Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Ik ben een niet-roker maar ik rook vaak wiet. Sinds kort gebruik ik zo'n waterfall bong, omdat ik dan geen walgelijke tabak moet roken. Maar nu vraag ik mij af: is deze bong een vriendelijkere manier van roken voor de longen (omdat het puur is en omdat je slechts 1 grote trek hoeft) of is het juist slechter omdat de concentratie schadelijke stoffen veel hoger ligt? Bedankt!"
"Bedankt voor de reacties! Helaas ben ik zo'n stumperd die noch het geld, noch de connecties heeft een een vaporiser te kopen. De keuze moet gemaakt worden tussen de waterfall bong (youtube deze anders even, ik merk dat enkelen onder jullie niet snappen wat dat is. De rook wordt namelijk niet gekoeld door het water) en de joint. Wat is volgens jullie het schadelijkst: de dikke pure wietrook bij de waterfall bong, waarbij 1 grote hijs genoeg is of de vele relatief lichte hijsjes die ook nog rook van tabak en vloei bevatten."
"Bedankt voor de vele reacties. Wat is het geworden??? Niet meer blowen Serieus, ik heb enkele paniekaanvallen gehad (die beschreven staan in een ander topic) en die hoef ik nooit van mijn leven meer mee te maken. Mocht ik ooit nog eens willen blowen, dan zal ik dat met een puurpijpje doen. Dat slaat bij mij altijd zachter en vriendelijker in dan een joint (wrs omdat ik een niet-roker ben). Nogmaals, bedankt!"
"Inderdaad, er is geen synergie: je voelt of de sos, of de ghb. Hoewel ik speed niet zo leuk vind, is de combinatie met ghb wel heel lekker. Die werken duidelijk mooi samen. Misschien moet je dat maar eens proberen."
"Goed, ik zal even duidelijkheid scheppen (ik weet niet volledig wat hier allemaal gezegd is, dus vergeef het me als ik iets zeg wat als gezegd geweest is): Sterke ghb is stroperig, er zit immers weinig water in. Zwakkere ghb is vloeibaar, daar zit veel water in. Heb je zwakke ghb, dan kan je die sterker maken door goed op te warmen zodat het water verdampt. Je zal zien dat er een soort korst ontstaat, bovenop het vloeibare. (blijf je het water lang genoeg verdampen, dan wordt de korst dikker en verdwijnt het water bijna volledig, dan krijg je het "ghb-poeder" dat sommige proberen op te snuiven) Meng je die korst met het vloeibare, dan krijg je die populaire "ghb met vlokken in". MAAR: verwarm je deze ghb met vlokken in (zonder er extra water aan toe te voegen), dan verdwijnen deze vlokken (wel, ze lossen op he) en ziet de ghb eruit als "gewone zwakke ghb", terwijl de sterkte natuurlijk niet veranderd is. DUS: vlokken zijn geen garantie voor goede ghb, stroperigheid echter wel. Ik raad je zelfs aan om deze vlokken eruit te verwarmen, want je zal merken dat die vlokken zakken naar de bodem van je flesje en daar moeilijk weg te krijgen zijn. Dit zorgt voor een ongelijke sterkte in het flesje (de onderkant zal potenter zijn dan de vloeibare bovenkant). Aight? Nu moet ik toegeven dat ik deze tekst met veel pretentie en zelfzekerheid geschreven heb, terwijl ik eigenlijk maar een van de zovele thuiskokers voor eigen gebruik ben. Mocht er iemand fouten opmerken in mijn tekst, verbeter gerust!"
"Hoi leden Een tijdje geleden heb ik een paar keer met lorazepam geƫxperimenteerd. Om het even welke dosis ik nam (1mg tot wel 10mg), ik voelde er niets van, althans dat dacht ik. Achteraf hoorde ik van vrienden (die niet op de hoogte waren van mijn experimentjes) dat ik enorm vreemd deed. Dat ik traag/niet reageerde toen ze iets zeiden en zelfs dat ik soms mompelde en wartaal uitsloeg. Daar kijk ik raar van op, want voor zover ik me er iets kan van herinneren, ging alles zijn normale gangetje. Is het normaal dat je van lorazepam niet doorhebt dat je freaky doet? Alvast bedankt!"
"Hoi Enkele dagen geleden heb ik vijf dagen na elkaar recreatief codeine gebruikt. Ik kon zes dagen geen drol leggen. Op zich had ik daar geen last van, alleen vraag ik me af waar dat dan wel naartoe gaat. Want het was absoluut niet zo dat ik na die periode een drol legde die zes keer zo groot was als anders. En ja, ik heb toch behoorlijk veel gegeten. Alvast bedankt! (en mijn excuses mocht deze vraag je je ongemakkelijk laten voelen :P )"
"Haha, mooi gevonden, poep praten. Om even verder (over) poep te praten: hoe verloopt dit dan met mensen die dagelijks opiaten gebruiken? Leggen die dan om de zoveel dagen eens een paar keiharde keutels? Kan toch ook niet goed zijn voor je lichaam als het voortdurend afvalstoffen recycleert? But then again, niemand zegt dat een O-verslaving gezond is he."
"Hoi Binnen enkele weken ga ik op reis naar Turkije. Ik ben nogal into opiaten en opioiden, daarom vroeg ik me af of je in Turkije gemakkelijk aan zulke producten geraakt. Kun je daar bijvoorbeeld zwaardere dingen zoals tramadol en morfine zonder voorschrift kopen bij de apotheker? Alvast bedankt!"
"Nog even voor de duidelijkheid: Ik neem zeker geen drugs/medicijnen mee op het vliegtuig. Ik weet maar al te goed dat je in Turkije beter niet met dope gepakt wordt, daarom wil ik ook niets doen wat illegaal is. Mocht tramadol, morfine oid legaal en vrij te verkrijgen zijn bij een apotheker, dan pas zou ik het kopen. Dus vandaar mijn vraag: zijn tramadol of morfine oid vrij verkrijgbaar of is de wetgeving rond medicijnen en voorschriften daar niet anders dan hier?"