Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dissoliefhebber zei: Beste forumleden, Ik heb gisternacht DMXE gesnoven. Ik heb eerst ongeveer 100 mg gesnoven. Eerst voelde ik lichte dissociatie met karakteristieke pieeeep in mijn oren. De dissociatie werd ineens sterker en ik ben in een dmxe-hole beland. Ik vloog door de helal en ondergrondse tunnels. Alles was zo kleurrijk. Ik voelde me magisch en cosmisch. Ik vloog ook door andere tunnels en ik had gevoel van zweven in het universum. Ik heb veel planeten gezocht en aliens gezien. Ik was in staat om in 4D te zien en ik ben in een 4D kubus geweest. Ik heb veel magische plekken gezien en ik voelde me zo zuiver. Ik voelde me verbonden met mijn bed en deken. Ik dacht dat mijn bed oneindig groot is en daarna klein. Mijn kamer was mijn heel universum. Ik voelde me zo zalig. Als ik met mensen ging chatten dan voelde ik met ze verbonden. Ik had later nog een lijn van 100mg gesnoven, met een vergelijkbaar effect. Klik om te vergroten... Omg.dit lijkt mij echt niet gezond hoor!"
"hallo allemaal, Is dit hetzelfde als phenibut??"
"PinkFluffyUnicorn zei: Ik betwijfel dat ze op die site phenibut verkopen… edit: ik trek mijn woorden terug in 🫣 Klik om te vergroten... Modknip* vendor Modknip🫢tis wel gaba...en als je de ingrediënten leest🫣"
"OtherShore zei: Nee. Phenibut is een agonist van de GABA receptoren. GABA is de neurotransmitter die aangrijpt op de GABA receptoren. GABA heeft binnen het lichaam een rustgevende werking. Kort gezegd: meer GABA betekent meer ontspanning en minder stress. Het vermoeden was dus dat GABA supplementen ook een rustgevende werking zouden kunnen hebben, maar in de praktijk werkt dit niet, omdat slechts minimale hoeveelheden GABA daadwerkelijk de bloed-hersenbarrière passeren. Ik zou mijn geld dus aan iets anders uitgeven 🙂 Phenibut heeft wel een kalmerende en rustgevende werking. De werking is een beetje vergelijkbaar met die van GHB, alcohol of benzodiazepines, maar minder sterk. Klik om te vergroten... Oke, dankjewel maar dit heeft dus weinig zin om van de g af te komen? Normaal nam ik phenibut en toen zag ik dit🫣dus heb t besteld 🥺 maar als ik je reactie lees😮💨"
"Hallo Allemaal Ik ben nu al een paar keer afgekickt van de GHB😮💨 Ik zal mijn manier uitleggen hoe ik afkick en ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.. ik neem mijn laatste doppie een uurtje anderhalve diazepam van 10mg in ( blauwe Teva) Wel voor 4uur smiddags! Liefst rond 3uur dia innemen. Diazepam moet zich opbouwen in je lichaam.. Ik word dan heel suf en zorg dat ik dan al naar de winkel ben geweest en mm huispak aan heb, rond 7uur neem ik weer 10mg diazepam in, en rond 10 savonds weer. Ik slaap dan vaak door.. sochtends neem ik als ik wakker word weer 10 mg in dit is meestal rond 0800 en dit doe ik weer 14:00 en rond 19:00 en voor het slapen gaan rond 11uur. Dus 4x 10 mg.. de 3 dagen erna doe ik precies hetzelfde. Dag 4 ga ik.afbouwen inplaats 10 mg neem ik 5 voor de komende 2 dagen en dan ben ik zo ook van de verslaving af! 🥳 tis echt wel belangrijk dat je dia afbouwt omdat het verslavend is en ik gebruik nooit 3 a 4 dagen achter 10mg! Let wel op dat je de blauwe van teva heb en niet de witte van accord die doet niks bij mij, in die 4 dagen dat ik aant afgekicken ben functioneer ik ook gewoon, slaap ik heerlijk en na 2 dagen eet ik ook weer. Dit is hoe ik afgekick met alleen diazepam, geen phenibut of in combinatie met G. Ik ben zo verslaafd geweest dat ik als nu weer 1 avond g gebruik ik er goed last heb dus gebruik nooit langer als 1 week. En ja ik weet het, waarom doe ik het nog? Omdat het zo fijn is🙄🤭en ik zelfstandig kan afkicken thuis. Dia haal ik altijd op bij iemand. Mocht je vragen hebben? Stel ze gerust! Oja heb meestal een stuk of 20 a 25 diazepam in huis."
