Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnmenselijke drugs````````

Onmenselijke drugs````````

19 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
k
karmashesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ghb is iets onmenselijks... Het maakt alles kapot. Het is een sluipmoordenaar. Mijn twee lieve vrienden zijn allebei dood door de GHB. Mijn lieve beste vriendinnetje is vorige week doodgegaan.. Ze zat volop in gebruik, speed, ghb, anti psychotica valium wiet. En als we een keer niet skraal waren ook nog heerlijk wat coke erbij. 5 weken naar de vrouwengevangenis, komt terug, weer volop gebruiken en afgelopen.
die lieve yolanda.. en die vreselijke ghb die zelfs mij nog in zijn macht heeft.. wat moet er gebeuren zodat ik es van die meuk afblijf? :confused: :kots:
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Edit
S
ShivixLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat er moet gebeuren? Dat weet je zelf ook wel :wink: Het is goed dat je zelf doorhebt dat er IETS moet gebeuren. Ik raad je aan sowieso met een psychotherapeut (vergoed door de basisverzekeringen)/psycholoog te praten. Als je wat basishulp nodig hebt kan ik je wellicht de goede richting op helpen.

Groet,

Shivix
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#4
denk inderdaad dat professionele hulp hier op zijn plaats is,
ik denk uit je verhaal duidelijk te kunnen opmaken dat je het zat bent (wat me ook logisch lijkt als een paar vrienden van je eraan overlijden).
en zelfs al zou je toch niet helemaal willen stoppen dan nog is het altijd goed om eens wat gesprekken aan te gaan met hulpverlening, al was het maar om wat meer inzicht te krijgen in je eigen denkwijze en handelen, en waarom je dingen doet die je doet.

dat GHB erg gevaarlijk kan zijn is dus wel duidelijk uit jou verhaal,
bedankt daarvoor. het besef dat het zo'n gevaarlijke stof is maakt bijna dat het jammer is
dat het zo'n aangename drug is.
1
19hyperdrive80Lid
01-01-2024, 00:00
#5
diedeltje zei:
Ghb is iets onmenselijks... Het maakt alles kapot. Het is een sluipmoordenaar. Mijn twee lieve vrienden zijn allebei dood door de GHB. Mijn lieve beste vriendinnetje is vorige week doodgegaan.. Ze zat volop in gebruik, speed, ghb, anti psychotica valium wiet. En als we een keer niet skraal waren ook nog heerlijk wat coke erbij. 5 weken naar de vrouwengevangenis, komt terug, weer volop gebruiken en afgelopen.
die lieve yolanda.. en die vreselijke ghb die zelfs mij nog in zijn macht heeft.. wat moet er gebeuren zodat ik es van die meuk afblijf? :confused: :kots:
Klik om te vergroten...


ik weet precies wat je bedoeld heb net ook 2 personen verloren die terug kwanen uit klinieken

net zo als jij volledig weer van het pad af maar de toleratie is weg en dat vergeten de meeste
dus zijn verder gegaan met dezelfde dosis als ze vertrokken zijn en is fataal geworden,
Ben zelf Meth afhankelijk+de rest

3keer randje gelegen om dat ik gewoon weer verder ging waar ik mee gestopt was. 2e dag al raak {overdosis meth+g}
het was ,maar 1/5 van wat ik eerder nam.

Dus wens je alle sterkte en gecondoleerd

En hoop dat mensen toch eevm gaan nadenken!

