Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor deze trip report zeg, haal ze gelijk uit mijn winkelwagentje. Was enorm benieuwd naar dit, maar nee ik trek me terug. Pff. Heftig."
"Bij mij konden ze ook zien dat er meerdere keren per maand €100 werd gepind voordat ik mijn bijstand ging aanvragen, maar daar hadden ze nooit wat van gezegd of gevraagd. Ik kreeg bijstand zonder sollicitatieplicht. Maar ik zou de bijstand niet aanvragen zodat je meer te besteden hebt aan drugs. Bij het UWV hebben ze er ook nooit om gevraagd."
"Kreeg deze sms ineens, hij is opgepakt?😅"
"Passiegebruiker zei: Aangezien jij echt topkwaliteit coke hebt gezien/gehad. Wat zijn de punten waar je op moet letten om kwaliteit te herkennen? Moet er een goeie dieselgeur aan zitten? Moeten de brokken goed glimmen en dan heb ik het over alle soorten, boli/colo/peru? En moeten de brokken zo hard zijn dat het uit elkaar springt of wat aan de zachtere kant? (Volgens mij is dit wel erg verschillend qua soort) Klik om te vergroten... Verschilt echt enorm en het is niet echt mogelijk om goeie coke te herkennen. Soms wordt het ook opnieuw een brok gemaakt met een product wat het ook laat glimmen nadat ze het versneden hebben en in een brok hebben gemaakt. Dus dan ziet het er mooi uit, maar is het troep.. Persoonlijk vind ik de beste coke als het brokje wat glimt en je kan zien dat er laagjes zitten (lastig om uit te leggen, maar je ziet dan strepen van de laagjes). Ruikt naar benzine, kerosine of diesel enz. Zacht is als je het klein maakt (voordat je hotplate doet) Vettig is en oplost als je het tussen je vingers wrijft. Sommigen zeggen ook dat als het heel licht een gele tint heeft dat het ook goed spul zou kunnen zijn. Maar goede coke herkennen is vrijwel onmogelijk omdat je niet weet hoe vaak er mee gekloot is.. Enige manier is om het te laten testen en het te proberen. Maar coke in poeder vorm is sowieso bijna altijd versneden. Ook als je dealer zegt dat het puur is. "Ik heb het alvast door de blender gedaan" of zo'n stom excuus haha"
"Had wel beter geweest, ja... Ach, het was even leuk. Nu op de blaren zitten. Edit 40 min later, dit heb ik echt nooit gehad. De coke is onversneden. Voel me echt mega uitgeput, vol zwaar hoofd, langzaam. Nou, wijze les voor volgend jaar haha"
"Bij mij zit het zo: ik word ook mokertje snel knetter en als ik mee rook met een joint van iemand anders ben ik na een paar hijsjes ook al klaar. Ik doe zelf echt heel weinig in een joint en rook hem rustig, tijdens het roken word ik stoned en voel ik dus wel aan wanneer ik te stoned word; dus leg ik hem weg en rook ik hem een andere keer op. Sinds kort heb ik een bong en dat bevalt me erg goed, je hoeft er maar heel weinig wiet in te doen, neemt 2 - 4 hijsjes en je voelt je goed. (Pas op want je wordt echt snel helemaal knetter) en aangezien je gestopt bent met roken is dit ook ideaal, want je hoeft er geen tabak bij te doen. Enkel wat water en wiet. Het is ook absoluut niet duur om er eentje aan te schaffen. En anders gewoon niet te veel in je joint doen, paar plukjes van de top. De joint hoeft ook niet in een keer op, neem een aantal hijsjes en wacht het effect af. Als je, je goed voelt laat je hem liggen en als je ontevreden bent neem je er nog een aantal. Voor mij maakt het echt niet uit welke soort wiet ik rook, Amnesia, Red Cherry Berry, Strawberry Haze, G13 of wat dan ook. Ik word gewoon net zo knetter. Daarom is rustig roken en goed doseren goed. Dit is hoe ik het ervaar, ben geen expert. Ik word gewoon super snel knetter zoals jij en zocht ook een oplossing. De bong is echt mijn voorkeur geworden. Ik hou nu zo veel meer wiet over vergeleken met een joint. Succes"
"Hallo, wellicht een stomme of domme vraag, maar ik stel hem toch! Ik slik nu ongeveer 4 weken dagelijks Bupropion 300mg, maar ik zou ook weer een keer speed willen doen. Ik heb geen last van ADD/ADHD. Ik heb veel tijd op het internet rondgekeken, maar ik kon écht niks vinden over deze combinatie. Daarom, mijn vraag, (ja combineren is altijd slecht) zal speed nog effect geven? Aangezien Bupropion ook werkt op de Noradrenaline. Op het internet lees ik dat combineren altijd slecht is, maar ja. Wat weerhoud de mens om zich daar niet aan te houden! :P Als er iemand is die mij kan vertellen of het wel nut heeft om iets van de speed te “voelen” of zal ik er weinig tot niks van voelen? Bedankt! ** al 2 maanden geen speed meer gedaan ** ja, combineren heeft altijd risico’s ** beantwoord simpel mijn vraag, geen zin in sarcasme of andere onzin! ** ja, ja ik weet dat het depressieve, angst etc. gevoelens kan versterken. Ik ben van vrijwel alles op de hoogte, behalve of het nut heeft om dit te combineren."
"FredKroket zei: Het mindert de werking van beide middelen. Klik om te vergroten... Dank! Geen nut dus om speed of een ander oppeppend middel te gebruiken?"
"FredKroket zei: Nee zou het niet doen. Eerst zorgen dat de AD helemaal uit je systeem is. Klik om te vergroten... Oké! Dank voor je antwoord!"
"Perenijsje zei: Ik gebruik ook allebei en merk echt wel gewoon wat van de pep hoor. Maar als ik het van te voren weet dat ik ga gebruiken dan neem ik die dag meestal van te voren gewoon voor de zekerheid geen Bupropion. Klik om te vergroten... Ja ik heb uit nieuwsgierigheid toch genomen. 2 dagen voor gebruik geen bupropion gebruikt en jahoor. Dit is mijn 3e nacht wakker…."