Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB rectaal

GHB rectaal

28 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mikel zei:
Maar je moet toch je dosis ghb tot je nemen. Op een volle maag is dat geen optie. Dan rest er maar 1 ding, en dat is rectale toediening. Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar voor jullie zal ik het nou even doen op mijn volle maag. Ik ben aan het afkicken thuis, en ik merkte al snel dat door niet te eten, omdat ik iedere keer rekening moest houden met de volgende dosis, ik het eten verslaterde. Dat is niet bevorderlijk voor je afkick proces. Je hebt simpelweg je voeding hard nodig, vooral als je afkick!
Klik om te vergroten...

Ik lees wel vaker dat mensen moeite hebben met ghb nemen en een volle maag.
Maar voor mij is het heel simpel, ik neem voor dat ik ga eten mijn dosis in en een uurtje later weer.
En dan is er niks aan de hand en ga gewoon lekker.
Ik wil na elke 3 buisjes sws wat eten dan ga je veel lekkerder. Dan heeft je maag iets om het te verwerken.
Als je lang aan de g bent en je bakt vlees in boter dan voel je echt dat je maag dat nodig heeft.
Of gebakken eieren ook in de boter.
Dan voel ik me even anders en daarna ga ik weer heerlijk.
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat had ik destijds ook, dat was gewoon de vreetkick die ik altijd daarvan kreeg. Dat had niet zo zeer met de boter te maken :laughing:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rectaal nemen lijkt me niet echt voordelen hebben. GHB is zo goedkoop dat je bijna geen geld bespaart door het rectaal te nemen.
Kost alleen maar extra moeite en risico's denk ik. Overdosering gebeurt snel bij GHB, ik zou dus oppassen met zoiets waar niet veel over bekend is.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja ik word alleen maar dikker van ghb..
Eten en de zout.
Tegenwoordig eet ik bij elke drugs die ik neem.
Ook bij mdma.
Bij pep kan ik wel weinig naar binnen krijgrn maar ik heb altijd veel fruit en dat gaat er altijd wel in.
Want om op een stukje brood te gaan zitten kauwen een half uur dat is niet echt ideaal..
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#5
Precies! Ik kwam ook superveel aan, kreeg na een week al zichtbare rondingen en een bol gezicht. Steeds aan de g én onbedwingbare vreetkicks maakte mij er niet mooier op. Gelukkig nu clean ! Val steeds zo een een of twee. Soms drie keer per jaar terug. Man man man. Dat ben ik echt niet meer van plan. Het is heerlijk goedje, maar gewenning treedt zo snel op. Na twee dagen kon ik al meteen weer 4+ ml aan per dosis. Ja dan vliegt de voorraad er zo doorheen
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#6
Van xtc mdma snelle en keta kreeg ik weer geen hap door mijn keel. Na een avondje moest ik dagen herstellen eer ik weer kon eten. Kilo’s vlogen er toen heel vlug af. Ook niet goed het tegenovergestelde. Mijn lichaam reageert heel extreem daarop. Nu heb ik al jaren geen andere drugs meer gebruikt. Ook geen behoefte meer aan.
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#7
Omdat ik dan niet meer ben te stoppen, en er met grote ellende en moeite van af kom. Steeds weer door het oog van de naald
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#8
Coffeecup zei:
Val steeds zo een een of twee. Soms drie keer per jaar terug.
Klik om te vergroten...

Waarom noem je het terug vallen?
3 keer per jaar aan de g is prima!
Ik ga zo een 10x per jaar aan de g..
Net iets te veel 8x zou beter zou beter zijn.
3x per jaar zo hoor je het te gebruiken en blijft het leuk.
M
MaicolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Revolutionair zei:
Ik lees wel vaker dat mensen moeite hebben met ghb nemen en een volle maag.
Maar voor mij is het heel simpel, ik neem voor dat ik ga eten mijn dosis in en een uurtje later weer.
En dan is er niks aan de hand en ga gewoon lekker.
Ik wil na elke 3 buisjes sws wat eten dan ga je veel lekkerder. Dan heeft je maag iets om het te verwerken.
Als je lang aan de g bent en je bakt vlees in boter dan voel je echt dat je maag dat nodig heeft.
Of gebakken eieren ook in de boter.
Dan voel ik me even anders en daarna ga ik weer heerlijk.
Klik om te vergroten...
Het gaat er niet zozeer om dat mensen er moeite mee hebben. Het is simpelweg een feit dat als er eten in je maag zit, dat de ghb zich daarmee mengt en mee gaat in je spijsverteringssysteem, waardoor je lever er uiteindelijk ook mee te maken krijgt. Voor de mensen die afkicken, is het "volbunkeren 3 maal daags gewoon een stok achter de deur, omdat je weet dat je pas na 4 uur weer een dosis kan nemen. Meestal kom je er dan ook achter dat je (bij verslaving) ook niet echt zonodig om de 2.5 uur weer een dosis nodig hebt omdat je je simpelweg een beetje neerslachtiger voelt. De afkick verschijnselen worden niet vaak afgewacht. Het is lastig, maar als je echt wil afkicken zou ik een goeie dosis nemen en eens kijken of je iets gaat vernemen wat je nog nooit vernam, zoals intens beginnen te zweten, schimmen zien, hartkloppingen in rust boven de 140bpm en een bloeddruk van 180 over 110 (ja ik heb een bloeddruk meter gekocht om mijn verslaving in de smiezen te houden). Door dit principe aan te houden ben ik van 6 ml per uur naar 2.5 ml per 4 uur gegaan. Ik denk dat ik nog maar even een maaltijd tomaten, banaan en noten extra er tussen ga voegen voor een extra dosis wat ik kan laten staan. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."