Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey iedereen, Ik had het laatst met m'n pa over Out-of-body-experiences, en wij vroegen ons eigenlijk het volgende af: Stel je hebt een proefpersoon, die laat je regelmatig onder invloed van salvia / dmt / hallucigeen middel raken (je hebt immers lang niet elke trip een OBE). Vlak voor zijn trip plak je een stikker met 2 letters op het voorhoofd van de proefpersoon. Voor de proefpersoon zijn deze twee letters onbekend. Zou de proefpersoon na de OBE kunnen navertellen welke twee letters dit waren omdat hij opzichzelf heeft kunnen neerkijken? Weet iemand of hier al eerder onderzoek naar gedaan is? Ik heb al wel een paar artikels gevonden hierover waarin werd beschreven dat het mogelijk was door een bepaald hersencentrum te prikkelen dat iemand het gevoel kreeg buiten zijn lichaam te zijn. Maar kon iemand dan ook opzichzelf neerkijken of iets dergelijks? Want het gevoel hebben buiten het lichaam te verkeren en ook daadwerkelijk de wereld zien alsof je op die plek bent waarvan je het gevoel hebt er te zijn is nogal groot verschil volgens mij. Ik ben hier eigenlijk best nieuwsgierig naar. Grz Peter"
"Ik begreep pasgeleden van een smartshophoudert, dat growboxen niet illigaal worden, omdat dat geen actieve stof bevat. Dat is ook de reden die ik altijd begrepen heb van waarom cannabis zaden ook niet illigaal zijn; het bevat simpelweg de verbode stof niet. Weet iemand wat hier waar van is? grz, Peter"
"Hey iedereen, Ik moet over een maandje mijn bloed laten controleren, en ik vroeg mij af hoelang het bij de volgende ecodrugs duurt voordat je niet meer kan opmaken uit je bloed dat je ze gebruikt hebt: salvia kratom blauwe lotus en de energizer 'stargate' alvast heel erg bedankt, Peter"
"kan het ook niet zijn dat dat ze er op een andere manier 'tegenaan' lopen? (ik ben erg voorzichtig wat dit betreft.... mijn vader is echt onwijs tegen drugs of alles wat er op lijkt...)"
"Zeepbel zei: Ow, maar het schiet me net te binnen... volgende zaterdag (...) Klik om te vergroten... herkenbaar... dat moet je accepteren als je er echt vanaf wilt... wel of geen feest; doorzetten... mja, niet dat ik de kracht er wel voor heb... Enige reden dat ik nu aan mn 10e dag bezig ben zonder rotzooi is omdat ik vrijdag voor het eerst X wil proberen en dan mn koppie wat tot rust heb willen laten komen zodat ik de X goed kan ervaren... daar is 2 weken alleen wel wat weinig voor ben ik bang Zeepbel zei: Ow, en sorry dat je door mijn post zin krijgt in een lijn.. Klik om te vergroten... geeft niet ik kies er toch zelf voor om hier te gaan lezen. Dan loop ik het risico eenmaal dat ik zo'n post tegen kom:P"
"grmblz... en van dit soort uberherkenbare dingen krijg ik zooooo zin in een lijn en dan nog één, en dan nog ééntje, en dan nog ééntje... heerlijk de hele nacht door op dit forum lezen en op internet struinen en me oh zo goddelijk voelen... tot het licht word... en dan sta ik op en voel me stram en alles doet zeer, of ik gister in één dag een backpacktocht van 2 maanden gehouden heb... en mn mond is droog like hell... en toch neem ik nog één lijn (om het af te leren hou ik mijzelf voor)... Staande in de tuin, met een peukje in mn ene - en een fles water in de andere hand voel ik het tot in elke vezel van mn lichaam: ik ben gesloopt!! en ik weet het, ook mij heeft de pep gegrepen... ineens was het er... lange tijd had ik geen dealert, en toen ineens was hij er, op zijn stalen ros, samen met onze grote vriend de speedverslaving... ik ken het man, ik ben net zo zwak; ben nu 9 dagen van de rotzooi af en het lijkt weer ietsjes beter te gaan... maar toch ben ik zo zwak dat ik nieuw ga halen voor vrijdag een feest... verslavingen"
"denk dat het voornamelijk kalk is; krijg je niersteentjes van..."
"wat ik altijd heb is dat ik mn verhaal niet kan afmaken. Dan probeer je iets uitermate grappigs te vertellen wat ooit gebeurd is, en dan zit je zo: A kwam dus bij B, en B dacht dus dat A niet A, maar C was. En dat was wel logisch want hij had "dit en dat" gesnoven, maar... OHJAH!! GRAPPIG!! Ik las laatst over "dit en dat" dat het zus en zo'n effect kan hebben als je het combineert met "dat en zus"!! en dr was zo'n gozer die dat dus deed, en toen gebeurde er het volgende: *heel verhaal over de persoon die een of andere drug gecombineerd had met wat anders* en dan vergeet ik helemaal over de personen A en B door te gaanxD en dan voel ik me later beetje genaait omdat ik mn verhaal over A en B niet af heb verteld. Soms ook dat mn gedachten "te snel" gaan. Dan is het dat ik iets wil vertellen / vragen aan iemand en dan is het zo van "Jo Gozer! heb jij nog............. ?........ ?.... laat maar, ben vergeten wat ik wou vragen / zeggen!" ik denk dat je gewoon beetje gaar word na een nachtje doorhalen / veel drugjes"
"Ik had nog even zitten nadenken over of het een authistisch trekje is, maar dat is vrij lastig te zeggen denk ik. Authisten hebben vaak moeite met het zich inleven in anderen. Hoe voelt iemand zich als je iets tegen iemand zegt / doet enzo of het niet snappen waarom iemand op een bepaalde manier reageert. Maar ik meen ook gelezen te hebben dat je zoiezo je gaat "vervreemden" van anderen wanneer je speed gebruikt; ook mensen die nuchter nooit authistische trekjes hebben, al zullen die mensen misschien wel meer pep moeten abusen dan. maar je moet zoiezo al knetter in je knar zijn om pep te gaan gebruiken"
"Dystopia zei: Oom Klaas zei: Dystopia zei: Kan misschien ook 'flux' zijn geweest. 5ml flesje met 4fmp er in wat in sommige smartshops te koop is. Wat hier ook al eerder werd gezegd, het is niet moeilijk om de meeste drugs vloeibaar te maken. Kristallen oplaten lossen in water is er één methode. Klik om te vergroten... Dan is je drugs nog niet vloeibaar, dan is het gewoon opgelost. Klik om te vergroten... Dus, dan is het toch vloeibaar? Klik om te vergroten... Je spreekt alleen van "vloeibaar" als de stof in zuivere toestand vloeibaar is. Als het opgelost is spreek je van "opgelost" en anders is het gewoon versneden Als een stof opgelost is reageert het chemisch gezien ook anders dan wanneer het zuiver is."