Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mensen worden echt bang gemaakt voor de GHb afkick. Niet iedereen die drinkt is gelijk verslaafd aan de alcohol. De ghb verslaving is makkelijk te remmen met alcohol, aangezien alcohol op exact dezelfde receptoren hechten als GHB. Medicatie is slechter dan drank, en vooral wijn is de beste oplossing omdat in wijn genoeg ghb zit om je gaba-b receptoren te laten wennen aan de ghb onttrekking. ik heb het nu zelf gedaan met temazepam.. 6 tanletjes per dag. na 2 dagen waren alle tintelingen weg, en daarna ging ik lekker wijn drinken met voor t slapen wat temazepam. Werkt perfect! verslavingszorg wilde me nog laten opnemen met alle gevolgen van dien. Nu je nog de G kan laten staan, laat het staan! Gooi het niet weg want de eerste 2 dagen zou ik nog even 50 % per dag afbouwen. klinkt heel veel, maar de alcohol en de temazepam vervangt dat makkelijk. Je voelt de tremor inwendig nog wel ver op de achtergrond, maar dat is niet zo erg als het internet of je verslavingsarts het allemaal aan je vertellen! Gewoon proberen, en gewoon ff doorbijten. het is echt niet zo erg als het idee dat je er noooit meer van af komt! Komt helemaal goed! En als je af en toe een weekendje terug valt, gewoon weer wat extra temazepam of ozazepam, of welke pam dan ook! ga alleen niet aan de anti depressiva zoals mirtazapine etc.. want daar word je helemaal gestoord van."
"Dan zou ik lekker iets nemen waar je de volgende dag een kater van hebt zodat je een "welnessdagje" kan hebben op de zondag.. Xtc, drank, ketamine, mdma chrystal.. Als je ergens een kater van hebt, moet je er niet aan denken om het nog eens te nemen. Om de kater weg te nemen en je lekker te voelen die dag, kan je een beetje ghb nemen. Maar PAS GOED OP MET DIE TROEP want het is niet schadelijk voor je als je het een dagje neemt, maar het voelt zo super goed dat je denkt het altijd te kunnen nemen, --spulletje is nog gevaarlijker qua afkick dan heroine. use your mind."
"Ik ben ontzettend blij met deze adviezen. Ik ben van 6ml per 2 uur naar 2.2 ml per 2 uur gegaan in 2 weken tijd. Ik krijg deze week diazepam van de huisarts zonder verslavingszorg erbij in te schakelen omdat ik niet wil dat jeugdzorg en familie etc op de hoogte wordt gebracht. Krijg je alleen maar meer stress en ellende van. Ik heb daarom gekozen voor ondersteuning van een online hulpprogramma met echte psychologen. Mijn huisarts is ook ingelicht, hij heeft alleen geen kaas gegeten van ghb verslaving. Hij wil mij medicatie voorschrijven als hij van dit bekende online platform een schema en medicatie advies krijgt. Dan blijf je toch anoniem want je huisarts heeft beroepsgeheim en de reguliere verslavingszorg is verplicht bij enig vermoeden de jeugdzorg en veilig thuis in te schakelen. Ik ben zelf niet meer bezig met zwaar onder invloed raken van ghb. Ik heb dmv deze fora weten af te bouwen, en daar ben ik nog mee bezig. Ik ga in plaats van 's avonds diazepam nemen, ga ik het ook overdag gebruiken om zoveel mogelijk ghb momenten over te slaan of uit te stellen. Elke dag een moment extra tot het totale gebruik in 24 uur op 8 ml zit. Dus dat is 1 ml per 2 uur en 8 uur slapen op zopiclon en diazepam. Alles vanaf die 2.2 ml is dus nog onzeker en toekomstmuziek, maar zo heb ik het in mijn hoofd om voor te stellen aan de online ondersteuner. Wie wil weten wie dat is kan me pm sturen uiteraard, ik weet alleen niet of ik zomaar mag adverteren hier voor andere organisaties. Voor iedereen die van de ghb af MOET, probeer niet op visite te gaan en zelf ook geen gezellig volk ontvangen.. Je gaat meer nemen om mee te doen met de rest die dronken is, en dan mag je weer 2 weken tijd terugdraaien. Zo kom je er nooit af. Als iemand nog adviezen voor mij heeft hou ik me aanbevolen. Ik heb zowiezo een bloeddrukmeter gekocht via afterpay omdat ik op 't moment dat ik 'm moest hebben geen geld had, iedereen kan dat doen want 't is goedkoop. Ik heb er een van 39 euro. Bloeddruk meten is echt super belangrijk. Dit bepaalt eigenlijk je schema. Ik zat op een zeer o regelmatig schema met een te lage tap per 2 uur, en door die bloeddruk meter kwam ik erachter dst ik hypertensie 3 had, dus 190 over 110.nu zit ik redelijk stabiel op 150 over 98. Als dit hoger wordt tap ik een ml bij en hou ik me verder aan de tijden en verhoog ik de komende met 0.1 ml tot mijn bloeddruk weer stabiel is en ga ik weer met 0.1 ml omlaag. Zo kan je er een week of 2 a 3 over doen, misschien wel een maand. Maar dit is in mijn optiek de veiligste optie. Mensen die claimen dat je met alcohol kan afkicken, trap er niet in, want een kater is vermoeiend en ga je die kntlatering dempen met meer ghb. Blijf nuchter en beweeg veel! Ookal heb je er geen zin in, je wekt die zin vanzelf op. Ga stofzuigen, schoonmaken, bouw je woonkamer om, ruim je zolder en schuur op, er is altijd wat te doen. Ga niet stil liggen of zitten, veel douchen en na elke ghb toediening, zodra je het een beetje voelt, eet iets. Vooral ricola, volkoren pasta en rijst, groente bananen granaatappel, en blijf van de zout af!! In ghb zit zoveel zout, dat je bloeddruk gevaarlijk hoog wordt. Je bloeddruk krijg je omlaag door te bewegen!! De belangrijkste manier! Succes allemaal en voor mezelf ook!"
