#1
Hoi
Hebben jullie ervaring met het rectaal innemen van ghb?
Ik las hier in het rectaaltopic dat het goed zou moeten gaan.
Mijn gebruikelijke dosis is 6ml.
Zou ik dan rectaal beginnen met 2ml?
Groeten!
Hebben jullie ervaring met het rectaal innemen van ghb?
Ik las hier in het rectaaltopic dat het goed zou moeten gaan.
Mijn gebruikelijke dosis is 6ml.
Zou ik dan rectaal beginnen met 2ml?
Groeten!
.