Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Passiegebruiker zei: Hoe sneller de pep geel word, hoe minder de kwaliteit is is mij geleerd. Ook in de vriezer bewaren om het beste de kwaliteit te behouden. En wat je niet gebruik, nat houden. Klik om te vergroten..."
"Mioesjamarra zei: dat drugs vroeger veel heftiger was dan nu is een feit, de xtc van nu is die van toen ook niet hoor. vroeger 2dubbele mitsubishis en je was vertrokken voor heel de nacht, ik herinner mij ook dat ik op iedereen op het feestje verliefd werd en dat alles liefdevol was. hahaaa Klik om te vergroten... Xtc toendetijd zat minder mg in, maar er werd beter mee omgegaan en de tolerantie gaat niet zo snel ophoog zoals als die gekkies van nu die 5 pillen vreten van 240mg…"
"Hippie Langwaus zei: Appeltjes-speed en bloemetjes-speed. Daar hoor ik weleens verhalen over. Zuivere speed ruikt naar geen van beiden overigens. Klik om te vergroten... Er word andere A olie gebruikt om de amfetamine the produceren. Mensen zijn natuurlijk gierig en hebben hiervoor een goedkopere variant voor verzonnen dus vandaag dat bespoten appelgeurtje."
"Het is na mijn ervaring, hoe lager je bij de 0 komt qua 4MMC, 3MMC en 2MMC. Hoe minder aangenaam het effect, 2MMC word ik persoonlijk meer opgejaagd en kan ik gegarandeerd niet slapen heel de nacht. 3MMC chill ik hem lekker, euforie is aanwezig en heb goed energie. (Mijn favoriet) 4MMC heb ik eerlijk gezegt 1 keer geprobeerd en niet bijzonder iets anders wua effect gehad als 3MMC. Hoewel ze zeggen dat 4MMC een meer euforisch effect zal hebben als 3MMC… Ben benieuwd of iemand met mijn mening eens is?"
"Wat een grote rol speelt is jou’n tollerantie. Ben zelf goed ervaren met 3mmc en ik raad aan om te beginnen met 0.10 g en na mate de avond je gewent bent 0.15 g per capsule te nemen. Heb zelf ook weleens 0.40/0.50 g 3mmc gehad maar hier word je niet beter van. (Beetje opgejaagd gevoel) Maar aangezien je maar 0.33 hebt, is ten eerste slechte voorbereiding…😂 Mijn aanraden is 50/50 te doen en er 2 uurtje tussen te laten."
"Denk dat hier meer mensen last van hebben. 1 biertje en je grijpt al naar een neusbiertje. Drinken met mn maten is helemaal verpest mijn lichaam kent het nietmeer om alleen te drinken, daardoor ga ik snel knikkebollen van de drank als ik niet gebruik. Zo kom ik steeds in dezelfde situatie, en ga ik zelf gebruiken waar dat helemaal niet toepasselijk is. Drank is zo’n sociaal geaccepteerde drugs het is overal. Het is steeds hetzelfde patroon waar ik in val. Toch wel een verslaving opgelopen hierdoor… Miss iemand hier ervaring mee en die er vanaf is gekomen?"
"BlubVis zei: Goededag allen! Ik heb nou al een paar keer xtc gedaan, en heb hiermee veel gebruikservaring opgelopen gelukkig Maar ik heb alsnog een vraag over hoe ik het beste kan doseren voor mijzelf dus ik ga even een scenario schetsen waarin ik het meestal gebruik: De pillen die ik heb zijn getest op 260mg mdma, stevige rakkers dus! Ik weeg zelf 74kg en ben 1,82m en 21 jaar oud. ik heb binnenkort een feestje van 12:00 tot 00:00, en ik weet dat ik op puur xtc dit niet ga volhouden. Daarom begin ik ook pas met mijn 1e dosis om 17:00. Het gaat bij mij als volgt: om 17:00 pak ik eerst een kwartje van de pil, zodra ik die begin te voelen (meestal rond 17:45) pak ik nog een kwartje bij. De reden dat ik het in 2 delen doe is omdat ik de inkick van zo'n zware pil toch wel wat aan de heftige kant vind om gelijk een halfje weg te duwen, dus lijkt het mij verstandiger om het in 2x te doen, dan kan ik er ook wat rustiger in komen. Na deze 2 kwartjes ben ik op mijn absolute liefdespiek en ga ik heerlijk. Vorige keer heb ik 1 kwartje bijgepakt pas om 20:00, maar merkte dat ik eigenlijk iets hiervoor al weer n beetje neer kwam, dus nu wil ik om 19:45 bijpakken met een kwartje. Als laatst wil ik dan nog 1x bijpakken om 21:00 met een kwartje xtc en 14mg aan 2cb. Ik weet dat bijpakken de xtc love feeling niet terug brengt, maar ik pak wel bij voor de adrenaline en dopamine om meer energie te hebben tot t eind. Maar daarom ook dat beetje 2cb, dan voel ik me weer lekker en vrolijk. Ik wil namelijk niet uppers combineren met xtc zoals coke en speed. Denken jullie dat dit een prima manier is van drugs doseren om het zo tot 00:00 vol te houden? Zijn er dingen die jullie anders zouden doen? zoals welke momenten zouden jullie bij pakken of anders doseren om het goed vol te houden? ik weet dan 260 mg boven de aanbevolen dosis is, maar daarom pak ik pas bij als mn love piek een beetje begint uit te werken, zodat ik wel nog de speedy effecten krijg. ben benieuwd wat jullie van dit plan dus vinden als samenvatting: 17:00 kwartje xtc 17:45 kwartje xtc 19:45 kwartje xtc 21:00 kwartje xtc + 14mg 2cb Klik om te vergroten... Daadwerkelijke 260 mg pillen heb je goed gefixt poh, ik raad met weinig tollerantie zeker en kwartje aan."
"Passiegebruiker zei: Daadwerkelijke 260 mg pillen heb je goed gefixt poh, ik raad met weinig tollerantie zeker en kwartje aan. Klik om te vergroten... Ik weet niet of 2cb daar een heel goed plan bij is als je zo daadwerkelijk echt gehard gaat(als personlijk slechte ervraingen mee"
"Passiegebruiker zei: Ja benzos voel ik niks van raar genoeg, waar ik wel de weg van raken is keta Klik om te vergroten... Heb perongeluk ipv odmt wat een opeaat is 5-‘eom-dmt beteld"
"Bigvloei zei: Hoi forumleden,ik heb zojuist 4 gram gedroogde pep gekocht van dezelfde dealer als vorige keer. Vorige keer was het mooi wit van kleur. Nu dus geelbruin achtig. Heb het (nog) niet laten testen maar zelf wel al uitgeprobeerd. Het ruikt naar speed maar de effecten blijven uit en dat na +- 400mg. Kan er zelfs gewoon op eten wat zelfs bijna niet gaat op 10 mg dexamfetamine. Vind het zo raar want normaal heeft die altijd goede producten. Hij reageert ook niet meer na het vragen om een foto van de pep. Kan dit komen omdat het te lang droog is bewaard? Ik zal een foto bijvoegen van de substantie.Bekijk bijlage 57637 Klik om te vergroten... Hoe sneller de pep geel word, hoe minder de kwaliteit is is mij geleerd."