Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd aan GHB en alletwee de dealers hebben afgzegd!

Verslaafd aan GHB en alletwee de dealers hebben afgzegd!

83 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb 10 dia’s genomen sinds 06:00 50 uur geleden. Ik ben net ontzettend moe wakker geworden maar voor de rest voel ik me wel redelijk, na hoe lang kan ik stoppen met die dia’s. Is de G nu officieel ‘uit m’n lichaam’.
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#2
Benzoboss zei:
Dit kan letterlijk niks doen met een beetje tolerantie.

Als het niet genoeg is kun je altijd zo nodig meer paken maar wees voorzichtig.
Klik om te vergroten...

De Diazepam methode is alleen verantwoord als je op een bepaald Max totaal ml ghb gebruik zit op een dag. De hoeveelheid weet ik niet meer. En ook met de Diazepam methode sta je onder toezicht van een wijkverpleegkundige
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
Benzoboss zei:
Met een degelijke tolerantie kan je al gouw een doosje leeg eten.
Klik om te vergroten...

Een doosje valium leeg eten?
Ik denk dat je eerst even iemand moet zoeken om je helpen bij jou eigen drugs manieren.
300mg Diazepam per dag naar binnen werken dat is echt te idioot voor woorden, tollerantie of niet!

Vind het nog al roekeloos om dat online te plaatsen dat mensen dit lezen en denken dat het wel kan.

Als de verslaving zo erg is werken ze met Baclofen en gabapentine en gaan ze je niet eeen doosje Diazepam in je mik gooien.
De regel bij Jellinek is nu 15mg 3x per dag max. met tollerantie.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toontje11 zei:
Ik heb 10 dia’s genomen sinds 06:00 50 uur geleden. Ik ben net ontzettend moe wakker geworden maar voor de rest voel ik me wel redelijk, na hoe lang kan ik stoppen met die dia’s. Is de G nu officieel ‘uit m’n lichaam’.
Klik om te vergroten...

De Ghb was al uit je lichaam 4 uur na je laatste buisje.
Het is de versnelde afgifte van dopamine en gaba-b die weer zijn oude werking moet terug krijgen.
En meerdere dingen.
Als het goed gaat zo hou dan nog even die 3x 10mg per dag aan.
Je was 4 maanden bezig zei je.
Dus lichamelijk verslaafd dus blijf nog even doorgaan.
Je hebt gelukt dat het zo goed is gegaan en iig nog wat baclofen had om de eerste klap op te vangen.

Dat je moe bent is ook een goed teken dat betekend dat die versnelde afgifte van de dopamine nu ook niet meer zo erg is.
Waar vaak de psychose vandaan komt.
Nu je zo zwaar aan de benzo zit kan je geen g nemen en de dagen erna dat je stopt ook niet.

Hou het vol gaat goed zo.
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Yes, komt goed! Ik ga sowieso nog 2, 3 dagen door met de dia’s en dan kijken hoe alles zich ontwikkeld.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik lees hier al een poosje mee en sta echt verbaasd. Ben je voor die dia nu bij een arts geweest met je verhaal of koop je ze en klooi je er maar wat mee aan?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Revolutionair zei:
Een doosje valium leeg eten?
Ik denk dat je eerst even iemand moet zoeken om je helpen bij jou eigen drugs manieren.
300mg Diazepam per dag naar binnen werken dat is echt te idioot voor woorden, tollerantie of niet!

Vind het nog al roekeloos om dat online te plaatsen dat mensen dit lezen en denken dat het wel kan.

Als de verslaving zo erg is werken ze met Baclofen en gabapentine en gaan ze je niet eeen doosje Diazepam in je mik gooien.
De regel bij Jellinek is nu 15mg 3x per dag max. met tollerantie.
Klik om te vergroten...
Dit was een voorbeeld dat 50mg/dag max in sommige gevallen niet genoeg kan zijn lol.

En ja die diazepam kreeg ik van een arts gebruikte het alleen recreatief though.
Ben na die ervaring ook gelijk gaan afbouwen gezien het gebruik niks deed.

