Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heee... vreemd. Dit onderwerp is 386 keer bekeken en er zijn maar 3 reacties (ik ben op dit moment nr.4). Misschien tijd voor een 'trip-reportje'?... Ik heb 't geprobeerd. Waarom niet. Had nog nooit een slok inkt ingeslikt, maar de smaak van GHB vond ik daar (zonder het echt te kunnen weten) aardig mee overeenkomen. Dus rectaal leek wel een goed idee. Dat kleine puntje van een injectie naald zonder naald paste prima. Dus de proef op de som genomen... BEGIN ER NIET AAN! Een spuit van 3ml in m'n kont leeggespoten en kreeg meteen daarna de onbedwingbare behoefte om op de pot te gaan zitten (zoals je die hebt bij diarree). Zo'n endeldarm was blijkbaar niet gediend van zo'n oneigenlijk goedje en scheidt (lees: schijt) dat meteen weer uit. Een kwartier op de plee blijven zitten en er kwam naast een weinig poep niet veel meer uit dan misschien een milliliter of 2 sputterend GHB, incl. . De trip: TOTAAL GEEN TRIP! En denk nou niet dat je een stoere jongen/stoer meisje bent en die behoefte om te schijten kunt bedwingen. Voor degene die dit desondanks wel denken, adviseer ik om eerst eens minimaal 3ml jus 'd orange in uw anus te spuiten om te kijken of je dat binnen kunt houden. Wij wensen hem/haar veel suc6 (dit heb ik overigens niet geprobeerd - kzal d'r gek zijn, als ik dat al niet was!)."
"Mij niet meer gezien. Geen zin om ijs te schijten. kDoe nu gewoon weer oraal. Eerst een kauwgompje kauwen, GHB + beetje sap onderin een glas (niet bovenin ), alles in 1 slok achterover keilen en naspoelen met een vol glas sap of water... Geen euricentje pijn. En je kunt het niet genoeg zeggen: KEN JE DOSIS! (of leer 'm kennen door per keer max. 1ml te verhogen, te beginnen met max. 3ml - oraal, welteverstaan)"
"Heee Newbie Prachtige tekst, meid! Ik en mijn vriendin zijn een nog nieuwere newbie in dit wereldje, want wij beginnen nog maar net met andere drugs dan joints. Jullie gaan lekkerrrr. Die kant gaan wij ook op... Lekker experimenteren met alles wat God verboden heeft en lekker uit je dak gaan met z'n tweeen! And no kiddings... Never nooit niet. (Sorry voor degene die ze al hebben... Succes ermee.) Jullie lijken me toffe luitjes. Kus en een groet! Agapios"
"Hee, kijk nou... Nog een keer onlymespeedfreak. Dan ook nog maar een keer hetzelfde bericht: In onderstaande thread staat alle info al die je nodig hebt, dus waarom zouden we 'jouw' probleem apart behandelen? Misschien een beetje gebrek aan aandacht? http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=20346: Ghb - Cold turkey stoppen of afbouwen? Vraag geen AANDACHT, maar toon WILSKRACHT! Dus aandacht ga ik je ook niet geven... Een 'verslaving' aan GHB kun je te boven komen door gewoon te stoppen. So what als je lichaam daardoor tijdelijk wat minder functioneert. Je wilt er van af, dus dat moet je er dan maar voor over hebben. Als je jezelf goed in de gaten houdt, ga je echt niet dood door te stoppen (evt. eerst minderen). Als je kloten hebt, lukt dat gewoon onlymespeedfreak. (Alleen de naam al - Wat nou only you?) Als je aandacht wilt, vraag die dan maar bij de dokter. Dit forum lijkt me dan voor jou echt niet de juiste plek. Wat mij betreft: einde topic."
"Ik gebeur in jou, jij gebeurt in mij. Verder is er niets aan de hand en zal er ook nooit aan de hand zijn..."
"Als je precies weet hoe het zit, laat je je baard staan. (Wat overigens niet werkt is je baard laten staan omdat je precies wilt weten hoe het zit.)"
"Voor mij werkt een vaporizer het beste. Je krijgt dan zoveel mogelijk van 'het pure spul' (THC) binnen. Geeft mij een heldere high en een creatieve geest (tenminste: dat idee heb ik dan), waarin ik nog van alles wil doen. ...Dit berichtje typen, bijvoorbeeld"
"Er is een kindeke geboren op Aard... En dat ben ik, en niemand anders!"
"Voor zover ik weet."
"Koios zei: Ik kan niet goed uitleggen waarom, maar ik heb er veel aan gehad. ... Afijn, het is allemaal veel duidelijker als je het boek gelezen hebt. Klik om te vergroten... Op tien pagina's na, heb ik het boek gelezen. Dat van die concentratiekampen wist ik al zo'n beetje. De wereld is oneindig mooi en oneindig gruwelijk. De psyche daarachter is (voor mij) te begrijpen en goed om eens over te lezen. In die zin vond ik het af en toe boeiend. Op pagina 141 kwam ik (eindelijk) iets tegen waar ik wel wat mee kan. Niet geschreven door de schrijver, maar een verklaring van iemand over logotherapie. Dit doet eigenlijk niet ter zake, dus ik lul te veel. Hij heeft het er wel ingezet en is mij daardoor onder ogen gekomen. In 't kort: Driewerf Hoera! voor beide schrijvers: De traditionele psychotherapie heeft zich steeds ten doel gesteld de mens zijn arbeidsvermogen en levensvreugde te doen herwinnen, de logotherapie heeft eveneens deze doelstellingen voor ogen, maar tracht tevens het vermogen van de patiënt tot lijden, indien dit nodig mocht zijn, te activeren, door de betekenis van het leiden op te sporen. in dit verband verklaart mevrouw Huppeldepup in haar verhandeling omtrent de logotherapie, dat 'onze huidige mentale-gezondheidsfilosofie nadrukkelijk stelt, dat mensen gelukkig horen te zijn, dat ongelukkigheid een teken is van gebrek aan aanpassingsvermogen.' ...Vooral dat laatste legde bij mij een vinger op de zere plek. Als ik op de laatste tien bladzijden nog iets tegenkom, meld ik mij weer."