#1
Maar je moet toch je dosis ghb tot je nemen. Op een volle maag is dat geen optie. Dan rest er maar 1 ding, en dat is rectale toediening. Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar voor jullie zal ik het nou even doen op mijn volle maag. Ik ben aan het afkicken thuis, en ik merkte al snel dat door niet te eten, omdat ik iedere keer rekening moest houden met de volgende dosis, ik het eten verslaterde. Dat is niet bevorderlijk voor je afkick proces. Je hebt simpelweg je voeding hard nodig, vooral als je afkick!
Ik lees wel vaker dat mensen moeite hebben met ghb nemen en een volle maag.
Maar voor mij is het heel simpel, ik neem voor dat ik ga eten mijn dosis in en een uurtje later weer.
En dan is er niks aan de hand en ga gewoon lekker.
Ik wil na elke 3 buisjes sws wat eten dan ga je veel lekkerder. Dan heeft je maag iets om het te verwerken.
Als je lang aan de g bent en je bakt vlees in boter dan voel je echt dat je maag dat nodig heeft.
Of gebakken eieren ook in de boter.
Dan voel ik me even anders en daarna ga ik weer heerlijk.