Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd aan GHB en alletwee de dealers hebben afgzegd!

Verslaafd aan GHB en alletwee de dealers hebben afgzegd!

83 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
B
Bully404Lid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Balen dat je zo lang moet wachten! Ik kan je geen advies geven want ik weet er niet voldoende over. Wel weet ik, en bijna iedereen, dat alcohol, ghb samen echt een no no is. En dan ook nog benzo. Baclofen en alcohol is ook link. En je hebt ongeveer 4 glazen alcohol op wat ook nog erg veel is.
Sterkte!
Klik om te vergroten...
Altijd hetzelfde met die hulpverleners áls je ze echt nodig hebt zijn ze er niet of je moet een maand wachten voor een afspraak maar wát heb je er dan nog aan je hebt ze NÚ NODIG en dat lukt bijna nooit mét andere woorden ZE ZIJN ER ALS DE NOOT NIET ZO DRINGEND IS MAAR ALS JE ZE ECHT NODIG HEBT ZIJN ZE ER NOOIT ! Zouden deze mensen hét nou nooit leren dát een verslaafde die komt vragen om hulp dús in nood zit en op dat moment er ook écht vóór wil gaan om iets aan zijn verslaving te doen ( GEMOTIVEERD noemen ze dat tegenwoordig ) kan op dat moment geen hulp krijgen. Nee kom over een maand maar terug NOU waar haaald díe verslaafde de motivatie vandaan want waarschijnlijk is de motivatie dan helemaal verdwenen en dan spreek ik wel uit eigen ervaring.
STERKTE !
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toontje11 zei:
Wie wil zich nou niet altijd zo goed voelen?
Klik om te vergroten...

Wil daar nog wel op inhaken.
Na 2 dagen g ben ik helemaal op mijn top!
Zoals je beschrijft je kan alles aan en je voelt je zo goed dat trekt mensen aan en ook vrouwen.
Maar dag 3 dan neem ik alleen nog maar om me niet naar te voelen.
En ben dan ook niet meer high.
Ik neem het dan nog maar om gewoon te voelen.
Soms ga ik dan nog een dag door en denk ik bij mezelf waar doe je het dan nog voor?
Dan stop ik er ook mee...

Heb jij na weken nog dat je helemaal in die g vibe zit? Of neem je dan alleen nog maar om je goed te voelen?
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Revolutionair zei:
Wil daar nog wel op inhaken.
Na 2 dagen g ben ik helemaal op mijn top!
Zoals je beschrijft je kan alles aan en je voelt je zo goed dat trekt mensen aan en ook vrouwen.
Maar dag 3 dan neem ik alleen nog maar om me niet naar te voelen.
En ben dan ook niet meer high.
Ik neem het dan nog maar om gewoon te voelen.
Soms ga ik dan nog een dag door en denk ik bij mezelf waar doe je het dan nog voor?
Dan stop ik er ook mee...

Heb jij na weken nog dat je helemaal in die g vibe zit? Of neem je dan alleen nog maar om je goed te voelen?
Klik om te vergroten...
Ik voelde me zelfs bij de derde keer bijnemen al minder, ik werd sneller geïrriteerd en onrustig. Dat ik bijnam had voornamelijk te maken met indd het niet naar voelen.

Het eerste halfuur na bijnemen voelde ik me wel weer top maar dat kwam alleen maar omdat ik me naar voelde net voordat ik bijnam.

Ik ga het nooit meer doen maar als ik het zou doen zou ik lekker na 2,3 keer bijnemen stoppen en het daarbij laten. Je stelt anders de ellende alleen maar uit.

ik moet er wel bij zeggen dat ik de eerste maanden nergens last van had en alles was geweldig, toen nam ik elk weekend zonder verslaafd te raken en toen ik eenmaal verslaafd raakte werd het bijna onmogelijk de negatieve gevolgen te voorkomen.

Die accepteerde ik gewoon omdat ik zo high als een vlieger was waardoor ik niet eens twijfelde of het wel een goede beslissing was.

Ik heb eigenlijk hetzelfde met speed als met G. De eerste keer dat je neemt voel je je supergoed en relaxt en bij elke keer bijnemen neemt de onrust en bij mij ook irritatie toe, alsmede de lichamelijke signalen dat je onder invloed bent( rare bek trekken, constant met je handen bezig zijn, mn tenen aanspannen etc)
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toontje11 zei:
Ik voelde me zelfs bij de derde keer bijnemen al minder,
Klik om te vergroten...

Dat zal wel door te vaak gebruiken komen.
Na mijn 3de g'tje kom ik er pas een beetje in.


Toontje11 zei:
toen nam ik elk weekend zonder verslaafd te raken
Klik om te vergroten...

