Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoelang doen jullie met een gram MDMA?

Hoelang doen jullie met een gram MDMA?

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yakamoz zei:
Mwa heb het liever niet in huis. 2 kleine kids, tuurlijk bewaar ik het veilig op maar word ik altijd paranoïde van wat als wat als 😂 dacht beter lekker weggooien meer rust in me hersentjes.
kost toch bijna niks zo een zakkie en gebruik het om de 4/5 maandjes dus prima zo. Kan het zo opnieuw krijgen van een goede maat van me dus dat is ook geen gedoe
Klik om te vergroten...

Heb je geen kluis?
Die krijgen kinderen never nooit open. Zeket niet met cijferslot
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yakamoz zei:
Mwa heb het liever niet in huis. 2 kleine kids, tuurlijk bewaar ik het veilig op maar word ik altijd paranoïde van wat als wat als 😂 dacht beter lekker weggooien meer rust in me hersentjes.
kost toch bijna niks zo een zakkie en gebruik het om de 4/5 maandjes dus prima zo. Kan het zo opnieuw krijgen van een goede maat van me dus dat is ook geen gedoe
Klik om te vergroten...
Kordie zei:
Heb je geen kluis?
Die krijgen kinderen never nooit open. Zeket niet met cijferslot
Klik om te vergroten...
Dit wou ik net zeggen haha. Heb zelf ook eentje met cijferslot die ik ''de drugskluis'' noem!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mazed zei:
Hee, ik koop zelf altijd een aantal gram MDMA. Nu vroeg ik me af hoe lang jullie met een gram deden? Ik probeer me zoveel mogelijk aan de "aanbevolen hoeveelheid" te houden. Dus ik doe er vrij lang mee (ca 120 mg per x per 3 maanden). Maar ik ben benieuwd wat jullie doen.
Klik om te vergroten...
Meestal doe ik een paar jaar met een gram. Elke drie maanden MDMA gebruiken vind ik al vrij veel. Na een tijdje merk je toch dat het minder bijzonder wordt. Dus ik doe het ongeveer 1-2 keer per jaar en gebruik dan ongeveer 140 milligram. Vaak neemt iemand anders ook 140 milligram van die gram. Dus dan doe ik zo'n 2-3 jaar met een gram.
Y
YakamozLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha nee geen kluis hier, wel een externe buiten huis maar dat is niet interessant. Nee ik vind fijner om weg te doen
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#5
3maanden
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik weeg 2 capsules af.
Eentje van 100 en eentje van 60.
Dus 160mg op een avond/nacht.

In theorie doe ik daar 1,5 jaar mee.
In praktijk niet, want mijn man gebruikt ook 😬
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mazed zei:
Hee, ik koop zelf altijd een aantal gram MDMA. Nu vroeg ik me af hoe lang jullie met een gram deden? Ik probeer me zoveel mogelijk aan de "aanbevolen hoeveelheid" te houden. Dus ik doe er vrij lang mee (ca 120 mg per x per 3 maanden). Maar ik ben benieuwd wat jullie doen.
Klik om te vergroten...
Ik heb de mijne nu al sinds afgelopen januari in huis.
Heb er amper 300 gram van gebruikt.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aartsbok zei:
In die 2 korte jaren dat ik om de paar maanden tot zelfs na langer dan een half jaar er eens goed invlieg is alles steeds afgewogen, getimed indien bijnemen gepland is met een maximaal te gebruiken hoeveelheid per avond en per zoveel uur :)

we feesten graag eens maar we komen ook graag gezond thuis en niemand hoeft bezorgd te zijn. Uw raad is waarlijks gouden en moet voor ieder de regel zijn.
Klik om te vergroten...

