#1
Ik heb zelf geen problemen als ik rook terwijl ik aan de mdma zit. Wel heb heb ik dat ik minder behoefte heb om te roken.


baarsjesbewoner zei:ik heb eerder het probleem dat roken te lekker is en ik de een naar de ander opsteek![]()

Dzy zei:Ik heb zaterdag nacht MDMA kristallen gehad, en ik ging toch wel even te hard.. vrij snel na het inslaan moeten kotsen, voor het eerst van mdma/xtc. Daarna constant zin om te roken, maar 5 minuten na een sigaret voelde ik me weer heel erg ziek en weer kotsen.. dus heb het na 3 sigaretten maar uitgezeten en zelfs daarna nog een misselijk gevoel als ik ging roken.. kent iemand dit probleem?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."