Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"onze hond reageert niet echt specifiek tenzij vrouwtje haar ghb klaar maakt dan weet ze dat even geen aandacht krijgt"
"seks tijdens het trippen mag dan geniaal zijn maar heb daar nog nooit aan gedacht tijdens het trippen wel een keer maar verder dan een kusje is het niet gekomen toen verdween het bed namelijk ineens verder seks op GHB is geweldig moet je natuurlijk niet te veel nemen :P dan ben je zo wazig dat je gewoon KO gaat :P"
"nooit echt klaargekomen in mijn slaap wel bijna elke keer en dan wordt ik wakker op het hoogtepunt dan heb je echt zoiets van: typisch... kutzooi"
"ik heb tot nu toe nog maar in 1 kliniek gezeten (nu hopen dat het niet vaker hoeft) dat was in arnhem van de iriszorg en ik heb daar een hele goede ervaring mee ik zat er voor de ghb en kon (gelukkig) met ghb zelf afkicken met nog ondersteunende medicatie erbij ik zat er alleen voor puur klinische detox (14 dagen) ik weet dus niet hoe het zit met langere behandelingen ik was doodsbang om erheen te gaan omdat ik van alles over afkickklinieken had gelezen maar het viel allemaal heel erg mee de mensen waren aardig (als je er ook normaal mee omgaat natuurlijk :P ) er waren geen verplichte activiteiten behalve natuurlijk eet tijden enzo (wat ik persoonlijk fijn vind) wel werden er activiteiten aangeboden ik voelde me er in ieder geval erg op mijn gemak ik ben blij dat ik het zo goed heb getroffen als ik dit alles zo lees"
"ik ben zelf sinds gister uit de afkickkliniek in arnhem weg ook voor de ghb ik mocht gelukkig met de medicinale ghb afkicken ondanks dat was het toch moeilijk en kreeg ik er baclofen bij (is een aanrader) en zo nodig haldol (antipsychotica) en oxazepam (kalmerend) als ik zo terug kijk is alles wel een beetje meegevallen had hele erge verhalen gehoord over psychoses en alles bij mij was het na dag 4/5 redelijk te doen en werd het steeds beter nu hopen dat ik nooit meer terug hoef"
"wat kut voor je dat het zo is gegaan je kunt op deze site kijken http://www.na-holland.nl/NANL-start.htm onder het kopje bijeenkomsten vind je een overzicht ik heb er zelf geen ervaring mee maar veel suc6"
"ik kom net uit de blauwe engel in winterswijk en die beweerde dat het volgende maand verboden is weet nie of het klopt mja..."
"ik kreeg vorig jaar gewoon truffels mee en was 16 wel had ik een oudere vriend bij misschien helpt dat ik weet het niet verder zie ik er ook wel heel oud uit :P wel heeft Dreamweaver gelijk tis schadelijker als minderjarige maar tis zeker niet veel schadelijker dan dat je 21 bent zolang je weet waar je aan toe bent, je goed voelt en je goed voorbereid met een betrouwbare sitter enzo kan het wel en idd als je het hebt gewoon wachten tot dat het goed voelt desnoods drogen en half jaar bewaren"
"ik hoop voor je dat je je goed ingelezen hebt hoe dan ook veel suc6"
"niet echt een favoriete ondergrond meestal een cd hoesje, een glazen bord of een schuifglas van een terrarium wat momenteel niet wordt bewoond"