Het is ook geen drugs voor elk weekend dan bouw je al een verslaving op.
Een keer per maand is het beste zonder consequenties.
Nu kan ik ook wel 2x per maand aan.
Gebeurd wel eens maar liever niet.
Met elke drugs zou je elke keer een paar maanden moeten stoppen dan blijft het leuk.
Dat doe ik dus met g.



Toontje11 zei:
De eerste keer dat je neemt voel je je supergoed en relaxt en bij elke keer bijnemen neemt de onrust en bij mij ook irritatie toe, alsmede de lichamelijke signalen dat je onder invloed bent( rare bek trekken, constant met je handen bezig zijn, mn tenen aanspannen etc)
Klik om te vergroten...


Speed vind ik alleen maar een goed hulpmiddel.
Begin van de dag 2 goede lijntjes en dan niets meer.
Misschien dan in de avond nog 1 lijn.
Als ik speed ga bingen word ik ook na de 3de keer ook helemaal trillerig en worden me handen en voeten koud. Niks voor mij. Ik hou het liever bij coke.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heftig verhaal en veel sterkte in het proces. Ik schrik nog altijd als ik de verhalen/ontwenningen van GHB lees op dit forum. Ik denk dat je jouw toch best ook laat opvolgen via HA of HA post. Er zal ergens wel een rebound komen en die moet je kunnen opvangen met professionele hulp.
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Het ging lekker maar merk dat ik me steeds minder voel, ben 8u opgestaan en heb 10 min geleden mn derde dia genomen. Op die manier eindig ik op 9. Is dat niet wat veel?
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hey, ik heb ineens een probleem. Ik heb nog maar voor de komende 4 u GHB en allebei mijn dealers kunnen ineens niet! Daar had ik echt niet op gerekend! Ik heb 4 diazepam en 14 10 mg baclofen : wat kan ik het beste doen? Ik ben best bang dat er iets gebeurt ook omdat ik al 36 uur wakker ben met mijn atomme hoofd! Voel de hartkloppingen al van de speed die ik heb gebruikt Bedankt alvast!
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Space Criminal zei:
Coma zuipen.. Is je enige optie!
Klik om te vergroten...
  1. Speed maakt de afkick nog erger.
    Kan je aan meer medcijnen komen?

    Je moet 20mg diazepam nemen 1 1/2 uur na je laatste buisje samen met 40mg baclofen.
    Het kan zijn dat je het zwaar krijgt en meer baclofen nodig hebt.
    Door de speed laatste keer had ik 75mg baclofen nodig.
    Die baclofen herhalen na 6 uur met 25mg en 10mg diazepam. Maar ook als je het zwaar hebt 15mg diazepam en 40mg baclofen.
    Je hebt die medicijnen nodig anders ben je de lul.

    Revolutionair, 31 minuten geledenMeld
    Reageer


  2. RevolutionairBewuste gebruiker
    Dat elke 6 a 8 uur blijven herhalen 10mg diazepam en 25 baclofen.
    Of dus 15mg diazepam en 40mg baclofen als je het zwaar hebt.

    Je lichaam kan stoppen als je lang verslaafd bent en je kan er aan dood gaan.
    Kom je er niet meer uit geen medicijnen en geen ghb en je bent niet verzekerd geen dokter!

    Kan je naar de eerste hulp van het ziekenhuis en het uitleggen. Ze zullen je medicijnen geven en je een lijst geven dat je moet invullen omdat je niet verzekerd bent. Zodat je een rekening krijgt.
    Maar ze moeten je helpen.
    Ze zullen je niet veel geven dus zorg dat je medicijnen kan kopen.

    Dit zegt Revolutionair, degene die er het meeste van afweet vind ik altijd. Alcohol noemt hij nooit maar daar heb ik dus goede ervaringen mee qua voorkomen van ontwenningsverschijnselen..

L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@Revolutionair je wordt hier genoemd
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja ik heb zijn vragen beantwoorden prive.
Hij stuurde mij een bericht.
Maar thanks
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Revolutionair zei:
Ja ik heb zijn vragen beantwoorden prive.
Hij stuurde mij een bericht.
Maar thanks
Klik om te vergroten...
Thanks man, Revolutionair! Je reageert direct, je hebt superveel kennis en zodra ik gestopt ben en weer wat knaken heb zou ik echt iets voor je willen kopen, doen want ik waardeer het echt fucking erg!

ik heb nog uit allerlei flesjes 12 ml kunnen verzamelen. Heb om 21.35 4 ml genomen, voel me nu redelijk goed, natuurlijk wel moe en wil eigenlijk slapen maar wacht nog tot 23.35 u en zet de wekker 1.45 u later om weer G te doen! Drink sherry erbij en het is goed te doen. Denk 250 ml 15% procent sherry, gaat tot nu toe goed. Mijn dealer is een moeder en vaak rond 7,8 u wakker dus ik kan het redelijk eromheen plannen! Zal ik nu al een dia’tje 10 g nemen of een baclofennetje a 10 gr nemen om het allemaal te vergemakkelijken
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alcohol nemen met ghb is een no go!
Vorige maand een meisje aan overleden die ik ken :sleepy:
Nog een Diazepam erbij en dan kun je helemaal een ademstilstand krijgen.
Ga die medicijnen niet mixen met g en al helemaal niet met alcohol.

