#1
Ik gebruik het al zeker een paar jaar 25mg om door te kunnen slapen. Ik slaap wel in binnen 15min meestal maar als ik het niet gebruik ben ik na 2 uur klaarwakker en kan ik een marathon lopen.
Eerste week van gebruik wat mistig en draaierig maar nu geen last van bijwerkingen of wat ook. Ik weet dat als ik het niet neem ik niet slaap en als een zombie aan het werk wil ik niet. Mss zit ik er m’n hele leven aan vast maar dat is dan zo. Ik ga er goed op.
Soms gebruik ik MDMA of 4F en als dat is uitgewerkt pak ik de Quetiapine 25mg om te kunnen slapen. Net als ieder ander last van de “standaard” kwaaltjes van MDMA maar nog steeds prima slaap daarna.
Ik zie niet hoe je dit recreatief kan gebruiken, hele hoge dosis is echt voor psychoses en je wordt er zwaar, lam en moe van.. niks aan toch?
Eerste week van gebruik wat mistig en draaierig maar nu geen last van bijwerkingen of wat ook. Ik weet dat als ik het niet neem ik niet slaap en als een zombie aan het werk wil ik niet. Mss zit ik er m’n hele leven aan vast maar dat is dan zo. Ik ga er goed op.
Soms gebruik ik MDMA of 4F en als dat is uitgewerkt pak ik de Quetiapine 25mg om te kunnen slapen. Net als ieder ander last van de “standaard” kwaaltjes van MDMA maar nog steeds prima slaap daarna.
Ik zie niet hoe je dit recreatief kan gebruiken, hele hoge dosis is echt voor psychoses en je wordt er zwaar, lam en moe van.. niks aan toch?