grtzzz 19hyperdrive80
V
Vant-HoekieLid
01-01-2024, 00:00
#6
GHb is inderdaag de sluipmoordenaar. Ondanks de ellende die je al hebt meegemaakt. Toch is de geestelijke verslaafdheid zo ZIEKBAREND groot dat er weer terugval is. Dus Begin nooit aan ghb! het is de Duivel HIMSELF
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben het helemaal eens met het bovenstaande.
GHB heeft ook mijn leven verwoest. Auto in de prak gereden onder invloed, relatie stuk, veel verdriet bij familie mn baan kwijt. En door al die ellendige gevoelens daarvan wil je alleen maar nog meer gebruiken van het spul dat je leven totaal verwoest heeft. En er komt een moment dat je niet meer met of zonder kunt.
Daar zit ik.. althans 2 weken geleden nog, ben nu sterk afgebouwd. Ik viel elke dag zowiezo 2x in slaap van de ghb voor 2 uur per keer. Daardoor sliep ik snachts niet meer. Had de wildste dromen.
Geheugenverlies echt heel erg. Het gebruik heb ik dus nu zodanig teruggebracht naar 15 ml / 24 uur. Ik heb nu iig geen last meer van in slaap vallen overdag.. en slaap zelfs snachts weer een paar uurtjes.. het gaat de goede kant opp! nu nog volhouden ervanaf te blijven strax. Het kan zo verdomde lekker zijn :(
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aantal keer gedaan maar alleen maar ellende van gekregen. En ja hij scheen erg goed gemaakt te worden zoals ze dat zelf altijd zeggen. Maar in mijn ogen nog steeds vieze troep ook.
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zeg het niet graag, maar het is niet de GHB die het allemaal doet he. Massa's mensen die hun gebruik wel onder controle hebben en weinig nadelen ondervinden.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Yup, had laatst toevallig PH papier bij me toen een vriend van me G Aanbood. PH 11!! Wtf dat is toch niet normaal, het is hem verkocht als 50% puur :openmouth:


Doe zelf tegenwoordig mijn G in een glaasje vitamine C bruistablet(is vrij zuur) aangezien ghb dan ontleed in GBL :grin:
r
roylidoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoi,

Het was vandaag op tv in ondercover in Nederland.
Morgen kan je het kijken op programma gemist.

Gr.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#12
wat een achterlijk programma was dat.

nu ben ik tegen ghb maar zoals Alberto Stegeman een soort heksenjacht opende op 1 dealer, belachelijk gewoon.

je kunt wel achter een dealer gaan aanjagen maar daarmee krijg je ghb de wereld niet uit, er is vraag dus er is aanbod.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#13
sjaaktrekhaak zei:
Ik zeg het niet graag, maar het is niet de GHB die het allemaal doet he. Massa's mensen die hun gebruik wel onder controle hebben en weinig nadelen ondervinden.
Klik om te vergroten...

Ik zeg het ook niet graag en ben dus blij dat jij het al deed. In dit soort topics wordt dat nogal eens onderbelicht. Wat niet wil zeggen dat je niet op moet passen voor de gevaren van GHB.
k
karmashesLid
01-01-2024, 00:00
#14
sjaaktrekhaak zei:
Ik zeg het niet graag, maar het is niet de GHB die het allemaal doet he. Massa's mensen die hun gebruik wel onder controle hebben en weinig nadelen ondervinden.
Klik om te vergroten...


Zeg het dan gewoon niet, Sjaak. Ghb kan je leven verwoesten, en degenen die jij kende (dat neem ik tenminste aan?) die ghb onder controle hebben en gebruiken, daar ben ik zéér benieuwd naar! En nieuwsgierig naar hun verhaal, en hun super krachten.
Want ja ik overdrijf wel eens, dat mag vind ik, en, gewoon omdat het kan. Maar over ghb zal ik nooit iets zeggen waar ik niet achter sta.
En ik ben ook best wel nieuwsgierig geworden naar wie jij bent, en wat je weet, dát je het zo 'goed' weet.

Fijn van de latere berichten, erkenning is altijd goed :).

Ik ben ondertussen na een lange strijd afgekickt.
:rock:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Er zijn inderdaad mensen die wel met GHB kunnen omgaan hoor, ben zelf iemand die het de afgelopen 5 jaar zo'n 20 tot 30 keer gebruikt heeft. Was erg lekker, maar ben me van de gevaren bewust dus liet ik t bij een aantal keer per jaar.

Maar, ik snap je verbazing hoor. Had zelf hetzelfde met heroine, want ben daaraan erg lang verslaafd geweest. En als men mij dan zei dat er mensen waren die daarmee konden omgaan, dan geloofde ik dat niet, maar die zijn er ook. Maar net als met GHB zijn dat er niet veel.

Maar, goed te horen dat je van je verslaving nu af bent.
Volhouden hoor!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
karmashes zei:
Zeg het dan gewoon niet, Sjaak. Ghb kan je leven verwoesten, en degenen die jij kende (dat neem ik tenminste aan?) die ghb onder controle hebben en gebruiken, daar ben ik zéér benieuwd naar! En nieuwsgierig naar hun verhaal, en hun super krachten.
Klik om te vergroten...

