#1
Mwa heb het liever niet in huis. 2 kleine kids, tuurlijk bewaar ik het veilig op maar word ik altijd paranoïde van wat als wat als 😂 dacht beter lekker weggooien meer rust in me hersentjes.
kost toch bijna niks zo een zakkie en gebruik het om de 4/5 maandjes dus prima zo. Kan het zo opnieuw krijgen van een goede maat van me dus dat is ook geen gedoe
Heb je geen kluis?
Die krijgen kinderen never nooit open. Zeket niet met cijferslot