Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb 2 keer lsd gepakt, & ik ben 2 keer slecht gegaan. Sindsdien, is alles anders, maar ik kan niet uitleggen hoe. Ik heb angststoornissen erdoor gekregen. Die komen op wanneer ik wiet rook. Als ik wiet rook, heb ik terug het gevoel van toen, een heel slecht gevoel, mijn lichaam voelt anders aan enzo. Het is niet dat ik dingen zie die er niet zijn, maar het gevoel komt wel terug. Weet iemand hoe dit komt of hoe dit weggaat? Ik heb dit al van vorig jaar in augustus. Dus bijna een jaar. Kan iemand me helpen aub?"
"Sublimo zei: Kun je dat gevoel en jouw angststoornissen eens beter beschrijven ? Wat je voelt enzo. Klik om te vergroten... Euh, dat is echt moeilyk hoor, maar ik zal het proberen. Ik begin te zweten, te paniekeren. Mijn hart slaat heel hard, last met ademen. Iets willen zeggen, maar het niet kunnen, omdat ik niet weet hoe ik het moet zeggen. Mijn lichaam voelt totaal anders aan. Ik heb schrik en weet niet van wat. Enzo verder.."
"Sublimo zei: Hoe waren de beide trips ? Wat ging er precies fout voor jou ? Heb je andere verslavingen gehad of nu op het moment ? Klik om te vergroten... Gewoon een ramp, dat was het ergste dat ik ooit in mijn hele leven heb meegemaakt. Ik dacht dat ik dood was, dat ik een geest was en dat niemand my kon zien. Maar dat ik er wel nog was. Ik dacht dat ik in een put viel. Het was gewoon een nachtmerrie, een ramp! Ik ben verslaafd, aan roken en wiet. Ik ben verslaafd geweest aan GHB Momenteel gebruik ik vooral: Wiet, Nicotine, XTC & Speed Wat ik allemaal al gebruikt heb: LSD, XTC, Speed, Medicijnen, Cocaine, GHB & Ketamine"
"Sublimo zei: Hoeveel LSD had je toen genomen ? Want het klinkt als een ego-dood. Gebruik je veel speed ? Want daar kunnen je angsten ook vandaan komen. Het gaan ze op zijn minst versterken als je vaak gebruikt. Klik om te vergroten... 1 Albert hoffman & wat is een ego dood? Nee niet veel hoor, zo is heel af en toe."
"Isolater & Amnesia!!!"
"Haha, mijn eerste keer was ook zo ongeveer, en het was ook WW Ik ga niet zeggen dat je te jong bent, want ik ben zelf nog maar 14 en ik doe het al elke dag. Doe het is af en toe, want elke dag, is na een tijd niet meer zo leuk"
"Het gevoel is goed, maar de smaak is ontzettend vies!"
"Ik heb dat ook hoor. Ik voel dat ik naar het toilet moet, en als ik erop zit, dan lukt het niet. Het zal wel normaal zijn zeker?"
"Kriek ;D"
"Sublimo zei: Weet je geen dosis ? Want daar kan alles en elke dosis op hebben gezeten, als je ze niet getest hebt. Heb je er al eens met je dokter over gepraat ? Klik om te vergroten... Nee dat weet ik niet sorry. & nee, dat durf ik niet & wat is een ego-dood?"