Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Dealers doen er altijd te weinig in. halfje is 0,4 gram en een hele 0,8 gram. Gr."
"Re: verschil in gedroogde speed =1poedert fijn en ander br Hoi, Ik ken mensen die gooien lidocaine bij de speed, dan brand het niet in je neus. Gr. Roy"
"Hoi, Coke hoef je normaal niet te drogen. Snuifcoke is normaal al droog voor gebruik. Gr."
"Hoi, Het was vandaag op tv in ondercover in Nederland. Morgen kan je het kijken op programma gemist. Gr."
"Hoi, misterD bedoeld denk ik Lidocaine. Gr."
"Hoi, Wat psych-out zegt van de caffeine klopt niet helemaal. ik heb zelf pure caffeinepoeder. Maar dat brand niet in je neus en is totaal reukloos. Maar het smaakt wel erg vies. Als ik nachtdienst heb gooi ik 400mg in een glas 7-up, ben ik zo weer wakker. Gr."