#1
Carlos123 zei:Uberhaupt begint drugs pas kut te worden als jij de drugs niet meer gebruikt maar de drugs jou gebruikt.![]()
Knap hoe je dit zo wijs kan zeggen en in een ander topic eigenlijk toegeeft een GHB verslaving te hebben...
Carlos123 zei:Uberhaupt begint drugs pas kut te worden als jij de drugs niet meer gebruikt maar de drugs jou gebruikt.![]()
Nou, ik vind GHB de stomste drugs ooit, omdat.. ik het totaal niet kan doseren, 1a 2 dopjes Dan voel ik er niks tot weinig van, en als ik dan aan de 3/4 dopjes zit werd ik Kotsmisselijk, Mischien een zwakke maag, maar GHB niks voor mij, en t effect n Beetje Scheel rondlopen met n halve Boner in je broek. hehe .. No Thank u .WappieWappie zei:Leg eens uit Dica..
Dica zei:Nou, ik vind GHB de stomste drugs ooit, omdat.. ik het totaal niet kan doserenWappieWappie zei:Leg eens uit Dica..
Hij is wel eerlijk!Chris Pontius zei:GHB de stomste drugs omdat jij niet kan doseren. Mooi gezegdDica zei:Nou, ik vind GHB de stomste drugs ooit, omdat.. ik het totaal niet kan doseren![]()
Vet ook. Ik heb wel eens wat gemorst en vrijwel gelijk vergeten. Een paar weken later kwam ik het weer tegen. Het verkeerde nog steeds in dezelfde toestand als toen ik het liet vallen. Even vloeibaar and stuff.Chris Pontius zei:Sowieso een beetje dik.Andrew zei:ghb is vet
W.F.L. zei:Ik hoef hier niet eens woorden aan vuil te maken, GHB is één van de beste drugs ooit![]()

Oom Klaas zei:Dica is kut omdat hij/zij niet kan doseren.
Wie is het eens of oneens?
SPEAK

Sublimo zei:Oom Klaas zei:Dica is kut omdat hij/zij niet kan doseren.
Wie is het eens of oneens?
SPEAK
Eens !![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."