"leipebaviaan zei:
Nokkie van pep? Het is een stimulerend middel man, KO ga je van GHB of benzo's. Alleen als je belachelijke hoeveelheden inneemt kan het misgaan, maar ik zit dan eerder te denken aan psychose's.
Klik om te vergroten...
Hey, ja klopt, ik zat zelf ook al te denken, kan dat wel van een stimulerend middel.
Maargoed je weet maar nooit, als je lichaam het te heftig vindt kan het zijn dat die zichzelf afsluit, zodat je hart even kan rusten zegmaar ? Nja, ik heb van de gevaren niet zoveel verstand, ik ga de komende tijd wat meer leren over de gevaren van bepaalde middelen, ik zorg er in ieder geval voor dat ik nooit " teveel " neem, het is nu 1x gebeurt dat ik gewoon duidelijk voelde dat ik teveel pep gehad had.
Maar wat je zegt over nokkie gaan dat het alleen van Downers kan is volgens mij wel waaar, dat zijn natuurlijk verdovenden, en ja dat lijkt me toch een stuk gevaarlijker.
In Breaking Bad had ik gezien dat "Jessie's vriendin" teveel Heroïne gehad had, zij viel in een soortvan slaap, en als je haar wakker probeerde te maken ? Nee dat wilde echt niet, dus dan zit je echt in een probleem, niets of niemand kan je wakker krijgen, en dan kan je stikken of je hart kapt ermee, dat is inderdaad een groot gevaar bij zulke downers als Benzo's e.d.
Bedankt voor je reactie
Goed mee oppassen dus,
ik hou het zelf ( eigenlijk ) het liefst bij : Alcohol, Wietje, Hasje, maar ben wel begonnen met xtc en speed, alleen ik heb nu een pauze, maar sowieso zou ik speed/xtc altijd minder vaak gebruiken dan wiet, wiet is natuurlijk ook minder schadelijk (bij afentoe gebruik zelfs gezonde werking op de longen !)"
In: (stel) je gaat neer, voel je het aankomen ?
1-1-2024