Ghb is vrij snel uit je lichaam een dag moet meer dan genoeg zijn.
De afkick symptomen zullen waarschijnlijk wel veel langer duuren.
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Sniffle88 zei:
Ik lees hier al een poosje mee en sta echt verbaasd. Ben je voor die dia nu bij een arts geweest met je verhaal of koop je ze en klooi je er maar wat mee aan?
Klik om te vergroten...
Nee van iemand gekocht en om de 6/8 uur neem ik er 1 van 10 mg. Als je alles had gelezen had je antwoord gehad op beide vragen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sniffle88 zei:
Ben je voor die dia nu bij een arts geweest met je verhaal of koop je ze en klooi je er maar wat mee aan?
Klik om te vergroten...

Als je alles had gelezen dan zit deze jongen in de problemen en heeft geen arts en word gezocht door de politie.
Hij heeft dus hier hulp gevraagd of iemand hem kon helpen.
Ik heb hem een schema gegeven dat hij heeft gebruikt en waarmee het is gelukt.

Dus hij kloot niet maar wat aan, dat deed hij even bij het begin maar uiteindelijk heeft hij de tips van meerdere aangenomen en de schema die ik hem heb gegeven bewandeld.

En nu is hij er bijna vanaf.
Daar heb je gelukkig dit forum ook voor als je er zelf niet meer uit komt.
Een beetje negatieve bewoording.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb alles gelezen en komt blijkbaar negatiever over als ik bedoelde.
Had idd gezien dat je hem advies gaf en vandaar dat ik nu nieuwsgierig was of hij nog een arts had gezien en het aanklooien bedoelde ik meer vanuit dat de mensen die hem moeten helpen hem het zelf laten opknappen.

Weet dat er wachtlijsten etc zijn maar verbaas me er over dat er dan nergens anders iets gebeurd zeg maar.

Nahja iig misschien dat mn vraag er nu wat minder negatief uitziet.
Excuus dat het misschien een beetje aanvallend leek zo echt niet bedoelt.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sniffle88 zei:
Heb alles gelezen en komt blijkbaar negatiever over als ik bedoelde.
Had idd gezien dat je hem advies gaf en vandaar dat ik nu nieuwsgierig was of hij nog een arts had gezien en het aanklooien bedoelde ik meer vanuit dat de mensen die hem moeten helpen hem het zelf laten opknappen.

Weet dat er wachtlijsten etc zijn maar verbaas me er over dat er dan nergens anders iets gebeurd zeg maar.

Nahja iig misschien dat mn vraag er nu wat minder negatief uitziet.
Excuus dat het misschien een beetje aanvallend leek zo echt niet bedoelt.
Klik om te vergroten...
Maak je niet dik. Desbetreffende persoon voelt zich extreem snel op de teentjes getrapt.
D
DesraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Diazepam helpt niet helemaal, omdat benzos zich binden aan GABA-A, en GHB bindt zich aan de GHB receptor en GABA-B (het is dus niet helemaal veilig, hangt af van hoe erg je verslaafd bent.)

Ik had precies dezelfde situatie als jij. Mijn dealer verkocht ghb on the side en toen hij doorhad dat ik een junkie was stopte hij met verkopen.
Mijn fout was om naar de spoedeisende hulp te gaan, ze testen heel lang of je wel echt ghb verslaafde bent voordat ze xyrem toedienen. ik heb daar minstens 20 psychoses(herinner me niet wat er gebeurde tijdens zo'n psychose, zwart voor mn ogen).

omdat GHB verslaving zeldzaam is wisten ze niet wat ze met me aanmoesten, 5 dagen straight vastgebonden op een bed. maar ik heb aardig wat schade opgelopen in dat ziekenhuis(vrij recent).

Als je phenibut koopt heb je het de volgende dag al binnen en dit kan je gebruiken totdat je in de KLINIEK bent. Phenibut is de methadon van GHB, het bindt zich aan dezelfde receptoren. Dit kan je dan combineren met de Benzos(Baclofen is ook goed in combinatie met benzos, maar dat heb je niet morgen in huis)
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#13
Desra zei:
Diazepam helpt niet helemaal, omdat benzos zich binden aan GABA-A, en GHB bindt zich aan de GHB receptor en GABA-B (het is dus niet helemaal veilig, hangt af van hoe erg je verslaafd bent.)
Klik om te vergroten...

Ik ben zelf ook geen fan van dat mensen moeten afkicken met alleen Valium.
Maar het kan wel, ik ken zelfs iemand die het moest doen na een jaar verslaving.

Desra zei:
Als je phenibut koopt heb je het de volgende dag al binnen en dit kan je gebruiken totdat je in de KLINIEK bent.
Klik om te vergroten...