Oh er zijn genoeg mensen die GHB recreatief gebruiken hoor, ikzelf ook. Ik gebruik het ongeveer ééns per maand, al een jaar of 6. Ik ben me bewust van de risico's en gebruik het principieel niet vaker dan dat (vaak zelfs minder).

Heeft niks te maken met superkrachten, maar puur het feit dat je geïnformeerd aan een middel begint en duidelijke grenzen hebt en deze niet overschrijdt. Ik wil hier niemand iets kwalijk nemen en ik weet hoe een verslaving ontstaat want heb zelf 1,5 jaar dagelijks geblowd, maar het is zeker wel recreatief te gebruiken.

Wat mij betreft is het 100% te vergelijken met alcohol. Veel mensen gebruiken het recreatief maar er zijn ook ontzettend veel verslaafden.

karmashes zei:
Fijn van de latere berichten, erkenning is altijd goed .

Ik ben ondertussen na een lange strijd afgekickt.
Klik om te vergroten...

Mooi om te horen! Keep up!
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kop op joh :rockband:
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ze zat volop in gebruik, speed, ghb, anti psychotica valium wiet. En als we een keer niet skraal waren ook nog heerlijk wat coke erbij. 5 weken naar de vrouwengevangenis, komt terug, weer volop gebruiken en afgelopen.
die lieve yolanda
Klik om te vergroten...
Gecondoleerd met je verlies.
Anti-psychotica in combinatie met de bovenstaande middelen was destined om catastrofaal af te lopen. Gebruik van drugs en alcohol wordt compleet afgeraden in combinatie met anti-psychotica.
Als jouw vriendin niet was overleden, dan waren waarschijnlijk evengoed haar hersenen volledig de vernieling in gebruikt sometime soon.

Laat haar dood niet voor niets zijn en vecht om er zelf bovenop te komen.
Het is duidelijk dat de gelukzalige momenten die deze drugs je bieden het bij lange na niet winnen van al het persoonlijke leed wat het je brengt.
Zoek professionele hulp en kick af, dat is in dit geval overduidelijk het juiste om te doen.

M.v.g.

S. Tessio.
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#19
19hyperdrive80 zei:
diedeltje zei:
Ghb is iets onmenselijks... Het maakt alles kapot. Het is een sluipmoordenaar. Mijn twee lieve vrienden zijn allebei dood door de GHB. Mijn lieve beste vriendinnetje is vorige week doodgegaan.. Ze zat volop in gebruik, speed, ghb, anti psychotica valium wiet. En als we een keer niet skraal waren ook nog heerlijk wat coke erbij. 5 weken naar de vrouwengevangenis, komt terug, weer volop gebruiken en afgelopen.
die lieve yolanda.. en die vreselijke ghb die zelfs mij nog in zijn macht heeft.. wat moet er gebeuren zodat ik es van die meuk afblijf? :confused: :kots:
Klik om te vergroten...


ik weet precies wat je bedoeld heb net ook 2 personen verloren die terug kwanen uit klinieken

net zo als jij volledig weer van het pad af maar de toleratie is weg en dat vergeten de meeste
dus zijn verder gegaan met dezelfde dosis als ze vertrokken zijn en is fataal geworden,
Ben zelf Meth afhankelijk+de rest

3keer randje gelegen om dat ik gewoon weer verder ging waar ik mee gestopt was. 2e dag al raak {overdosis meth+g}
het was ,maar 1/5 van wat ik eerder nam.

Dus wens je alle sterkte en gecondoleerd

En hoop dat mensen toch eevm gaan nadenken!

grtzzz 19hyperdrive80
Klik om te vergroten...

Ik lees even wat topics omdat ik niets te doen heb, maar dit raakt mij wel..

Ik kreeg laatst hartkloppingen van speed, (dat is hierbij niks, wat jij zegt is veel erger)

ik ben nu ook gestopt met speed, maar pas alsjeblieft op allemaal.

Methamfetamine kan ook een keihard monster zijn als je verslaafd bent, er is niets mis met drugs, zolang het geen schade aanricht, pas please op met verslavingen.

Ik ben zelf maar 1 jaartje verslaafd geweest aan wiet (wiet is alleen psychisch, en lang niet zo erg als harddrugs verslavend zijn natuurlijk)

Wees alsjeblieft voorzichtig
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zoek professionele hulp. Dan komt het allemaal wel goed :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."