Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsghb is kut.

ghb is kut.

53 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
S
SpeelkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Carlos123 zei:
Uberhaupt begint drugs pas kut te worden als jij de drugs niet meer gebruikt maar de drugs jou gebruikt. :wink:
Klik om te vergroten...

Knap hoe je dit zo wijs kan zeggen en in een ander topic eigenlijk toegeeft een GHB verslaving te hebben...
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
GHB leek mij eerst ook niets aan. Ik had me er niet in verdiept, en ging echt uit naar gewoon een alcohol roes. (Ik drink geen alcohol, vandaar)
Maar ik hoor dat GHB wel meer dan dat doet, dat maakt het wat meer interessanter.
En ik kreeg laatst 8ml van een vriend, die ga ik binnenkort dan maar eens uitproberen.
D
DicaLid
01-01-2024, 00:00
#3
WappieWappie zei:
Leg eens uit Dica..
Klik om te vergroten...
Nou, ik vind GHB de stomste drugs ooit, omdat.. ik het totaal niet kan doseren, 1a 2 dopjes Dan voel ik er niks tot weinig van, en als ik dan aan de 3/4 dopjes zit werd ik Kotsmisselijk, Mischien een zwakke maag, maar GHB niks voor mij, en t effect n Beetje Scheel rondlopen met n halve Boner in je broek. hehe .. No Thank u .
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dica zei:
WappieWappie zei:
Leg eens uit Dica..
Klik om te vergroten...
Nou, ik vind GHB de stomste drugs ooit, omdat.. ik het totaal niet kan doseren
Klik om te vergroten...

GHB de stomste drugs omdat jij niet kan doseren. Mooi gezegd :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
GHB is wel smerig
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Dica zei:
Nou, ik vind GHB de stomste drugs ooit, omdat.. ik het totaal niet kan doseren
Klik om te vergroten...
GHB de stomste drugs omdat jij niet kan doseren. Mooi gezegd :grin:
Klik om te vergroten...
Hij is wel eerlijk!

Chris Pontius zei:
Andrew zei:
ghb is vet
Klik om te vergroten...
Sowieso een beetje dik.
Klik om te vergroten...
Vet ook. Ik heb wel eens wat gemorst en vrijwel gelijk vergeten. Een paar weken later kwam ik het weer tegen. Het verkeerde nog steeds in dezelfde toestand als toen ik het liet vallen. Even vloeibaar and stuff.
J
JupilerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geen katers DUH en je krijgt nog meer zin in seks als normaal. :tearsofjoy:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#8
W.F.L. zei:
Ik hoef hier niet eens woorden aan vuil te maken, GHB is één van de beste drugs ooit :grin:
Klik om te vergroten...

Precies, GHB is niet kut. tuurlijk zijn er veel "slechte" ervaringen en wordt de drug "slecht" gepresenteerd.

Omdat zieke mensen het leuk vinden om het als rape drug te gebruiken.. :smilingimp: :smilingimp:

Maar het feit blijft als jij de juiste dosis neemt, dat het een geweldige drug is..

Die niet duur is , een geniaal effect geeft (bij juiste dosering), makkelijk te verkrijgen is, als partydrug te gebruiken is, niet heel lang werkt, en niet slaap ontnemend is...

Dit lijkt mij een simpel rekensommetje... 1 + 1 is geniaal. :hearteyes: :hearteyes:

G is natuurlijk ook de beste letter van het alfabet ,alle mooie worden beginnen met een G.

Did I need to see more??

:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
A
AngelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
GHB is alleen kut als je je er lam bij zuipt of gewoon teveel neemt..
En dan nog is het niet zo kut, je gaat er alleen zeer lekker van slapen.. :P

Maarja, ieder z'n eigen smaak, ik ken ook genoeg mensen die G saai vinden, maarja, dat zijn dan wel de mensen die elke dag 2cb met keta en coke combineren(om een voorbeeld te noemen-_-)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dica is kut omdat hij/zij niet kan doseren.

Wie is het eens of oneens?

SPEAK
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Dica is kut omdat hij/zij niet kan doseren.

Wie is het eens of oneens?

SPEAK
Klik om te vergroten...

Eens ! :rock:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
Oom Klaas zei:
Dica is kut omdat hij/zij niet kan doseren.