Iemand aanraden om een langere tijd Phenibut te gaan gebruiken is echt geen goed idee.
Beter dat diegene dan aan de ghb blijft tot de kliniek.
En waarom zou je valium en Phenibut gaan mixen?

‘Iemand zei me: wat methadon is voor de heroïneverslaafde, is phenibut voor de ghb-verslaafde. Maar de werking van methadon is eerst uitvoerig onderzocht voordat het als behandeling werd toegepast op heroïneverslaafden. Van phenibut is vrijwel niets bekend – het is in Nederland geen geregistreerd medicijn. Zonder grondig onderzoek moet phenibut ook als substitutiebehandeling bij ghb-verslaafden worden ontraden.’
Bernie Tage van verslavingszorginstelling
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat kan niemand je hier vertellen. Zoek contact met de huisarts of VNN.
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik lig al sinds zondag als een zombie in bed dia’s te nemen, zou je kunnen zeggen dat ik er nu vanaf ben? Voel me wel mega kut en moe maar is de verslaving voorbij?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
De verslaving is nooit voorbij. Je afhankelijkheid misschien wel.
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja dat bedoel ik.. ben ik nu zeg maar clean als in buiten gezondheids gevaar. Weet jij dat
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb je veel geslapen en doorgeslapen?
Waan ideeën gehad?
Lichtelijke psychose gevoelens?
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Revolutionair zei:
Iemand aanraden om een langere tijd Phenibut te gaan gebruiken is echt geen goed idee.
Beter dat diegene dan aan de ghb blijft tot de kliniek.
En waarom zou je valium en Phenibut gaan mixen?

‘Iemand zei me: wat methadon is voor de heroïneverslaafde, is phenibut voor de ghb-verslaafde. Maar de werking van methadon is eerst uitvoerig onderzocht voordat het als behandeling werd toegepast op heroïneverslaafden. Van phenibut is vrijwel niets bekend – het is in Nederland geen geregistreerd medicijn. Zonder grondig onderzoek moet phenibut ook als substitutiebehandeling bij ghb-verslaafden worden ontraden.’
Bernie Tage van verslavingszorginstelling
Klik om te vergroten...

Ik spring hier als forum-newbie even bij, want hier heb ik zelf ervaring mee toen ik paar weken geleden in de ontwenning van ghb zat en dit zou ik iedereen ten strengste afraden en sluit me dus aan bij bovenstaande. Zoek de bijwerkingen van phenibut maar eens op.

De eerste keer ging het goed, maar toen zat ik maar een weekje aan de g. De tweede keer was al wat minder, voelde me toen de hele dag super kut. De derde keer toen ik een maandje aan de g gezeten had kreeg ik er een psychotische aanval van.

Gewoon niet aan beginnen.
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Revolutionair is een wereldgozer die mij zo goed heeft geholpen met zulk goed advies, hij zou zijn eigen kliniek kunnen beginnen. Nooit veroordelend, precies de juiste snaar raken. Je voelt gewoon dat hij alles zelf al heeft meegemaakt. Iets wat mij en mijn omgeving kapotmaakte heeft hij met mijn eigen beetje bereidwilligheid helemaal hersteld. Als er meer mensen zoals hij waren leefden we in een paradijs man.. ik kon met elke vraag bij hem terecht, alles wat hij zei kwam ook echt uit!! Wereldtopper ben je, ik hoop dat ik iets/ooit voor je terug kan doen!

ik weet dat dit het begin is maar ik ben vastberaden niemand meer teleur te stellen. Als iemand ooit vragen voor mij heeft ga je gang! Pay it forward!

Dit was mijn reactie op hem in onze priveberichten: ik wil je vanuit de grond van mijn hart bedanken voor de hulp die je mij hebt geboden: je advies na je laatste G’tje 20 mg diazepam en 40 gr baclofen was perfect en je was elke keer snel, kundig en behulpzaam met je antwoorden. Ik woon zelf in Rotterdam, ik zou je graag persoonlijk willen bedanken of anders een kaartje met iets leuks willen sturen. Je hebt gewoon mijn leven gered, ik was zo bang om te stoppen en voor alle gevolgen. Ik heb alles en iedereen kapotgemaakt en door jou kan ik in 2020 alles uit mezelf halen! Waren er maar meer mensen zoals jij , met vriendelijke groet Toon

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."