Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zou kunnen dat je ADHD hebt? Mensen met ADHD worden rustig en helder met amfetamines. Zelf heb ik ook ADHD en kan heel sloom/moe worden als ik mijn medicatie Ritalin/methylfenidaat neem."
"Waarom post je nog in dit topic 3970? Volgens mij heb je zelf een probleem met GHB Als mensen hun ervaring, frustratie, woede of wat dan ook kwijt willen, laat dat dan. En nogmaals: En door mensen als hierboven blijven steeds meer verslaafden "in de kast". Kan me voorstellen dat je wel drie keer nadenkt om hier mee te posten, of je verhaal kwijt te willen/kunnen. Ik heb een besloten Hyves gemaakt voor mensen die problemen hebben met/verslaafd zijn aan GHB. Mensen die hulp vragen en nodig hebben, hun verhaal kwijt willen, etc. zonder zich te hoeven verdedigen tegenover andere 'alles in de hand hebbende users'die vervelende opmerkingen maken. http://ghbvh.hyves.nl/ Klik om te vergroten..."
"Ik vind het zwaar a-relaxed en mijn drugsgebruik verandert zeker niet. Wel de locatie waar ik het gebruik en dat is thuis. Daar kan ik roken, staat de witte wijn koud, is de wc schoon... Dan maar geen grote feesten. Thuisfeestjes gaan de komende jaren steeds populairder worden imo"
"Flugeltje zei: Juist, ik gebruik veel ghb, mss wel teveel wat goed voor me is, maar lichamelijke afhankelijkheid zal me nooit in zijn greep houden Klik om te vergroten... Dat dacht ik ook."
"Soma zei: Zie, nu doe je alsof alle GHB gebruikers hier sowieso ooit zwaar verslaafd gaan geraken aan dat spul en dat ze jouw belastingscentjes gaan moeten gebruiken om af te kicken. Ik heb het al eens gezegd en ik zeg het nog eens: de meeste mensen hier weten wel waar ze mee bezig zijn en laten het waarschijnlijk nooit zo ver komen als jouw dochter. Klik om te vergroten... Wat een kortzichtigheid! En je kunt natuurlijk lezen wat je wilt lezen in een post. Heb je alle posts over GHB verslaving goed gelezen? Dan zie je ook dat er meer en meer GHB verslaafden zijn. En er is niks mis met een ouder die een kind heeft verloren aan deze gemene drug, die jongeren en (jong)volwassenen wil waarschuwen. Volgens mij is dit het enige forum waar mensen informatie kunnen vinden over GHB verslaving en dan komen users zoals jij langs om te rellen en schoppen. Pffff... En dat met iemand met "Open your mind" als avatar."
"En door mensen als Soma blijven steeds meer verslaafden "in de kast". Kan me voorstellen dat je wel drie keer nadenkt om hier mee te posten, of je verhaal kwijt te willen/kunnen. Ik heb een besloten Hyves gemaakt voor mensen die problemen hebben met/verslaafd zijn aan GHB. Mensen die hulp vragen, hun verhaal kwijt willen, etc. zonder zich te hoeven verdedigen tegenover andere "alles in de hand hebbende users" die vervelende opmerkingen maken. http://ghbvh.hyves.nl/"
"Zucht... Jullie missen het punt geloof ik. Dit is een topic over GHB + afkicken + dood. Kritiek geven op mensen die hun ervaring kwijt willen, hulp vragen of wat dan ook, is gewoon not done. Op geen enkel forum. Als jullie je ergeren aan dit soort mensen, waarom post je dan in een topic als deze? Ik ben nu ook bezig met afkicken en heb veel aan dit forum gehad, maar het nodigt niet uit om te posten. Ik heb ook mijn verhaal hier geschreven, dat is heel moeilijk geloof mij. En ik had graag een verslag gemaakt van het hele proces om zo mensen die hetzelfde meemaken of mee zullen maken er iets aan hebben. Maar als er voortdurend "eigen schuld, dikke bult" wordt geroepen... Sja. Ik lees al een hele tijd mee in het GHB topic waarin de sfeer van *jubel jubel* naar "Help!" is omgeslagen. En waarom? Omdat er blijkbaar meer mensen zijn die lichamelijk afhankelijk zijn geworden. Maar ik ga weer verder met afkicken"
"K.nurft zei: Passiebloem zei: En door mensen als Soma blijven steeds meer verslaafden "in de kast". Kan me voorstellen dat je wel drie keer nadenkt om hier mee te posten, of je verhaal kwijt te willen/kunnen. Ik heb een besloten Hyves gemaakt voor mensen die problemen hebben met/verslaafd zijn aan GHB. Mensen die hulp vragen, hun verhaal kwijt willen, etc. zonder zich te hoeven verdedigen tegenover andere "alles in de hand hebbende users" die vervelende opmerkingen maken. http://ghbvh.hyves.nl/ Klik om te vergroten... Deze 'alles in de hand hebbende users' hebben echt wel het beste voor met verslaafden en zien graag dat zij veilig afkicken. Dat kun je hier ook lezen; complete afkickhandleidingen waar vele mensen mee geholpen zijn. Maar hoe vervelend het ook klinkt, de meeste gebruikers hebben totaal geen problemen met de drug en verbazen zich over het feit dat iemand met het volle verstand JARENLANG 24/7 GHB drinkt alsof het water is. Dat is toch niet zo gek Klik om te vergroten... En ik had het over Soma. Niet over alle users. En zoals ik al zei: ik heb veel aan het forum gehad. Ik lees ook de afkickhandleidingen hier. Maar tussen de berichten door staan allemaal vervelende, zuigende en zeurende users zoals Soma. Niet iedereen. Zo kortzichtig ben ik niet."
