Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRoken + MDMA

Roken + MDMA

55 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#1
roke en mdma is wel egt genieten jah mja tenzij je te vaag bent en je je peuk andersom aansteekt had ik laatst
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
eXeCuze zei:
roke en mdma is wel egt genieten jah mja tenzij je te vaag bent en je je peuk andersom aansteekt had ik laatst
Klik om te vergroten...

en dan maar niet door hebben waarom die telkens weer uitgaat!
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als een Ketter!! Afgelopen nacht weer een pakkie doorheen gejaagd.
Ik rook normaal helemaal niet :confused:
j
jopsa!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
baarsjesbewoner zei:
ik heb eerder het probleem dat roken te lekker is en ik de een naar de ander opsteek :smoke:
Klik om te vergroten...

Dat ken ik, heerlijk, roke tijdens het knalle. en de dag erna un flinke zoab weg naar je longe hebbe.
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb zelf geen problemen als ik rook terwijl ik aan de mdma zit. Wel heb heb ik dat ik minder behoefte heb om te roken.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
vreemd eigenlijk, de 1 rookt ineens 10X zoveel de ander 10x minder...
ik hoor bij de :smoke: :stoned: :smoke: :stoned: :smoke: :stoned:
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#7
rook me een ongeluk.. tot ik op het punt komt dat mijn drankje niet meer smaakt dan hoef ik ook geen peuk meer
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik leip ben rook ik of aan één stuk door (soms letterlijk de ene sigaret met de andere aansteken) of ik rook vrijwel helemaal niet. Kotsen heb ik bij de eerste paar xtc wel gehad, tot ik er achter kwam dat dit door de enorme hoeveelheden water werd veroorzaakt.. Sindsdien drink ik iets minder veel (alsnog absurd veel, maar duidelijk minder dan eerst) en heb ik er geen last meer van..
p
pietheinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nog nooit gekotst ervan, als ik een paar pilletjes op heb moet ik zeker 2 pakjes sigaretten bij me hebben. Ik rook normaal al anderhalf pakje a 2 pakjes per dag. maar als ik waus ben rook ik 2 pakjes in een uurtje of 7-8. Das echt het sappigste wat er bestaat, roken terwijl je waus ben (ok naast een raketje oplebberen dan :))
Volgende dag wel een stem als een ouwe brandaris roker :grin:.
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik xtc gebruik rook ik of heel veel, of erg weinig.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik vind het dan zo fijn om te roken :grin:
Maar de volgende dag behoorlijk last van mijn keel
N
NeanderthalerLid
01-01-2024, 00:00
#12
neej als ik leip bnen laat ik me gewwoon gaan dan heb ik vaak geeneens zin rokerts en kotsen heb ik nog maar 1 keer gedaan saffire was er bij
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#13
eXeCuze zei:
roke en mdma is wel egt genieten jah mja tenzij je te vaag bent en je je peuk andersom aansteekt had ik laatst
Klik om te vergroten...
Haha! lacha man! :)

heb ik ook wel's gehad :P
d
diewietjahLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb wel 1 keer gekotst met mdma op maar weet neit of dat daar door kwam.
ik was toen verkouden en had een hele irritante kriebel in me keel.
en moest daar door braken maar volgens mij had dat verder niets met de drugs te maken of het roken wat ik der bij deed.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
wat ik ook gebruik, ik rook dan echt wel veel. Misschien komt het omdat ik normaal nauwelijks rook. De dag erna voelt mijn keel wel als schuurpapier....
K
KennabisLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik rook in het dagelijkse leven niet af en toe een blowtje, maar als ik XTC op heb rook ik gauw op een avond een heel pakje leeg!
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik rook afentoemaar met mdma moetik van sigaretten Niets hebben heeel vies ... vindik dat dan :openmouth:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik rook normaal doordeweeks niet. Maar als ik ga stappe of blowe of drugs gebruik meestal wel en dan inderdaad een stuk of 10 op een avond / nacht.

Ik heb nog nooit hoeven kotsen van drugs :grin: En ben nooit misselijk geweest na drugs in combo met roken.

Hoeveel mg mdma had je gesnoven ???

Ik doe echt eeuwen met een gr :P aan 2 normale lijntjes heb ik genoeg om hem ff flink te space voor een korte tijd.

Me laatste beetje kristalle vermalen tot heel fijn poeder en dan snuiven maar dan voel je hem heeeeeel hard maar wel kort.

Bij kristalle lijkt die gram veel meer dan een grammetje pep of sos. Vet raar een gram sos lijkt niets :P pep lijkt meer maar kristalle lijken veel meer vet vaag eigenlijk :P

:wave:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha gister was ik totaal mijn geoel voor diepte kwijt.. het duurde gewoon een halfuur voordat ik eindelijk mn peuk goed aangestoken had :P en idd roken is meester als k waus ga :stoned:
S
ShabbaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, ken t probleem. De laatste jaren mot mn lichaam die chemische troep niet meer moet zo vaak kotsen. Krijg al rillingen en kotsneigingen in mn lichaam als ik aan de bitterheid denk van xtc/pillen. En deels ook fobie van pil die ik nam in de rij bij speedrazer(party) 10 jaar geleden zonder drinken, pil bleef hangen in keel. En als je te hard gaat kan je ook maag ook over de zeik zijn en als je dan gaat roken of blowen dan wordt je misselijker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."