Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Normaal word ik ook midden in de nacht wakker als ik nog onder invloed ben wanneer ik ga slapen maar vanacht heb ik de helenacht op 5ml door geslapen :P"
"Ik heb een dagelijkse 2x5 mg diazepam maar ik gebruik ook regelmatig ghb toevallig drink ik vandaag ook nog wat biertjes. Kan het eigenlijk verder lichamelijk kwaad (bevalve nok gaan) dat ik (5 blikjes bier+3ml Ghb &10mg diazepam (tussen 12 en 6uur) ) op heb? Ik blow er ook bij maar dat zal vast geen negatieve effecten hebben. Het is wel zeker relaxed"
"Dunnetjess33 zei: Ik ben geen deskundige en heb nog nooit GHB op en combi's eigenlijk ook zelden of nooit. maar dit lijkt mij bij elkaar wel een mega grote aanslag op je hart en lever... Kan nooit goed zijn! Klik om te vergroten... Blijkbaar kon het niet veel kwaad ik heb uiteindelijk nog 30mg diazepam genomen om te kunnen slapen,, als ik zie hoeveel pillen en troep sommige mensen weg werken hoef ik me niet echt druk te maken :P Toch voelde ik wat druk op me borst en daarom zou ik graag wat info willen scoren via dit forum of deze combi nog wel kan eigenlijk."
"Re: ik heb eeb vraag Net een joint gerookt( 0,4 gr ) en 2diazepam 5mg die 2de begint nu ongeveer voel me echt vaag haha Maar geen negatieve effecten"
"Uberhaupt begint drugs pas kut te worden als jij de drugs niet meer gebruikt maar de drugs jou gebruikt."
"Wiet met gehaktballen Nu gestopt met g en diazepam 10mg plus geblowd net , is ook erg chill"
"Jongejonge94 zei: wat raden jullie mij aan ? en welke hoeveel heid raden jullie me aan wat genoeg is om een nacht goed door te halen wat zijn jullie evaringen na de eerste keer coke alvast bedankt !gr Klik om te vergroten... Ik gebruik verder af en toe ghb en had al een keer coke geprobeerd, nou geloof me ik vond het niks aan, pep voel je meer van en wat ik niet had verwacht is dat het na een half uur al is uitgewerkt. Ik was altijd zo van neee coke ga ik niet doen dit dat dat word gelijk me valkuil maar vond het niet echt bezonder."
"Dit is dan nu de 5de nacht dat ik wakker ben, Het begon dat ik 5 nachten geleden redelijk veel G ging gebruiken en ja ik hield bij hoeveel maar ben nu te vaag om een goed onderwerp te plaatsen maar ik hoop mensen met goede suggesties komen.. Ik ging de woensdag avond half nok en kon daarom de eerste nacht overslaan naja ik dacht geen probleem 1 nachtje kan wel. Volgende nacht werd het behoorlijk laat uurtje of 6/7 en werd ik ineens om half9 wakker gebeld naja ik deed geen oog meer dicht. Vrijdag avond had ik nog een jointje gerookt en dacht ik goed te kunnen gaan slapen, ik had voor de zekerheid iets meer g genomen dan normaal (ik nam 5ML) zodat ik tenminste ff kon gaan slapen maar het werkte niet goed in en ik begon alleen wat te knikkebolle wat uiteindelijk geen slaap werd. In de middag heb ik een powernap van een uur kunnen doen wat tog wel erg veel hielp. Zaterdag avond ben ik nog ff de stad in geweest en had ik wat gedronken en een meid met r vriendinnen mee genomen maar toen ik een tijd met die meid in bed lag viel ik om half10 in slaap maar half11 was de G uitgewerkt wat ik nog in kleine hoeveelheden van 3ml nam uitgewerkt en was ik weeeer wakker. Ik ben daarna alleen nog maar dosisen van 1 ml gaan nemen omdat ik nu me natuurlijk niet meer zo goed voel. Nu kwam ik gister thuis had wiet gehaald 2 dikke joints gerookt en kon ik alweer niet slapen. Die avond probeerde ik ook zehn enzo te doen maar nu na deze nacht wakker MOET ik echt gaan slapen , gister avond dacht ik dat ik schizo was nou ik wil vandaag niet nog gekker worden. Zometeen over een half uur ga ik me bed uit en naar de huisarts ik hoop dat hij me even kan bekijken of ik nog een pilletje kan nemen voor de slaap (pammetje zal het wel zijn) en ik hoop dan toch echt te gaan slapen... Het is mijn eigenschuld om te controle kwijt te raken maar ik raad het iedereen echt af"
"Nee dat valt wel mee na elke 150ml die ik in anderhalfe week opmaak wacht ik 2maanden. Eigenlijk was ik best wel vaag vanochtend want ik wilde niet poste over wat ik nou allemaal gedaan had. Ik wilde juist delen hoe erg paranoia ik was, schizofreen begon te worden en ik het zo kut vond dat ik geen G meer had anders kon ik mezelf een hogere dosis toedienen dan heb ik tenminste 3uur slaap. Heb van de dokter temazepam gehad maar eerst nog een beetje chille van me jointje"
"[/quote] Sorry hoor, maar dan ben je echt SUPER dom als je GHB gaat bijnemen om te slapen. Als je niet lichamelijk verslaafd bent aan GHB is er echt geen enkele reden om bij te nemen om te gaan slapen. Ja misschien helpt het heel even, maar zoals je al aangaf word je daarna gewoon weer vet snel wakker door de dopamine rush. En dat je daarna naar je huisarts gaat om andere drugs te halen zodat je wel gaat slapen zegt ook al genoeg. Drugs, met name GHB, is niet aan jou besteed. Je kan er niet mee omgaan...[/quote] Daar heb je helemaal gelijk in ik kon er echt niet mee omgaan nu doseer ik en gebruik ik verantwoord ik heb dan nog wel medicatie (diazepam) maar ik gebruik het niet tegelelijk. stuk beter zo"