Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd aan GHB en alletwee de dealers hebben afgzegd!

Verslaafd aan GHB en alletwee de dealers hebben afgzegd!

83 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb nu net de 4de genomen... heb het heel koud in mn kamer, handen en voeten ook heel koud en ze trillen licht. Ik wil niet elk wissewasje delen maar het geeft me toch een beter gevoel om net iets eerder een dia’tje te nemen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Revolutionair zei:
Maximaal 50mg.
Nu 3x 10mg per dag proberen.
Zo lang zal je er niet aan zitten dat een afkick krijgt van de dia
Klik om te vergroten...
Dit kan letterlijk niks doen met een beetje tolerantie.

Als het niet genoeg is kun je altijd zo nodig meer paken maar wees voorzichtig.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
Benzoboss zei:
Dit kan letterlijk niks doen met een beetje tolerantie.

Als het niet genoeg is kun je altijd zo nodig meer paken maar wees voorzichtig.
Klik om te vergroten...

Niet zomaar dingen zeggen!

- Gebruikelijke dosering: Twee tot drie maal per dag 2 mg tot 5 mg diazepam. - Maximale dosering: In ernstige gevallen kan de dosering stapsgewijs worden verhoogd tot 30 mg diazepam per dag, verdeeld over 2 tot 4 doses.

50mg is al zwaar overdoseren.
In de afkick van ghb heeft het lichaam het al zwaar te voorduren.
Ga je daarna ook nog ernstig over doseren met valium dan heeft je lichaam nog een extra probleem om dat te verwerken en word het allemaal nog erger.
Ik help hem ook in prive berichten en het gaat goed!
Laten we het hierbij houden.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Coffeecup zei:
Volgens mij is dat veel te veel? Diazepam en Baclofen moet je ook trouwens afbouwen
Klik om te vergroten...

Dat duurt wel een tijdje voor dat je dat moet afbouwen. Baclofen kan je zo 3 maanden gebruiken en daar zo mee stoppen.
Diazepam is een ander verhaal, maar met de 30 en wat extra stuks die hij heeft zal hij geen problemen ondervinden als hij daar mee stopt.
Een beetje chagrijnig en niet lekker in ze vel zitten maar geen zware afkick.

Nu alleen van de ghb afblijven Toontje dat is weer wat anders.
De manier hoe je het gebruikt is dus waar iedereen bang voor is.
De 250ml die ik gebruik en deel met vrienden geeft weinig problemen omdat ik daarna stop.
Paar diaz en baclo's erin en die 2 dagen erna zijn zelfs heerlijk 3 dagen lekker space van de g en dan 2 dagen lekker stoned van de diaz.
Dit is de enige manier hoe je het leuk houd.
Ik doe dit al 3 jaar en gaat prima.
Heb ook wel eens een stop van 6 maanden dat is nog het beste!
Dan is dat eerste flesje weer als van ouds.
Lukt dit je niet? Zou ik je aanraden te stoppen met ghb (dat is lastig als je het eenmaal ooit hebt geproefd) maar misschien wel de enige oplossing want zo als je ziet gaat dit niet verder zo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."