Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsghb is kut.

ghb is kut.

53 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
GHB leek mij eerst ook niets aan. Ik had me er niet in verdiept, en ging echt uit naar gewoon een alcohol roes. (Ik drink geen alcohol, vandaar)
Maar ik hoor dat GHB wel meer dan dat doet, dat maakt het wat meer interessanter.
En ik kreeg laatst 8ml van een vriend, die ga ik binnenkort dan maar eens uitproberen.
D
DicaLid
01-01-2024, 00:00
#2
WappieWappie zei:
Leg eens uit Dica..
Klik om te vergroten...
Nou, ik vind GHB de stomste drugs ooit, omdat.. ik het totaal niet kan doseren, 1a 2 dopjes Dan voel ik er niks tot weinig van, en als ik dan aan de 3/4 dopjes zit werd ik Kotsmisselijk, Mischien een zwakke maag, maar GHB niks voor mij, en t effect n Beetje Scheel rondlopen met n halve Boner in je broek. hehe .. No Thank u .
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dica zei:
WappieWappie zei:
Leg eens uit Dica..
Klik om te vergroten...
Nou, ik vind GHB de stomste drugs ooit, omdat.. ik het totaal niet kan doseren
Klik om te vergroten...

GHB de stomste drugs omdat jij niet kan doseren. Mooi gezegd :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#4
GHB is wel smerig
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chris Pontius zei:
Dica zei:
Nou, ik vind GHB de stomste drugs ooit, omdat.. ik het totaal niet kan doseren
Klik om te vergroten...
GHB de stomste drugs omdat jij niet kan doseren. Mooi gezegd :grin:
Klik om te vergroten...
Hij is wel eerlijk!

Chris Pontius zei:
Andrew zei:
ghb is vet
Klik om te vergroten...
Sowieso een beetje dik.
Klik om te vergroten...
Vet ook. Ik heb wel eens wat gemorst en vrijwel gelijk vergeten. Een paar weken later kwam ik het weer tegen. Het verkeerde nog steeds in dezelfde toestand als toen ik het liet vallen. Even vloeibaar and stuff.
D
DicaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Dica zei:
WappieWappie zei:
Leg eens uit Dica..
Klik om te vergroten...
Nou, ik vind GHB de stomste drugs ooit, omdat.. ik het totaal niet kan doseren
Klik om te vergroten...

GHB de stomste drugs omdat jij niet kan doseren. Mooi gezegd :grin:
Klik om te vergroten...

Ja ik vind GHB Stom omdat Ik het niet kan doseren.
( en van moet kotsen o_0) :kots:
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dica zei:
WappieWappie zei:
Leg eens uit Dica..
Klik om te vergroten...
Nou, ik vind GHB de stomste drugs ooit, omdat.. ik het totaal niet kan doseren, 1a 2 dopjes Dan voel ik er niks tot weinig van, en als ik dan aan de 3/4 dopjes zit werd ik Kotsmisselijk, Mischien een zwakke maag, maar GHB niks voor mij, en t effect n Beetje Scheel rondlopen met n halve Boner in je broek. hehe .. No Thank u .
Klik om te vergroten...

Houd er rekening mee dat als je het nog ooit nog een keer probeert met andere GHB, dat je nu 80% water hebt gehad. 1 dopje = ga ik (82kg) van knock out. Of misschien niet eens water, maar iets anders, iets waar je van moet kotsen :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Atropa zei:
G geeft sprankelende schoonheid, intellecte creativiteit en glijdende magische seks voor degene die meten, en het straft de gulzigen door ze zwak te maken daar waar ze denken sterk te zijn.
Klik om te vergroten...

Hij kan het toch zo mooi zeggen :beer:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dica zei:
WappieWappie zei:
Leg eens uit Dica..
Klik om te vergroten...
Nou, ik vind GHB de stomste drugs ooit, omdat.. ik het totaal niet kan doseren, 1a 2 dopjes Dan voel ik er niks tot weinig van, en als ik dan aan de 3/4 dopjes zit werd ik Kotsmisselijk, Mischien een zwakke maag, maar GHB niks voor mij, en t effect n Beetje Scheel rondlopen met n halve Boner in je broek. hehe .. No Thank u .
Klik om te vergroten...