"Ondertussen ff een update! Ik ben door verslavingszorg flink bang gemaakt dat ik dood zou kunnen gaan als ik met de G in eens zou stoppen etc.. dus ik heb niet eens een poging gedaan om echt helemaal zonder G af te kicken. Vorige week heb ik besloten de G helemaal te laten staan. Ik kon via een vriend aan Temazepam komen. 10 MG. Ik nam 's nachts 2 temazepam in en ik nam er 2 ml ghb bij. Eerst de tema laten inwerken en vervolgens je hoeveelheid G inschatten wat je er nog bij zou kunnen hebben want die combinatie kan gevaarlijk zijn als t gaat om ademhaling etc.. Ik ben dus nu helemaal van de ghb af! Gewoon de temazepam de hele dag slikken om de afkickverschijnselen op de achtergrond te houden. het is makkelijk te houden op deze manier. ik denk ook dat het per persoon verschillend kan zijn maar mijn ervaring wil ik toch delen. Ik heb 3 maanden elke dag ghb gebruikt. na de eerste week kreeg ik afkickverschijnselen en heb ik alles opgespeurd op internet over ghb verslaving, en werd enorm bang van alles wat er stond. Ik heb verslavingszorg gebeld en zij wilden me alleen laten opnemen zonder ambulante zorg uit te proberen. Dit in verband met mijn familie situatie, wat dit laatste uitgesloten kwestie dus ik stond er alleen voor. Ik heb dus gewoon de proef op de som genomen en temazepam 10 mg geslikt.. zo'n 6 gel capsules per dag. Dit kan je doen met ozazepam, diazepam, alles wat je gaba A receptoren beinvloedt. Ghb zit op je gaba B receptoren, maar door de Gaba A receptoren te verdoven, blijft de afkick ver op de achtergrond. De eerste 2 dagen heb ik de ghb snel afgebouwd (na een aantal keer te zijn teruggevallen in t weekend naar 3 ml per 2 uur, gebruik ik dus nu na een week helemaal NIETS meer! Over een paar maand ga ik lekker weer in t weekend ghb doen, omdat t toch zo fijn is, en op de maandag gewoon weer 2 dagen temazepam en hoppaaa ik heb mijn dosis gevonden nadat het 3 maanden behoorlijk mis is gegaan. .. Any questions?"
"Kissie zei: hey Maicol, Je gaf ik een post aan dat je online hulp kreeg... Nu heeft mijn vriend ongeveer hetzelfde, hij heeft de afgelopen 4 weken dag en nacht GHB gebruikt. Hij wil er graag vanaf, maar wil niet dat zijn ouders ingeschakeld worden... Heb je dat online adresje misschien voor mij? Klik om te vergroten... Brijder.nl ik hoop dat ze je ambulante zorg kunnen bieden. Probeer zsm aan langwerkende benzos te komen zoals diazepam. Zolang je dat niet hebt kan je temazepam gebruiken. 2 uur na inname van zijn dosis ghb pammetje nemen en dan de helft ghb dosis nemen, zo om en om naar gelang gevoel afwisselen. Bloeddruk in de gaten houden. Alles boven de 160 over 110 is leip. Dan gewoon iets bij nemen. G dus. Hou het veilig en bouw af met dezelfde stof als waar hij mee begonnen is. Check de ph en als dat niet goed is zoek een nieuwe dealer."
