Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoelang doen jullie met een gram MDMA?

Hoelang doen jullie met een gram MDMA?

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mazed zei:
300 mg mag ik toch hopen? Bij 300 gram ga je nu nog hard denk ik haha
Klik om te vergroten...
Mg inderdaed
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meestal 2 dagen.. Laatste keer ook 1200mg op in 2 dagen, afgezien van dat het heel gezellig was met een vriendin en we lekker geknuffeld hadden en zo was het qua effect een teleurstelling vond ik. MDMA werkt zo veel beter wanneer je er veel pep bij neemt, het werkt harder, veel langer en stukken leuker. zonder (veel) pep is het de moeite amper nog waard naar mijn mening. vind tegenwoordig 4-FMA veel leuker spul dan MDMA, veel meer energie, niet couch locked, praatgraag, gezellig, combineert heerlijk met alcohol en geen kater.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#3
Passiegebruiker zei:
Ja ligt er aan, als ik beetje mn ballen toon kan ik m met een half uur ophebben. Maar das zonde.
Klik om te vergroten...
Bij mij verdwenen mijn ballen incl instrument juist bij die hoeveelheden.... Maar goed verschil moet er zijn :upsidedown:
K
KipEiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yakamoz zei:
Mwa heb het liever niet in huis. 2 kleine kids, tuurlijk bewaar ik het veilig op maar word ik altijd paranoïde van wat als wat als 😂 dacht beter lekker weggooien meer rust in me hersentjes.
kost toch bijna niks zo een zakkie en gebruik het om de 4/5 maandjes dus prima zo. Kan het zo opnieuw krijgen van een goede maat van me dus dat is ook geen gedoe
Klik om te vergroten...
Ik heb hetzelfde hoor haha. Zelf geen kinderen, maar als ik het bewaar ga je uiteindelijk het toch pakken omdat het aanwezig is. Dus voor mij of helemaal op maken of weggooien
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#5
KipEi zei:
Ik heb hetzelfde hoor haha. Zelf geen kinderen, maar als ik het bewaar ga je uiteindelijk het toch pakken omdat het aanwezig is. Dus voor mij of helemaal op maken of weggooien
Klik om te vergroten...
true, drugs in huis bewaren leid sneller tot gebruik. Helemaal in een mindere periode kan dat de valkuil naar misbruik zijn.

Om die reden maakte ik alles ook altijd maar meteen op, hoefde ik me daar geen zorgen om te maken :tonguewink:
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#6
oeps ik heb 10 gram ooit gekocht en nu twee keer gebruikt.. 100 mgram voor 96 kilo.

Nu de laatste keer heb ik 50 mgram bij gepakt vond het niet lekker.. te speedy gevoel.. ik denk aan 80 mgram voor 96 kilo twee keer per jaar dus 10 jaar minstens 😘
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
troksky zei:
....... ik denk aan 80 mgram voor 96 kilo twee keer per jaar dus 10 jaar minstens 😘
Klik om te vergroten...
Dat is verrekte lang, 10 jaar, blijft dat goedje zolang in goede werkende staat?
D
DerHopmeisterLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
Maar ik ben wel benieuwd of een rc zo lang bewaard kan worden zonder zijn kracht te verliezen.
Klik om te vergroten...
Die vraag kun je op verschillende manieren benaderen. Wordt een stof bv minder sterk na verloop van tijd (degeneratie) of veranderd het in iets anders onder invloed van tijd/licht/vocht/etc

Een mooi artikel die wat experts op dit vlak aanhaalt is deze: https://www.vice.com/nl/article/hoe-kan-je-zien-of-je-drugs-bedorven-zijn-293/
Of deze: https://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=1768

Oftewel MDMA kristallen zijn erg stabiel en 'oneindig' houdbaar. Zal er wel mee te maken dat het een zout is.

Als je het voor langere tijd wilt bewaren, luchtdicht verpakken (investeer in een vacumeer machine) en donker en droog bewaren op kamertemperatuur.
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Dat is verrekte lang, 10 jaar, blijft dat goedje zolang in goede werkende staat?
Klik om te vergroten...
totaal geen idee.. Het is met dit forum dat ik zo voorzichtig ben...
Ik ga dat spul minstens om 3 maand gebruiken en binnen de specs...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
troksky zei:
Ik ga dat spul minstens om 3 maand gebruiken en binnen de specs...
Klik om te vergroten...
Dat is iig een goed plan!
Maar ik ben wel benieuwd of een rc zo lang bewaard kan worden zonder zijn kracht te verliezen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."