#1
Heb nu net de 4de genomen... heb het heel koud in mn kamer, handen en voeten ook heel koud en ze trillen licht. Ik wil niet elk wissewasje delen maar het geeft me toch een beter gevoel om net iets eerder een dia’tje te nemen.
Dit kan letterlijk niks doen met een beetje tolerantie.Maximaal 50mg.
Nu 3x 10mg per dag proberen.
Zo lang zal je er niet aan zitten dat een afkick krijgt van de dia
Dit kan letterlijk niks doen met een beetje tolerantie.
Als het niet genoeg is kun je altijd zo nodig meer paken maar wees voorzichtig.
Volgens mij is dat veel te veel? Diazepam en Baclofen moet je ook trouwens afbouwen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."