Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ey mense! Het is weer voorjaar! zwaar de tijd voor plantjes dus. Nou is mijn vraag aan jullie: Wat doen jullie dit jaar? - Plantjes zetten in de tuin, voor eigen gebruik? - Plantjes zetten in de tuin, voor eigen gebruik/verkoop? - Plantjes zetten in de natuur, voor eigen gebruik? - Plantjes zetten in de natuur, voor eigen gebruik/verkoop? - Geen plantjes zetten?"
"Als je ut egt voor ut sporte wil gebruike, gebruik dan gewoon GABA. Daar is makkelijker aan te kome en tis veiliger."
"GHB werkt bijna het zelde als alcohol. - GHB laat een neurotransmitter (overdracht stof) in je hersenen in overvloed aanwezig zijn. -Alcohol versterkt de werking van deze neurotransmitter. Het werkt dus allebij op het zelde systeem, maar dan anders. Weet jij wat waarmee je weer noormaal gaat doen als je alcohol hebt gehad? Ik weet wel wat, maar daar zijn ze gelukkig dus van af (houwe zo) PS: Ik hoop dat iedereen die dit leest kan zien waarom GHB absoluut niet samen gaat met alcohol."
"Ik heb wel uns retalin gehad voor de lol en ik kan wel gelove dat je er heel goed van kan lere, je bent egt heel geconcentreed."
"- Volg eerst een chemische opleiding. - Ga naar http://home.conceptsfa.nl/~boogaar1/pihkalpagina.htm - Zoek uit wat je wil maken. - Regel het materiaal en gereedschap. - Richt een kelder in. - Volg het uitgekozen Recept. - Test je product. - Indien alles goed is gegaan -> laat ff wat wete."
"flashkop zei: maak ghb... Klik om te vergroten... GHB is niet moeilijk te make. daar heb je niet een hele studie voor nodig. Ik kan het niet met zekerhijd zege maar vogesmij was het sowiets van: - Pak un dik blok boter. - Laat dit een paar dagen in de zon verzuren. - Laat het reageren met NaOH (wc ontstoper (moet wel zuiver zijn)) Sowiets ongeveer, maar voor je ut uitprobeert met je wel eers ff kijke hoe het psies zit. was iig niet moeilijk. denk dat die laatste stap niet helemaal zal kloppe trouns. En sowieso moet je ook alles zuiver krijge, denk gewoon oplosse in water overtollige boter eraf hale en de rest neutralisere met een zuur. Suc6"
"Jah, dit is ook maar un forum heh. De betrouwbaarhijd van wat iemand zegt moet je ook niet te hoog neme. Kweet iig wel dat GHB, gamma-hydroxy-boterzuur betekend. Dus met verzuurde boter kom je al een heel eind."
"ey vet! Ik wist wel dat (oud verhaaltje) vroeger in het ooste koninginne soms het dure saffraan in het ete deden van hun zoon, omdat ze dan sneller verliefd zoude worde en eindelijk uns een keer onder de plak zoude rake. Ik weet dat in de supermarkt bij mij in het dorp dat ''dure'' saffraan voor un paar cent te koop is. Ga ik zeker eens probere, maar dan hoop ik wel dat ut geen nepsaffraan is, die is er ook, van een makkelijker te kweke plant. groetjes"
"Ik zou als ik jou was gewoon een keer in de dichtsbijzijnde NL-stad gaan zoeke naar een smartshop, breda ofso. en in de binnestad gewoon uns vrage aan mense van tusse de 20 en 30. ik denk dat je gemakkelijk wel een vind. Tips voor paddo`s ken je zeker al: - voel je goed voor je er aan begint (zowel geestelijk als lichamelijk) - neem nooit te veel in ene keer (laat je goed advisere in de smartshop) - eet niet teveel van te vore of eet lang van te vore. - heb altijd wat zoets bij je (dextro-energy is ut best) en besef dat dat je binne 10minute uit een badtrip kan hale. eet dit dus ook nooit als je un geweldige trip hebt, want die is ook binne 10 minute weg. groetjes PS: truffels zijn leuk, ook niet te heftig voor een eerste keer.[/i]"
"Boogie! zei: jopsa! zei: Kweet iig wel dat GHB, gamma-hydroxy-boterzuur betekend. Klik om te vergroten... volgens mij heeft iemand jou in de zeik zitten nemen het betekent gammahydroxybutyraat Klik om te vergroten... Ja, weet ik, en butyraat was dacht ik psies ut zelfde als boterzuur."