Wie is het eens of oneens?

SPEAK
Klik om te vergroten...

Eens ! :rock:
Klik om te vergroten...

Als je niet kan doseren ben je kut ja..

:)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
GHB is heerlijk. Mn favoriet at the moment. Sprak me eerst nooit aan, gelukkig :P
Echt te relaxt & heerlijk spul. #1
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je je ideale dosis hebt gevonden, en het niet te vaak doet(3-4x per maand max.), vind ik het heerlijk. op een lege maag is het als alcohol, maar dan met veel euforie, en veel socialer. Andere downers inderdaad vermijden. Ook heerlijk als je over je mdma piek heen bent, dan wat ghb te droppen :hearteyes:
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik gebruik nu ook een klein poosje ghb en ik vind het een aardige drugs .
Ik proef er niks van als ik het in tomatensap gooi (aanrader)
Ik doseer netjes via een spuitje (apotheek kopen)
En ik word er praterig van alleen het top punt van geil heb ik nog net niet want wordt er ook moe van.

Gebruik het verstandig en niet te vaak en je hebt een goeie tijd eraan
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#16
laatst voor het eerst gedaan maar wel xtc erbij gegooid dus voelde meer de xtc space, pas op het laatst merkte ik alleen de ghb, conclusie: kleuterig word ik ervan, lacherig en een beetje handtastelijk op de lieve manier hoor dus handje over rug wrijven enz. al met al vond ik het leuk om mee te maken. voor herhaling vatbaar? ja, maar echt alleen op een after party met fijne mensen.
B
BlablabalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Grappig dat dit gesprek wordt geopend met 'GHB is kut'.

Enerzijds begrijp ik deze bewering omdat het toch wel verslavend is en mensen kapot kan maken. Bij fout gebruik kan het echt goed mislopen, ook bij mijzelf was het soms op het randje en ik heb een vriend van mij out zien gaan door dat spul.

Dat is echter alleen bij fout gebruik.

Eigenlijk is het hartstikke mooi spul, vooral voor degenen die normaliter verlegen zijn en hun sociale skills willen verbeteren (in mijn geval heeft GHB iig een erggg positieve invloed gehad op dat gebied)

Ik denk inderdaad dat, als je het op een goede manier gebruikt, je grenzen opzoekt (ook ik ben wel eens knetter vd kaart in slaap gevallen, ik had een keer dat ik staand stond te slapen voor het podium =)) en je er uiteindelijk goed mee om kan gaan, het heel fijn spul kan zijn.

Je angsten verdwijnen op het moment van gebruik en je krijgt er meer zelfvertrouwen door - wat daarna doorwerkt op het gewone dagelijkse leven, zonder GHB.

Gr!
l
lijpelouiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wou dat ik daar nooit mee begonnen was!
In het begin is het leuk, maar het kan al heel snel te serieus worden.
Heb veel gezien en ben veel verloren door potte. Maar toch is het nog steeds "normaal" in mijn dagelijks leven. En ik ken mensen die er ver voor gaan.
Begin er niet aan!! Doe je het wel, doe het dan nooit lang achter elkaar. En dat is lastig want in het begin wordt je er zo vrolijk en sociaal van, maar er komt een punt dat als je niks heb je ook niks waard ben.

Mensen die het niet lang doen zijn het natuurlijk niet met me eens, maar da kom vanzelf wel! Bij mij duurde da 3 of 4 jaar. Ondertussen ist weer 3 jaar en hoop ellende verder!

Er zijn mensen die ermee overweg kunnen, maar die zijn zeldzaam!
Kijk ermee uit, die zooi sluipt erin voordat je het door heb!
Beter begin je er niet mee!!

Maaaaar je moet het lekker zelf weten!

Ps: mensen zoals ik hebben een hekel aan GHB, haat t spul!!
g
ghbeestLid
01-01-2024, 00:00
#19
ben zelf 3 jaar verslaafd geweest en dat is wel kut, maar dat is niet de schuld van de ghb, het blijft mooi spul als je er maar mee om kunt gaan :mrgreen:
D
DicaLid
01-01-2024, 00:00
#20
ghb is kut . wie is t met me eens? wie niet.. SPEAK

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."