Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mevrouw Pløp zei: Ik heb je gister gemeld dat je moet opletten op spamgedrag. Topics zoals deze openen valt daar bijvoorbeeld onder. Een nummer posten kan prima in daarvoor bedoelde topics. Ik sluit dit topic en verzoek je nogmaals te stoppen met het openen van topics voor kleine dingen die prima in andere topics gemeld kunnen worden. Klik om te vergroten... okay sorry mate"
"sebatian zei: ramses shaffy had het weten meeste niet, die was goed gek!! Klik om te vergroten... hij heeft wel het leven geleefd en dat is beter dan tot je 80ste tv kijken"
"Mijn moeder kreeg geen Korsakov maar levercirose stadium 3 heeft nog 3 maanden geleefd maar wel na 34 jaar flessen jenever je kunt het dus lang volhouden maar ligt een beetje aan je genen denk ik .desondanks is zij 72 geworden alleen het eind met delerium wens je niemand toe."
"Zelf ben ik niet zo van die sterke drank maar liever een biertje 10% of wijntje .Maar wel in overmatige zin."
"Gebruik alleen nog rc 2F-Ketamine wat prima werkt naar mijn mening alleen blijft moeilijk om het bij een halvje te houden maar het lukt,dit komt wss omdat ik het nog maar 1 keer per week gebruik het middel geeft best snel gewenning .Het schijnt bij veelvuldig blaasproblemen te geven en heb al problemen zat. Met het ouder worden ga je blijkbaar toch wat voorzichiger worden ."
"Geneesmiddel zei: Oke nou bij deze, als je te lang doorgaat zakt je hele neus als een pudding in elkaar en verdwijnt met meeste van binnen behalve je huid. Groetjes 😁 Klik om te vergroten... pudding is wel lekker maar niet vanuit je neus"
"Geneesmiddel zei: Pudding snuiven? Bluf Klik om te vergroten... beetje ketamine erdoor mengen maar nee toch maar niet"
"Geneesmiddel zei: Oke nou bij deze, als je te lang doorgaat zakt je hele neus als een pudding in elkaar en verdwijnt met meeste van binnen behalve je huid. Groetjes 😁 Klik om te vergroten... hoop dat je geur intact blijft anders word eten ook een probleem"
"Vroeger had je maar 1 plantje maar is nu zover doorgefokt dat het niet leuk meer is ,hou het lekker bij je polm .Zoals hasj bedoeld is ,rustgevend. Al die sterke wieten zijn hun doel voorbijgeschoten.Blowen was ooit wel leuk.Nu moet je oppassen wat je koopt."
"Depeche Mode - Enjoy The Silence (Official Video) - YouTube"