Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd aan GHB en alletwee de dealers hebben afgzegd!

Verslaafd aan GHB en alletwee de dealers hebben afgzegd!

83 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toontje11 zei:
Ik heb 10 dia’s genomen sinds 06:00 50 uur geleden. Ik ben net ontzettend moe wakker geworden maar voor de rest voel ik me wel redelijk, na hoe lang kan ik stoppen met die dia’s. Is de G nu officieel ‘uit m’n lichaam’.
Klik om te vergroten...

De Ghb was al uit je lichaam 4 uur na je laatste buisje.
Het is de versnelde afgifte van dopamine en gaba-b die weer zijn oude werking moet terug krijgen.
En meerdere dingen.
Als het goed gaat zo hou dan nog even die 3x 10mg per dag aan.
Je was 4 maanden bezig zei je.
Dus lichamelijk verslaafd dus blijf nog even doorgaan.
Je hebt gelukt dat het zo goed is gegaan en iig nog wat baclofen had om de eerste klap op te vangen.

Dat je moe bent is ook een goed teken dat betekend dat die versnelde afgifte van de dopamine nu ook niet meer zo erg is.
Waar vaak de psychose vandaan komt.
Nu je zo zwaar aan de benzo zit kan je geen g nemen en de dagen erna dat je stopt ook niet.

Hou het vol gaat goed zo.
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Rosie zei:
Ik wil graag even zeggen dat ik het echt onwijs knap vind wat je aan het doen bent en al bereikt hebt!
Klik om te vergroten...
Bedankt! Even een update: ik heb mijn straf uitgezeten, het goed gemaakt met mijn vriendin die zoveel van mij te verduren heeft gehad en ben sinds 10 november GHB vrij! Ik ben sinds vandaag vrij, m’n vriendin slaapt als een engel en ik ben zo blij dat ik van die rotzooi af ben.

Het was ontzettend zwaar om vast te zitten terwijl ik nog in de ‘grauwe’ periode van mijn afkick zat: angstig, bijna depressief en mijn vriendin die klaar met me was maar het is geleidelijk beter gegaan en ik heb eindelijk mentaal afstand kunnen doen van de G, ik ben wel eerder fysiek gestopt maar nooit mentaal.

Ik heb het onderliggende probleem aangepakt: ik gebruikte het om te ontsnappen aan verantwoordelijkheid en problemen die zich opstapelden en ik heb nu volop zin om die aan te pakken. Ik ben er nog lang niet maar iig heel goed op weg.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een topprestaties!!.
Super dat je er vanaf bent, en wat fijn dat je relatie toch weer goed gekomen is.
Blijf volhouden en maak er iets moois van met je vriendin!!.
Trots op je!!!
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat een super positief bericht! Ik heb jouw verhaal helemaal gevolgd en heb me door jou (en Revolutionair) uiteindelijk ook ingeschreven hier. Ik zat echt te hopen dat het goed met je zou komen en zie hier. Heel inspirerend! Keep going :)
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja super goed man.
Omdat je dit hele jaar al posten had en ging stoppen en weer verder ging hoopte ik al dat je niet zou terug vallen.

Keep up the good work 💪🏼
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik merk deze week aan den lijve dat het hard werken is om nuchter gelukkig te zijn. Niet dat ik met hevige stemmingswisselingen kamp maar het is eerder dat de roes van stoppen en de ‘high’ die je daar uithaalt weg is en wat over blijft is hard werken, plannen en je leven op orde krijgen. Er is geen haar op mn hoofd die eraan denkt om weer te beginnen hoor maar stoppen is slechts het begin.

Een van de quotes die me daarbij het meest helpt is ook gepost op dit forum en het kwam neer op: alles wat de moeite waard is en echt voldoening geeft in je leven bereik je met hard werken, nuchter zijn en in ‘de realiteit’ tastbare dingen bereiken. Niet de nep-realiteit waarnaar je jezelf transporteert met drugs, die je inner voice uitzet en je dwingt in het nu te leven. Ik wil ook nuchter gelukkig zijn want waar zijn de drugsverslaafden die een gezin, een fantastische baan hebben en daadwerkelijk geluk hebben gevonden?

Ik denk dat je uiteindelijk toch altijd uitkomt bij familiegeluk, zingeving in je leven door een passie voor je werk/hobbies te hebben en dankbaar zijn voor alles wat je hebt. Ik wil ook gaan mediteren en sporten, oude hobbies oppakken. Familiebanden aanhalen enzovoort. Tot nu toe gaat het goed maar ik zal nooit vergeten waar ik vandaan kom. Ik hoef alleen maar mijn eerste bericht te lezen.