Aartsbok zei:
3maanden
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat het fout geformuleerd was of dat je 660 kilo weegt want 1 gram MDMA in 3 maanden is aardig fors. Zeker voor iemand die zegt alles netjes af te wegen en om de paar maanden (soms langer) iets gebruikt. 🤔
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
MarcieMarc zei:
Ik hoop dat het fout geformuleerd was of dat je 660 kilo weegt want 1 gram MDMA in 3 maanden is aardig fors. Zeker voor iemand die zegt alles netjes af te wegen en om de paar maanden (soms langer) iets gebruikt. 🤔
Klik om te vergroten...
Het zal juist geformuleerd zijn.
De realiteit is dat er " waarschijnlijk" ook mensen zijn die 1gr op een weekend wegwerken, maar dit gewoon niet posten.
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#10
130+80 doe ik meestal. 5x per jaar. Met een gram doe ik dus een jaar
M
MazedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tartarus zei:
Ik heb de mijne nu al sinds afgelopen januari in huis.
Heb er amper 300 gram van gebruikt.
Klik om te vergroten...
300 mg mag ik toch hopen? Bij 300 gram ga je nu nog hard denk ik haha
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb in oktober 5 g en 20 pillen gekocht, heb nu nog 2,5 g en 1 pil liggen, maar ik neem altijd ruim voldoende mee en deel veel uit
D
DerHopmeisterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kordie zei:
Heb je geen kluis?
Die krijgen kinderen never nooit open. Zeket niet met cijferslot
Klik om te vergroten...

Niet?

T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mazed zei:
300 mg mag ik toch hopen? Bij 300 gram ga je nu nog hard denk ik haha
Klik om te vergroten...
Mg inderdaed
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Meestal 2 dagen.. Laatste keer ook 1200mg op in 2 dagen, afgezien van dat het heel gezellig was met een vriendin en we lekker geknuffeld hadden en zo was het qua effect een teleurstelling vond ik. MDMA werkt zo veel beter wanneer je er veel pep bij neemt, het werkt harder, veel langer en stukken leuker. zonder (veel) pep is het de moeite amper nog waard naar mijn mening. vind tegenwoordig 4-FMA veel leuker spul dan MDMA, veel meer energie, niet couch locked, praatgraag, gezellig, combineert heerlijk met alcohol en geen kater.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#16
Passiegebruiker zei:
Ja ligt er aan, als ik beetje mn ballen toon kan ik m met een half uur ophebben. Maar das zonde.
Klik om te vergroten...
Bij mij verdwenen mijn ballen incl instrument juist bij die hoeveelheden.... Maar goed verschil moet er zijn :upsidedown:
K
KipEiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Yakamoz zei:
Mwa heb het liever niet in huis. 2 kleine kids, tuurlijk bewaar ik het veilig op maar word ik altijd paranoïde van wat als wat als 😂 dacht beter lekker weggooien meer rust in me hersentjes.
kost toch bijna niks zo een zakkie en gebruik het om de 4/5 maandjes dus prima zo. Kan het zo opnieuw krijgen van een goede maat van me dus dat is ook geen gedoe
Klik om te vergroten...
Ik heb hetzelfde hoor haha. Zelf geen kinderen, maar als ik het bewaar ga je uiteindelijk het toch pakken omdat het aanwezig is. Dus voor mij of helemaal op maken of weggooien
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#18
KipEi zei:
Ik heb hetzelfde hoor haha. Zelf geen kinderen, maar als ik het bewaar ga je uiteindelijk het toch pakken omdat het aanwezig is. Dus voor mij of helemaal op maken of weggooien
Klik om te vergroten...
true, drugs in huis bewaren leid sneller tot gebruik. Helemaal in een mindere periode kan dat de valkuil naar misbruik zijn.

Om die reden maakte ik alles ook altijd maar meteen op, hoefde ik me daar geen zorgen om te maken :tonguewink:
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#19
oeps ik heb 10 gram ooit gekocht en nu twee keer gebruikt.. 100 mgram voor 96 kilo.

Nu de laatste keer heb ik 50 mgram bij gepakt vond het niet lekker.. te speedy gevoel.. ik denk aan 80 mgram voor 96 kilo twee keer per jaar dus 10 jaar minstens 😘
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
troksky zei:
....... ik denk aan 80 mgram voor 96 kilo twee keer per jaar dus 10 jaar minstens 😘
Klik om te vergroten...
Dat is verrekte lang, 10 jaar, blijft dat goedje zolang in goede werkende staat?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."