Ga nou niet experimenteren door alles door elkaar te gooien.
Koop dat flesje g dan en ga daarna diazepam verzamelen zorg dat je 30st 10mg hebt en als je 10mg baclofen kan regelen 2 doosjes.
En stop dan met die shit!

Kijk ik wil je graag advies geven en helpen maar je bent nu wel al maanden aan de gang zo.
Ik heb je vriendin op dit forum gesproken.
Dat was allemaal niet zo best.
Als je zo roekeloos met g om gaat en alcohol er bij dan kan ik je ook niet meer helpen.

GOOI DIE DIAZEPAM ER NIET BIJ!

Je moet echt nu stoppen, laatste flesje en zorg dat je alles voor elkaar hebt.
Ik ben een voorstander van ghb omdat ik weet wat ik doe. Maar wat je aan het doen bent is spelen met je leven.
Ghb is harstikke gevaarlijk besef dat wel...
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat een vreselijke situatie! Ik heb ook je andere berichten gelezen. Volgens mij zit je al heel lang aan de g ( en of vervangers ) ik kan je niet helpen maar na het lezen van al jouw berichten denk ik maar één ding. En dat is, dat je hier in je eentje echt niet meer uit komt

veel sterkte, en zoek hulp van een prof. Als je dat écht wilt
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#14
J dat snap ik terdege, ik ben ook al een aantal keer eerder gestopt maar als ik nu probeer te minderen dan blijven de ontwenningsverschijnselen uit en als ik besluit toch bij te nemen, zeg een kwartiertje later dan gepland dan krijg ik een vrij gevaarlijke onregelmatige hartslag wat soms wel een half uur duurt incl een heftig lage bloeddruk. Neem nu het advies van revolutionair om 20 mg dia en 40 mg baclofen te nemen plus sherry 15%z. Het valt nu nog mee. 4 uur zo was de G op maar hopelijk reageertde dealer anel
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Revolutionair raadt alcohol in deze situatie juist met klem af. Je speelt met je leven
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Coffeecup zei:
Wat een vreselijke situatie! Ik heb ook je andere berichten gelezen. Volgens mij zit je al heel lang aan de g ( en of vervangers ) ik kan je niet helpen maar na het lezen van al jouw berichten denk ik maar één ding. En dat is, dat je hier in je eentje echt niet meer uit komt

veel sterkte, en zoek hulp van een prof. Als je dat écht wilt
Klik om te vergroten...
Ja ik heb de 24e een intake bij ggz interventie.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Coffeecup zei:
@Revolutionair raadt alcohol in deze situatie juist met klem af. Je speelt met je leven
Klik om te vergroten...
Ik las gister het bericht van @Toontje11 en dacht ook dat het altijd afgeraden werd. Alcohol en ghb. En dan ook nog een benzo nemen. Pas echt op man! Je speelt echt met je leven.
Revolutionair raadde alcohol juist af he Toontje!

Ik denk dat je dit liever niet hoort maar eigenlijk diep down zelf wel eerlijk weet dat het je enige kans is: zoek professionele hulp en laat je opnemen! Je speelt echt met je leven en toekomst...
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik durf het je niet te zeggen. Ik heb echt geen idee. Enige wat ik weet is dat acuut stoppen met g gevaarlijk is. Zeker als je zulke lange periode en hoeveelheden gebruikt.
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Ik las gister het bericht van @Toontje11 en dacht ook dat het altijd afgeraden werd. Alcohol en ghb. En dan ook nog een benzo nemen. Pas echt op man! Je speelt echt met je leven.
Revolutionair raadde alcohol juist af he Toontje!

Ik denk dat je dit liever niet hoort maar eigenlijk diep down zelf wel eerlijk weet dat het je enige kans is: zoek professionele hulp en laat je opnemen! Je speelt echt met je leven en toekomst...
Klik om te vergroten...
Ik heb 24 november een intake maar ik zit precies nu in een droogte, mn dealers hebben allebei niks.. heb wel baclofen 10 mg nog een atuk of 8, is het verstandig om blijven bij te nemen? Totdat ik me beter voel en 2 diazepam?
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat erg dat je zo verslaafd bent. Ik heb geen ervaring met ghb. Maar ik hoop oprecht dat je een manier vindt om er zsm afscheid van te nemen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."