#1
Haha bedankt voor het delen van je ervaring.
Ja GHB is een zout dus volgens mij reageren je darmen daar vrij heftig op ja.
Ja GHB is een zout dus volgens mij reageren je darmen daar vrij heftig op ja.

Een vagina bevat geen darmvlokken.een darm is ervoor gemaakt om voedingsstoffen op te nemen. Is geen vergelijking imo.Ik zou het niet weten maar ik ga er eigenlijk vanuit dat dit niet tot nauwelijks werkt.
Ik zag ooit eens een rapportje voorbij komen op Erowid waar GHB vaginaal (jaja) werd genomen wat dus geen effect leek te hebben al weet ik dus ook niet hoe vergelijkbaar dat is.
Rectaal wordt normaal gesproken via het muscus membraan opgenomen vergelijkbaar aan het neusslijnvlies in de neus. Nasaal wordt dus ook via muscus membraan opgenomen. Was dacht ik niet de bedoeling om het helemaal je darmkanaal in te knallen. :')Een vagina bevat geen darmvlokken.een darm is ervoor gemaakt om voedingsstoffen op te nemen. Is geen vergelijking imo.
Maar je moet toch je dosis ghb tot je nemen. Op een volle maag is dat geen optie. Dan rest er maar 1 ding, en dat is rectale toediening. Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar voor jullie zal ik het nou even doen op mijn volle maag. Ik ben aan het afkicken thuis, en ik merkte al snel dat door niet te eten, omdat ik iedere keer rekening moest houden met de volgende dosis, ik het eten verslaterde. Dat is niet bevorderlijk voor je afkick proces. Je hebt simpelweg je voeding hard nodig, vooral als je afkick!
Val steeds zo een een of twee. Soms drie keer per jaar terug.
Het gaat er niet zozeer om dat mensen er moeite mee hebben. Het is simpelweg een feit dat als er eten in je maag zit, dat de ghb zich daarmee mengt en mee gaat in je spijsverteringssysteem, waardoor je lever er uiteindelijk ook mee te maken krijgt. Voor de mensen die afkicken, is het "volbunkeren 3 maal daags gewoon een stok achter de deur, omdat je weet dat je pas na 4 uur weer een dosis kan nemen. Meestal kom je er dan ook achter dat je (bij verslaving) ook niet echt zonodig om de 2.5 uur weer een dosis nodig hebt omdat je je simpelweg een beetje neerslachtiger voelt. De afkick verschijnselen worden niet vaak afgewacht. Het is lastig, maar als je echt wil afkicken zou ik een goeie dosis nemen en eens kijken of je iets gaat vernemen wat je nog nooit vernam, zoals intens beginnen te zweten, schimmen zien, hartkloppingen in rust boven de 140bpm en een bloeddruk van 180 over 110 (ja ik heb een bloeddruk meter gekocht om mijn verslaving in de smiezen te houden). Door dit principe aan te houden ben ik van 6 ml per uur naar 2.5 ml per 4 uur gegaan. Ik denk dat ik nog maar even een maaltijd tomaten, banaan en noten extra er tussen ga voegen voor een extra dosis wat ik kan laten staan.Ik lees wel vaker dat mensen moeite hebben met ghb nemen en een volle maag.
Maar voor mij is het heel simpel, ik neem voor dat ik ga eten mijn dosis in en een uurtje later weer.
En dan is er niks aan de hand en ga gewoon lekker.
Ik wil na elke 3 buisjes sws wat eten dan ga je veel lekkerder. Dan heeft je maag iets om het te verwerken.
Als je lang aan de g bent en je bakt vlees in boter dan voel je echt dat je maag dat nodig heeft.
Of gebakken eieren ook in de boter.
Dan voel ik me even anders en daarna ga ik weer heerlijk.
. "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."