Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ali zei: Hallo allemaal, Mijn zoon van 19 is 3 weken geleden overleden na drugsgebruik (GHB). Hij heeft zelf nog 112 gebeld om 8.15 uur, maar die hebben geweigerd te komen omdat ze 's nachts al 2 x voor "niets" waren geweest. Hij was bij zijn vriendin thuis en stond op de wachtlijst voor crisisopname detoxen, zoals dat zo mooi heet bij Brijder. Omdat hij verslaafd was geraakt aan GHB moest hij elke 3 uur blijven innemen, zonder zou hij een hartaanval kunnen krijgen of andere erge dingen tot aan de opname van Brijder toe, daar zou hij onder begeleiding en mbv medicijnen in 10 dagen afkicken. Aangezien GHB verslaving nog niet zo bekend is, is zijn situatie zwaar onderschat. Een uur later is hij aan een hartaanval overleden...dit is morgen 3 weken geleden. Mijn hele lijf schreeuwt om mijn zoon, dit kind wat mij zo lief was, ondanks alle problemen die hij zelf veroorzaakte. Mijn hart doet letterlijk zo'n pijn, of iemand er een mes in gestoken heeft... DIT BERICHT LAS IK NET OP HET VOOK ( vereniging ouders overleden kind) FORUM. Weer een gezin kapot!!!! Klik om te vergroten... Het gaat dus hier over MIJN zoon. Ik zit hier niet op een condoleance te wachten, ik hoop alleen dat er misschien een paar mensen de boodschap begrijpen: bij dagelijks gebruik is GHB SUPERverslavend...en in veel gevallen WEL dodelijk (denk dan aan nieren, hart, lever, bloedvaten ed). Mijn zoon heeft dit niet geweten, geloofde eerder de zgn "mooie" verhalen vd kenners. Dus voor degenen met hersenen hier: hou het bij recreatief (sporadisch) gebruik en laat je niet door de "mooie" verhalen vd kenners hier voor de gek houden: zij kunnen hun onjuist later niet meer in een berichtje plaatsen: slechts hun ouders/nabestaanden!!!!"
"Nog even: bij dagelijks gebruik bedoel ik dus niet dat je pas na een week of 2 weken dagelijks gebruik lichamelijk verslaafd kan zijn, nee: DIT KAN AL NA 3 DAGEN ZO ZIJN !!!! En juist omdat gebruikers dit NIET verwachten, is het zo'n sluipende verslaving! Zie mijn 2 berichtjes (meer zullen er niet komen) puur als extra info en ga fijn verder met waar jullie mee bezig zijn, maar asjeblieft niet dagelijks gebruiken nu je het weet ???????"