Daarom moet je ook spuitjes gebruiken, kun je veel beter mee doseren. En dan bedoel ik dus van die spuitjes die je ook kunt gebruiken om bv een zieke hamster bij te voeren die niet goed kan eten :grin:

Ik vind GHB niet kut. Maar ik vind het ook niet de leukste drug. Het kan heel leuk zijn, het kan ook heel slecht vallen. Ik vind het vooral heel smerig.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Van smaak? :P

En ja, spuitje en het komt allemaal goed. Nog nooit fout gegaan op die shit, hoogstens dat het effect me wat teveel werd maar dat moest ik dan gewoon uitzitten terwijl ik me net iets té chill voelde.. :P
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
overigens is ghb eerder stroperig dan vet
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Wel een vettige stroop.

Overigens is kut ook helemaal niet verkeerd. :rolleyes:
l
lanxiangLid
01-01-2024, 00:00
#13
ghb is kut . wie is t met me eens? wie niet.. SPEAK
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
GHB is ontzettend vies van smaak, dat komt deels ook door mijn slechte ervaring ermee. Ik krijg het echt nauwelijks meer af.

Maar goed, ik geloof nog steeds dat het een substantie is met een hoop potentie. Als ik eerdaags eens tijd heb ga ik het nog eens goed testen. :)
y
yamahaLid
01-01-2024, 00:00
#15
ghb kut eg nie,maar ja als je niet kan doseren??
en geen kater na ghb,en lekkere sex
Dica zei:
ghb is kut . wie is t met me eens? wie niet.. SPEAK
Klik om te vergroten...
J
JunkyXLLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het gevoel is goed, maar de smaak is ontzettend vies!
m
milfhunterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dica zei:
ghb is kut . wie is t met me eens? wie niet.. SPEAK
Klik om te vergroten...

Haha, laat me rijden, in de kroeg ware jij en je homeboys lekker baco's aan het drinken en chickas te het hosselen. Plots komt een maat van je bij met een flesje 'vloeibare XTC'. Omdat je jullie da dosering niet kendet besloten jullie maar elk een flesje naar binnen te kappen en hopla, 20 minuten laten lagen jullie te slapen te de mannenwc met hier een daar spets op je gucci-schoenen.
Nee man, dan heb je echt niet echt recht om zo'n gevaarlijke om maar azo subtiele drug af te breken.
J
JupilerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Geen katers DUH en je krijgt nog meer zin in seks als normaal. :tearsofjoy:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
Ik hoef hier niet eens woorden aan vuil te maken, GHB is één van de beste drugs ooit :grin:
Klik om te vergroten...

Precies, GHB is niet kut. tuurlijk zijn er veel "slechte" ervaringen en wordt de drug "slecht" gepresenteerd.

Omdat zieke mensen het leuk vinden om het als rape drug te gebruiken.. :smilingimp: :smilingimp:

Maar het feit blijft als jij de juiste dosis neemt, dat het een geweldige drug is..

Die niet duur is , een geniaal effect geeft (bij juiste dosering), makkelijk te verkrijgen is, als partydrug te gebruiken is, niet heel lang werkt, en niet slaap ontnemend is...

Dit lijkt mij een simpel rekensommetje... 1 + 1 is geniaal. :hearteyes: :hearteyes:

G is natuurlijk ook de beste letter van het alfabet ,alle mooie worden beginnen met een G.

Did I need to see more??

:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
A
AngelicLid
01-01-2024, 00:00
#20
GHB is alleen kut als je je er lam bij zuipt of gewoon teveel neemt..
En dan nog is het niet zo kut, je gaat er alleen zeer lekker van slapen.. :P

Maarja, ieder z'n eigen smaak, ik ken ook genoeg mensen die G saai vinden, maarja, dat zijn dan wel de mensen die elke dag 2cb met keta en coke combineren(om een voorbeeld te noemen-_-)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."