Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoelang doen jullie met een gram MDMA?

Hoelang doen jullie met een gram MDMA?

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MazedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hee, ik koop zelf altijd een aantal gram MDMA. Nu vroeg ik me af hoe lang jullie met een gram deden? Ik probeer me zoveel mogelijk aan de "aanbevolen hoeveelheid" te houden. Dus ik doe er vrij lang mee (ca 120 mg per x per 3 maanden). Maar ik ben benieuwd wat jullie doen.
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#2
oeps ik heb 10 gram ooit gekocht en nu twee keer gebruikt.. 100 mgram voor 96 kilo.

Nu de laatste keer heb ik 50 mgram bij gepakt vond het niet lekker.. te speedy gevoel.. ik denk aan 80 mgram voor 96 kilo twee keer per jaar dus 10 jaar minstens 😘
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
troksky zei:
....... ik denk aan 80 mgram voor 96 kilo twee keer per jaar dus 10 jaar minstens 😘
Klik om te vergroten...
Dat is verrekte lang, 10 jaar, blijft dat goedje zolang in goede werkende staat?
D
DerHopmeisterLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zandman zei:
Maar ik ben wel benieuwd of een rc zo lang bewaard kan worden zonder zijn kracht te verliezen.
Klik om te vergroten...
Die vraag kun je op verschillende manieren benaderen. Wordt een stof bv minder sterk na verloop van tijd (degeneratie) of veranderd het in iets anders onder invloed van tijd/licht/vocht/etc

Een mooi artikel die wat experts op dit vlak aanhaalt is deze: https://www.vice.com/nl/article/hoe-kan-je-zien-of-je-drugs-bedorven-zijn-293/
Of deze: https://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=1768

Oftewel MDMA kristallen zijn erg stabiel en 'oneindig' houdbaar. Zal er wel mee te maken dat het een zout is.

Als je het voor langere tijd wilt bewaren, luchtdicht verpakken (investeer in een vacumeer machine) en donker en droog bewaren op kamertemperatuur.
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Zandman zei:
Dat is verrekte lang, 10 jaar, blijft dat goedje zolang in goede werkende staat?
Klik om te vergroten...
totaal geen idee.. Het is met dit forum dat ik zo voorzichtig ben...
Ik ga dat spul minstens om 3 maand gebruiken en binnen de specs...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
troksky zei:
Ik ga dat spul minstens om 3 maand gebruiken en binnen de specs...
Klik om te vergroten...
Dat is iig een goed plan!
Maar ik ben wel benieuwd of een rc zo lang bewaard kan worden zonder zijn kracht te verliezen.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aartsbok zei:
In die 2 korte jaren dat ik om de paar maanden tot zelfs na langer dan een half jaar er eens goed invlieg is alles steeds afgewogen, getimed indien bijnemen gepland is met een maximaal te gebruiken hoeveelheid per avond en per zoveel uur :)

we feesten graag eens maar we komen ook graag gezond thuis en niemand hoeft bezorgd te zijn. Uw raad is waarlijks gouden en moet voor ieder de regel zijn.
Klik om te vergroten...

Aartsbok zei:
3maanden
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat het fout geformuleerd was of dat je 660 kilo weegt want 1 gram MDMA in 3 maanden is aardig fors. Zeker voor iemand die zegt alles netjes af te wegen en om de paar maanden (soms langer) iets gebruikt. 🤔
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
MarcieMarc zei:
Ik hoop dat het fout geformuleerd was of dat je 660 kilo weegt want 1 gram MDMA in 3 maanden is aardig fors. Zeker voor iemand die zegt alles netjes af te wegen en om de paar maanden (soms langer) iets gebruikt. 🤔
Klik om te vergroten...
Het zal juist geformuleerd zijn.
De realiteit is dat er " waarschijnlijk" ook mensen zijn die 1gr op een weekend wegwerken, maar dit gewoon niet posten.
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#9
130+80 doe ik meestal. 5x per jaar. Met een gram doe ik dus een jaar
M
MazedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tartarus zei:
Ik heb de mijne nu al sinds afgelopen januari in huis.
Heb er amper 300 gram van gebruikt.
Klik om te vergroten...
300 mg mag ik toch hopen? Bij 300 gram ga je nu nog hard denk ik haha
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb in oktober 5 g en 20 pillen gekocht, heb nu nog 2,5 g en 1 pil liggen, maar ik neem altijd ruim voldoende mee en deel veel uit
D
DerHopmeisterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kordie zei:
Heb je geen kluis?
Die krijgen kinderen never nooit open. Zeket niet met cijferslot
Klik om te vergroten...

Niet?

T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mazed zei:
300 mg mag ik toch hopen? Bij 300 gram ga je nu nog hard denk ik haha
Klik om te vergroten...
Mg inderdaed
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Meestal 2 dagen.. Laatste keer ook 1200mg op in 2 dagen, afgezien van dat het heel gezellig was met een vriendin en we lekker geknuffeld hadden en zo was het qua effect een teleurstelling vond ik. MDMA werkt zo veel beter wanneer je er veel pep bij neemt, het werkt harder, veel langer en stukken leuker. zonder (veel) pep is het de moeite amper nog waard naar mijn mening. vind tegenwoordig 4-FMA veel leuker spul dan MDMA, veel meer energie, niet couch locked, praatgraag, gezellig, combineert heerlijk met alcohol en geen kater.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#15
Passiegebruiker zei:
Ja ligt er aan, als ik beetje mn ballen toon kan ik m met een half uur ophebben. Maar das zonde.
Klik om te vergroten...
Bij mij verdwenen mijn ballen incl instrument juist bij die hoeveelheden.... Maar goed verschil moet er zijn :upsidedown:
K
KipEiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Yakamoz zei:
Mwa heb het liever niet in huis. 2 kleine kids, tuurlijk bewaar ik het veilig op maar word ik altijd paranoïde van wat als wat als 😂 dacht beter lekker weggooien meer rust in me hersentjes.
kost toch bijna niks zo een zakkie en gebruik het om de 4/5 maandjes dus prima zo. Kan het zo opnieuw krijgen van een goede maat van me dus dat is ook geen gedoe
Klik om te vergroten...
Ik heb hetzelfde hoor haha. Zelf geen kinderen, maar als ik het bewaar ga je uiteindelijk het toch pakken omdat het aanwezig is. Dus voor mij of helemaal op maken of weggooien
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#17
KipEi zei:
Ik heb hetzelfde hoor haha. Zelf geen kinderen, maar als ik het bewaar ga je uiteindelijk het toch pakken omdat het aanwezig is. Dus voor mij of helemaal op maken of weggooien
Klik om te vergroten...
true, drugs in huis bewaren leid sneller tot gebruik. Helemaal in een mindere periode kan dat de valkuil naar misbruik zijn.

Om die reden maakte ik alles ook altijd maar meteen op, hoefde ik me daar geen zorgen om te maken :tonguewink:
Y
YakamozLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik gebruik meestal kwart tot helft per keer. Niet altijd alleen maar voornamelijk toch wel. Daarna gooi ik alles weg, bewaar het liever niet.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb het nu niet meer in huis. Maar dit was vaak op tijdens een "party weekend".
Dat is als we van defensie vrij hadden in een grote stad van vr t/m zo bv.
M
MazedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Yakamoz zei:
Ik gebruik meestal kwart tot helft per keer. Niet altijd alleen maar voornamelijk toch wel. Daarna gooi ik alles weg, bewaar het liever niet.
Klik om te vergroten...
En wat is de reden dat je dat weggooit?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."