#1
Ik heb 10 dia’s genomen sinds 06:00 50 uur geleden. Ik ben net ontzettend moe wakker geworden maar voor de rest voel ik me wel redelijk, na hoe lang kan ik stoppen met die dia’s. Is de G nu officieel ‘uit m’n lichaam’.
Dit kan letterlijk niks doen met een beetje tolerantie.
Als het niet genoeg is kun je altijd zo nodig meer paken maar wees voorzichtig.
Met een degelijke tolerantie kan je al gouw een doosje leeg eten.
Ik heb 10 dia’s genomen sinds 06:00 50 uur geleden. Ik ben net ontzettend moe wakker geworden maar voor de rest voel ik me wel redelijk, na hoe lang kan ik stoppen met die dia’s. Is de G nu officieel ‘uit m’n lichaam’.
Dit was een voorbeeld dat 50mg/dag max in sommige gevallen niet genoeg kan zijn lol.Een doosje valium leeg eten?
Ik denk dat je eerst even iemand moet zoeken om je helpen bij jou eigen drugs manieren.
300mg Diazepam per dag naar binnen werken dat is echt te idioot voor woorden, tollerantie of niet!
Vind het nog al roekeloos om dat online te plaatsen dat mensen dit lezen en denken dat het wel kan.
Als de verslaving zo erg is werken ze met Baclofen en gabapentine en gaan ze je niet eeen doosje Diazepam in je mik gooien.
De regel bij Jellinek is nu 15mg 3x per dag max. met tollerantie.
Nee van iemand gekocht en om de 6/8 uur neem ik er 1 van 10 mg. Als je alles had gelezen had je antwoord gehad op beide vragen.Ik lees hier al een poosje mee en sta echt verbaasd. Ben je voor die dia nu bij een arts geweest met je verhaal of koop je ze en klooi je er maar wat mee aan?
Ben je voor die dia nu bij een arts geweest met je verhaal of koop je ze en klooi je er maar wat mee aan?
Maak je niet dik. Desbetreffende persoon voelt zich extreem snel op de teentjes getrapt.Heb alles gelezen en komt blijkbaar negatiever over als ik bedoelde.
Had idd gezien dat je hem advies gaf en vandaar dat ik nu nieuwsgierig was of hij nog een arts had gezien en het aanklooien bedoelde ik meer vanuit dat de mensen die hem moeten helpen hem het zelf laten opknappen.
Weet dat er wachtlijsten etc zijn maar verbaas me er over dat er dan nergens anders iets gebeurd zeg maar.
Nahja iig misschien dat mn vraag er nu wat minder negatief uitziet.
Excuus dat het misschien een beetje aanvallend leek zo echt niet bedoelt.
Diazepam helpt niet helemaal, omdat benzos zich binden aan GABA-A, en GHB bindt zich aan de GHB receptor en GABA-B (het is dus niet helemaal veilig, hangt af van hoe erg je verslaafd bent.)
Als je phenibut koopt heb je het de volgende dag al binnen en dit kan je gebruiken totdat je in de KLINIEK bent.
Iemand aanraden om een langere tijd Phenibut te gaan gebruiken is echt geen goed idee.
Beter dat diegene dan aan de ghb blijft tot de kliniek.
En waarom zou je valium en Phenibut gaan mixen?
‘Iemand zei me: wat methadon is voor de heroïneverslaafde, is phenibut voor de ghb-verslaafde. Maar de werking van methadon is eerst uitvoerig onderzocht voordat het als behandeling werd toegepast op heroïneverslaafden. Van phenibut is vrijwel niets bekend – het is in Nederland geen geregistreerd medicijn. Zonder grondig onderzoek moet phenibut ook als substitutiebehandeling bij ghb-verslaafden worden ontraden.’
Bernie Tage van verslavingszorginstelling
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."