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb zelf geen problemen als ik rook terwijl ik aan de mdma zit. Wel heb heb ik dat ik minder behoefte heb om te roken.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
vreemd eigenlijk, de 1 rookt ineens 10X zoveel de ander 10x minder...
ik hoor bij de :smoke: :stoned: :smoke: :stoned: :smoke: :stoned:
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#19
rook me een ongeluk.. tot ik op het punt komt dat mijn drankje niet meer smaakt dan hoef ik ook geen peuk meer
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik leip ben rook ik of aan één stuk door (soms letterlijk de ene sigaret met de andere aansteken) of ik rook vrijwel helemaal niet. Kotsen heb ik bij de eerste paar xtc wel gehad, tot ik er achter kwam dat dit door de enorme hoeveelheden water werd veroorzaakt.. Sindsdien drink ik iets minder veel (alsnog absurd veel, maar duidelijk minder dan eerst) en heb ik er geen last meer van..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."