Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vond 2-MMC ook prima, ik had altijd zeer aangename come downs viel altijd goed in slaap na uitwerking en niet al tè bleu de dag erna"
"Ik heb met 3-mmc juist dat ik niet eens aan sex denk, porno doet me op dat moment ook helemaal niets. Hoewel ik normaal toch wel vaak pornhub kijk. Hoewel ik de eerste keer dat ik het tieten en vagina spel mocht spelen hadden we beide ook onze eerste xtc pil op."
"Ik ga voor de eerste keer 4-FMA nemen, Nadat ik dit lees, ojee."
"Druggers zei: Heb al meerdere keren 4-fma gehad en is nu wel mijn go to drug. Let wel op om het niet te vaak te gebruiken. Het gebruikt toch wel aardig wat seretoine. Klik om te vergroten... Ach, weer je wat ik meestel doe als mijn serotonine is op gevroten, Lekker veel eten en daarna lekker slapen."
"Ik ben sinds een paar maanden nogal geneigd om ritalin te bingen Ik dacht sinds een kleine maand gestopt te zijn omdat ik er vooral nadelen van begon te zien Gisteren heb ik een blauwtje gelopen bij een vrouw die ik echt het allesie vindt. Rara... Een van de meest cliché redenen om 1 doos ritalin te prakken en weg te snuiven, een kut zwakke manier om daar mee te handelen van mij. Momenteel ben ik in de comedown van een nachtje drugs en sex met vreemden. Ik heb spijt en neem niet meer bij. Ik heb 100mg seroquel genomen ga straks wiet halen en ga pogen om zo snel mogelijk weer mezelf te worden. Ik voel mij net zo'n SBS6 canpingzender pindabrein in die dating shows die achter de schermen in een pornhub drugsorgie show verandert met als gevolg (vast) chlamydia serotonine dip en de vernedering van mijn gebrek aan zelfrespect."
"dupont zei: En dan nog even zeuren: Meer middelen nemen om jezelf te worden. Really? Je verdooft jezelf alleen maar nóg meer, vrvriend. Klik om te vergroten... Ik gebruik methylfenidaat als medicijn, ik word er minder snel vatbaar voor emoties van. Jeweet waarom. Ik neem middelen om juíst niet mezelf te hoeven zijn. Maar dankjewel"
"dupont zei: Een doosje in één sessie wegsnuiven is geen medicijn meer kerel, dat weet je donders goed. Weet degene die het je voorschrijft hier van? Klik om te vergroten... De arts weet ervan"
"Ik ben 44 in 1993 had ik mijn 1e xtc pil op. Been there done that. Alcohol is mijn ware nemesis"
"Vrijwillig een slaaf zijn van je eigen zwakke persoonlijkheid."
"Ik ben dankbaar voor mijn talent om dingen die mij beangstigen in mijn bitch te veranderen ipv andersom."