"Joran zei: Sprookjes.. Of ik heb het helemaal verkeerd begrepen Klik om te vergroten... Hoe bedoel je spookjes? Dit is mijn manier van afkicken en heb eens ambulant via tactus afgekickt en dit ging ook op deze manier, nu doe ik het zelfstandig"
"Joran zei: Maar ik ken dit allemaal niet, dus zal me er voor de rest niet mee bemoeien. Kan me er alleen aan ergeren als mensen maar wat posten hier zoals van ´als je dit doet komt het goed´. Was het maar allemaal zo makkelijk. Klik om te vergroten... Ik leg alleen uit wat voor mij werkt en wellicht voor iemand anders, , ik bedoel hiermee te zeggen dat je vooral niet alles door elkaar moer gebruiken om af te kicken!! Maargoed. Tis maar hoe je dit opvat beau1990 zei: Hallo Allemaal Ik ben nu al een paar keer afgekickt van de GHB😮💨 Ik zal mijn manier uitleggen hoe ik afkick en ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.. ik neem mijn laatste doppie een uurtje anderhalve diazepam van 10mg in ( blauwe Teva) Wel voor 4uur smiddags! Liefst rond 3uur dia innemen. Diazepam moet zich opbouwen in je lichaam.. Ik word dan heel suf en zorg dat ik dan al naar de winkel ben geweest en mm huispak aan heb, rond 7uur neem ik weer 10mg diazepam in, en rond 10 savonds weer. Ik slaap dan vaak door.. sochtends neem ik als ik wakker word weer 10 mg in dit is meestal rond 0800 en dit doe ik weer 14:00 en rond 19:00 en voor het slapen gaan rond 11uur. Dus 4x 10 mg.. de 3 dagen erna doe ik precies hetzelfde. Dag 4 ga ik.afbouwen inplaats 10 mg neem ik 5 voor de komende 2 dagen en dan ben ik zo ook van de verslaving af! 🥳 tis echt wel belangrijk dat je dia afbouwt omdat het verslavend is en ik gebruik nooit 3 a 4 dagen achter 10mg! Let wel op dat je de blauwe van teva heb en niet de witte van accord die doet niks bij mij, in die 4 dagen dat ik aant afgekicken ben functioneer ik ook gewoon, slaap ik heerlijk en na 2 dagen eet ik ook weer. Dit is hoe ik afgekick met alleen diazepam, geen phenibut of in combinatie met G. Ik ben zo verslaafd geweest dat ik als nu weer 1 avond g gebruik ik er goed last heb dus gebruik nooit langer als 1 week. En ja ik weet het, waarom doe ik het nog? Omdat het zo fijn is🙄🤭en ik zelfstandig kan afkicken thuis. Dia haal ik altijd op bij iemand. Mocht je vragen hebben? Stel ze gerust! Oja heb meestal een stuk of 20 a 25 diazepam in huis. Klik om te vergroten... beau1990 zei: Hoe bedoel je spookjes? Dit is mijn manier van afkicken en heb eens ambulant via tactus afgekickt en dit ging ook op deze manier, nu doe ik het zelfstandig Klik om te vergroten... FredKroket zei: Zonder begeleiding afkicken en zelf aankloten met benzo's kan potentieel levensgevaarlijk zijn. Zou dus heel erg oppassen met hoe je dat hier brengt voor mensen op verkeerde ideeën brengt. Plus je bent niet van de verslaving af, je bent alleen tijdelijk afgekickt. Daarnaast zou ik je adviseren om een andere profielfoto te kiezen ivm privacy hier Klik om te vergroten... Ik leg alleen uit wat voor mij werkt"
"Raver zei: Wat is eigenlijk je doel ook om dit te gebruiken? Zomaar recreatief? Van 10mg a 20mg Diazepam zou je zeker wat moeten voelen. Ik mag niet speculeren en dat ga ik dus ook niet doen. Maar ik zou alles lekker weg gooien, je weet nooit wat je tot je neemt via de zwarte markt. Bovendien testen ze geen geneesmiddelen helaas. Stay safe man.. Kruistolerantie tussen benzo's en GHB kan ik voor mijn persoonlijke ervaring ontkrachten. Ik merkte geen kruistolerantie tussen deze middelen. Het versterkt elkaar juist. Nogmaals; mijn ervaring. Meerdere malen fysieke verslavingen gehad aan GHB en Benzodiazepines. Alcohol en Benzo's hebben kruistolerantie waar je u tegen zegt. GHB en Phenibut hebben ook kruistolerantie. Mede doordat je gaba a en b hebt. Benzodiazepines alleen zijn bijvoorbeeld niet toereikend genoeg voor GHB afkick. Dat waar ze bij alcohol ontwenning gebruikt worden om de ontwenning van alcohol op te vangen. Wel bestaat er de term Kindling. Ik geloof wel dat gaba in het algemeen ongevoeliger kan raken. En bij elke verslaving of gebruik van een gaba middel heftiger reageert indien ermee gestopt wordt. Klik om te vergroten... Ik gebruik dias om af te kicken en nee hoef geen negatief commentaar ik doe dit al jaren zo,, tactus verslaving Zorg heeft mij zo ambulant laten afkicken met alleen diazepam en zo'n schema, Maar heb nu 2 verschillende en t kon zijn dat iemand ze herkende en er iets meer verstand van heeft Diazepam en g doe ik zoiezo.niet samen"
"Snuffelaar zei: Zwaar af te raden. Ooit geprobeerd en dacht 2 gram op te hebben maar zat qua gevoel ver voorbij de 3. En dat is echt geen leuk gevoel. Is het trouwens Phenibut HCL, F-Phenibut of Phenibut FAA? Klik om te vergroten... Phenibut hcl.."
"Pep&g..ik was altijd op hardcore feestjes/festivals te vinden en ik ging altijd non stop door.. Echt goud waard!🫶"