#1
Jammer dat je het niet hebt kunnen afronden ben je nog van plan in de toekomst om het wel te doen? En wat fijn voor je vriendin dat dit haar wel is gelukt! Is zij ook helemaal af van de flashbacks en nachtmerries? Ik heb zelf ook complexe ptss. Ik ben zelf alleen een grote vermijder van mijn ptss, ik praat er liever nooit over. De gebeurtenis was van mijn 12 tot 16e en heb het pas op mijn 19e in de kliniek voor het eerst tegen iemand gezegd. Nooit last van mijn ptss gehad tot ik geen drugs meer gebruikte (duh). Vandaar dat ik mijn behandeling ook al veel te lang uitstel.Fijn dat je toekomstvisie hebt met een behandeling! EMDR heb ik helaas niet kunnen afronden, maar mijn vriendin wel zij heeft CPTSS en dat heeft haar heel erg veel geholpen. Het is wel echt super zwaar en gelukkig zit je intern! Ik hoop dat bij jou de EMDR ook geslaagd zal zijn want het zal je leven zoveel verlichten.
Ja dat snap ik, ik ben sinds vandaag weer mijn studie gaan volgen maar was twee weken thuis gebleven om een keer te kunnen slapen. Nu is het bijna kwart over 4 en mijn wekker gaat om half 6 dus in die twee weken heb ik even lekker tot 11-13 uur geslapen en toen voelde ik me wel beter.Ik gebruik nu geen Seroquel meer, ook omdat ik het niet meer nodig heb omdat ik ben afgekeurd voor arbeid. Dus ik kan altijd wel 8 uur slapen. Dat is wel een luxe. Verder ga ik echt pas slapen wanneer ik zo moe ben dat ik niet veel meer kan doen. Dus dat muziek luisteren al te veel is of ik al een tijdje verschillende dingen probeer te doen maar dat niet meer lukt, zo signaleer ik dat ik erg moe ben en ga dan slapen. En sinds ik iedere dag samen met mijn vriendin slaap scheelt dat ook erg veel. Soms ook een nadeel omdat ze snurkt hahahha.
Ik heb het met aanpassing van de avond vervangen. Ik vind anti psychotica niet erg fijn omdat ik er te vlak van word en ook een "kater" heb de volgende ochtend en omdat ik al een Benzodiazepine afhankelijkheid heb durf ik bijna niet meer nieuwe medicijnen te proberen om straks nog een verslaving of afhankelijkheid te krijgen. Dit heeft soms wel nadelen maar wil echt niet meer afhankelijk worden van iets. Maar ik moet echter bekennen dat dit puur komt doordat ik niet verplicht ben te werken en dus perse vroeg op moet. Ik snap dat dit niet mogelijk is voor veel mensen.
Pff heftig een benzo afhankelijkheid! Maar vind het wel sterk van je dat je dan de keus maakt geen andere medicijnen te proberen om jezelf te behoeden, zorg er wel voor dat als het echt noodzakelijk is dat je dan je gezondheid moet kiezen! Hahaha ik kan snurken echt niet aanhoren, er begint dan zoveel irritatie op te borrrelen in me dat ik bijna een woedeaanval krijg in bed. Mijn ex vriend ging gelukkig uit zichzelf vaak al op de bank na de eerste keer als ik hem had wakker gemaakt maar als ik bij een vriendin blijf slapen dan heb ik een probleem😂