"In combinatie met alcohol is Zolpidem gevaarlijk! Je doet inderdaad dingen die je je niet meer kunt herinneren achteraf. Dat kunnen "kleine" dingen zijn als: de koelkast leegeten, mensen bellen, of vergeten dat je al Zolpidem hebt ingenomen en 's-ochtends wakker worden en de hele strip is leeg. Tot grote dingen als: de deur uitgaan, op je scooter stappen en frontaal tegen een muur oprijden. En je weet echt niks! Een paar jaar geleden kon je Zolpidem (Stillnoct/Stillnox/Ambien) gewoon bij de apotheek kopen in Spanje. Ik las toen in een party magazine dat het in Ibiza een rage was om Zolpidem te nemen zodra je de club uitkwam en kijken wie het eerste thuis zou komen In Amerika zijn er zelfs een paar moorden gepleegd door mensen onder invloed van Zolpidem. Daar heet het Ambien. Horror-verhalen: http://digg.com/health/Sleep_Medication ... e_Behavior Eén keer meegemaakt dat ik onder invloed van Zolpidem naar het plafond keek die tot leven leek te komen. Verder alleen maar nare ervaringen die ik zelf niet na kan vertellen, maar andere mensen helaas wel."
"Net als iedere liefhebber van drugs, heb ook ik "my drug of choice" en dat is GHB. Waarom? Ik voel me echt geweldig als ik wat GHB heb genomen en belangrijker: relaxed. In het verleden heb ik een probleem gehad met "doseren", dat wil zeggen: ik was veel te inhalig en wachtte niet lang genoeg tot de volgende dosis. Gevolg: overdosering. Mijn vriend heeft een paar keer, urenlang op mij moeten letten, zodat ik niet tegen de deur, meubels of wat dan ook aan zou stoten. En ik heb wel eens een kleine teen gebroken . 2 keer heeft hij bewust mijn ouders gebeld en ze verteld dat ik out was gegaan op GHB, met alle gevolgen van dien Daar heb ik echt van geleerd en zou nu heel goed opletten dat ik me aan de dosis hou en de tijd ertussen. In de tijd dat ik mijn dosis aan het vinden was, heb ik mezelf 1 keer overgedoseerd in het "openbaar" d.w.z. we waren met goede vrienden een weekend in een huisje. De mensen hebben gezien en gemerkt dat ik te veel had genomen, maar maakte er verder geen punt van... Dat kan iedereen overkomen tenslotte... GHB gebruikte ik alleen als ik met mijn vriend was. Omdat hij GHB voor zichzelf niks vindt, gebruikte ik het alleen en als ik iets nam, dan zei ik het tegen hem. Ik ken genoeg mensen die drugs zonder medeweten van hun partner of vrienden nemen en dat is een slechte zaak! Maar... Door deze voorvallen heeft mijn vriend mij verboden om GHB te gebruiken. Hij heeft daar allemaal (waan?)beelden over, o.a. dat ik vreemd zou gaan als ik het weer zou gebruiken. Maar nu komt het... Zelf blowt hij... Snuift sinds kort Ritalin en neemt zo nu en dan een slaappil omdat hij door de Ritalin niet kan slapen. We hebben te vaak de discussie wat erger is: GHB-gebruik of wat hij doet? In zijn ogen is GHB het ergst. Wat vinden jullie?"