"Hallo beste mensen, ik heb een vraagje aan jullie. Ik gebruik nu zo'n 4 maanden ghb met lange tussenpauzes. De laatste 4 weken heb ik 1 tussenpauzes gehad van 1 dag. Ik neem ongeveer 2,5 ml per 2 uur. Nu begin ik ook snachts wakker te worden met prikkels onder mijn huid en terwijl ik me doodmoe voel, maar niet echt in slaap val. Ik besluit dan mijn slaapmiddel zopiclon te nemen. Ik heb ook mirtazipine, maar ik heb vernomen dat dat tijdens ghb niet echt goed is. Ik wil absoluut niet verslaafd raken, maar ik merk dat ik dat stadium inmiddels ben gepasseerd. Om van dat rotgevoel af te komen als ik wakker word probeer ik eerst een zopiclon en probeer ik zo lang mogelijk te wachten tot ik een dosis ghb neem, en als ik om 8 uur wakker word, neem ik dus rond 11 uur (vandaag) een dosis van 1 ml omdat ik zo snel mogelijk wil afkicken. Dat werkt vervolgens niet, dus om 12 uur beslis ik het gelijk wat groter aan te pakken om vervolgens de rest van de dag mijzelf te beloven zo hard mogelijk voor mezelf te zijn. Ik neem er dus 2,5 ml bij. Hiervan word ik na een half uur gelijk rustig en moe. Mijn ogen vallen bijna dicht en van activiteit is weinig meer van over zoals in het begin van mijn ghb gebruik. Mensen, mijn vraag is, ben ik ver heen? Heb ik medicatie nodig en hulp of kan ik dit als ik streng voor mezelf ben, zonder levensgevaar thuis snel afkicken? Ik heb geen verhoogde hartslag, het enige waar ik echt last van heb zijn die onderhuidse prikkels en de craving naar ghb, puur omdat ik weet dat het daarmee opgelost wordt. Alvast bedankt! Oh by the way... Hierna gebruik ik never van mijn leven meer ghb."
"De Dunne zei: Van ghb heb ik gelukkig geen verstand.. Maar om je vraag te beantwoorden: als jij jezelf al afvraagt of je een probleem hebt met een drug dan is dat vaak ook zo. Hoe je dit op moet lossen kunnen ervaringsdeskundigen je beter vertellen. Die zijn hier ook en zullen vast wel reageren. Veel sterkte! Klik om te vergroten... Ja bedankt ik hoop ook dat ik snel wat tips krijg.."
"Techneut zei: Ja laten we lekker GHB gaan proberen, verslaafd zullen we niet worden want Maicol heeft immers een waarschuwing gegeven. Echt wat een waardeloze reactie. Klik om te vergroten... Sja, je gaat er toch vanuit dat mensen hier gebruiken om te genieten en niet de extreme gevolgen gaan ondervinden."
"Genieter zei: Lees even wat topics bij ghb daar is jou vraag nu de afgelopen week een aantal keer beantwoord! Succes. Klik om te vergroten... Bedankt voor je bericht, ik moet erbij zeggen dat mijn vraag specifiek gaat over mijn medicatie dat ik al heb van de huisarts samen met ghb afbouw. Deze medicatie heb ik niet voor de afbouw, maar de vraag is of ik dat ervoor kan gebruiken en of ik ook met paracetamol of ibuprofen of andere dingen die ik zonder recept kan verkrijgen mijn beginnende verslaving kan dempen. Ik wil dus proberen om geen dokter erbij te halen op dit moment, maar het doen via dit forum. Nogmaals bedankt voor je respons, met alle respect, mijn vraag is zo specifiek op mijn situatie gericht dat ik dit niet kan terugvinden in andere posts van andere mensen."
"De Zandman zei: Elk nadeel heb z'n voordeel. Het nadeel van het zwaar hebben met een afkick is vlgs mij, dat wanneer je er doorheen bent gekomen, (en dat gaat jou lukken!) Je wel 4 x goed na zult denken, als je cravings hebt en je opnieuw zou willen nemen. Je realiseert je dan ongetwijfeld waar je later opnieuw doorheen moet, en dat wil je niet. Deze gedachte en de gedachte dat het zoooo zonde is om na een tijd alsnog toe te willen geven aan cravings, maakt bij mij, dat ik op moeilijke momenten toch van hergebruik af kan zien... Misschien helpt deze gedachte gang je een beetje? Houd vol! Sterkte! Klik om te vergroten... Precies! Ervaring leert recreatief gebruiken. Ik heb t ook op de harde manier moeten leren. Tip van mij... Ghb op? Geen gaba binders? Geen phenibut? Bel je arts, ga aan de diazepam, eet vtiaminepreparaten, geen suiker, geen koffie, geen vet, geen snelle koolhydraten en geen tabak. Als je je aan dat dieet houdt, gaat t afkicken veel makkelijker."