Ik heb ook een hevige paniekaanval gehad terwijl ik vast zat.. in een cel van 8 vierkante meter de medische dienst contacteren en 4 bewakers die je niet geloven omdat ze denken dat je teveel geblowd hebt.. Nee, ik ben blij waar ik nu sta. Kijk voor de grap eens naar mijn posthistorie..
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hey echt top dat je nu ook gewoon geen ghb gebruikt.
Ik doe het af en toe ook een half jaartje niet.
Als ik dan toch zin heb drink ik samen met mijn huisgenootje een paar flessen rode wijn leeg 😂
Zijn we helemaal dronken en dan is die lust ook weg de volgende dag.
Ja geen top advies maar werkt voor mij wel.
Je weet het he als je nu weer aan de g gaat en je zit in een bing dan heb je binnen 24 uur weer met de zelfde afkick verschijnselen.
Dat duurt nog wel even voor dat je dat kwijt bent.
👊🏼
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je bent heel goed bezig, blijf volhouden!

Mag ik vragen op welk moment en waardoor je van alleen gebruiken op feestjes over ging naar andere dagen?
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Revolutionair zei:
Hey echt top dat je nu ook gewoon geen ghb gebruikt.
Ik doe het af en toe ook een half jaartje niet.
Als ik dan toch zin heb drink ik samen met mijn huisgenootje een paar flessen rode wijn leeg 😂
Zijn we helemaal dronken en dan is die lust ook weg de volgende dag.
Ja geen top advies maar werkt voor mij wel.
Je weet het he als je nu weer aan de g gaat en je zit in een bing dan heb je binnen 24 uur weer met de zelfde afkick verschijnselen.
Dat duurt nog wel even voor dat je dat kwijt bent.
👊🏼
Klik om te vergroten...
Ja dat weet ik. Het staat in mn geheugen gegrift wat je zei: je hebt drie maanden nodig om neurologisch weer ‘geherprogrammeerd’ te worden. Helemaal geen behoefte aan. In de eerste periode komen alleen de negatieve ervaringen terug maar nu zijn het ook de positieve en ik moet zeggen: het maakt me juist vastberadener om te stoppen omdat ik weet dat die ‘state of mind’ ook natuurlijk te bereiken is, alleen moet je daar wel veel meer moeite voor doen. Frank Ocean zei: roll up that marijuana, that’s a cheap vacation.. en die zin raakte me omdat dat precies is wat ik deed: supergoedkoop en snel een state of mind bereiken die onhaalbaar leek voor me.
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Chillax zei:
Je bent heel goed bezig, blijf volhouden!

Mag ik vragen op welk moment en waardoor je van alleen gebruiken op feestjes over ging naar andere dagen?
Klik om te vergroten...
Kijk het is heel persoonlijk voor mij: GHB viel bij mij gewoon goed. Natuurlijk zegt elke verslaafde dat maar ik kickte er juist op dat iedereen altijd dacht dat ik nuchter was.

Natuurlijk valt dat kaartenhuis snel in elkaar. Om je vraag te beantwoorden: ik had een driehoeksverhouding met twee meiden en waar zij er steeds happiger op waren om te minderen wilde ik het juist steeds vaker doen. Ik werd er bizar zelfverzekerd van, kon in mn eentje uitgaan, tien nieuwe vrienden maken, 8 leuke meiden versieren en uitgenodigd worden op drie afters en de validatie die je daarvan krijgt laat je op een gegeven moment denken dat dat het enige is wat nog telt.

Op een gegeven moment ging ik naar mn werk en deed ik een g’tje en het viel fantastisch. De tijd vloog, mn sociale interacties waren goed en je voelt je constant geweldig

Wie wil zich nou niet altijd zo goed voelen?
Maar naarmate de maanden vorderen raak je alles kwijt: vrienden, mn relatie(bijna, niet gek met het constante vreemdgaan) maar vooral: je realiteitsbesef. Je bent namelijk altijd high! Dus hoe kun je nou nog bepalen wat een goede beslissing is?
B
Bully404Lid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Balen dat je zo lang moet wachten! Ik kan je geen advies geven want ik weet er niet voldoende over. Wel weet ik, en bijna iedereen, dat alcohol, ghb samen echt een no no is. En dan ook nog benzo. Baclofen en alcohol is ook link. En je hebt ongeveer 4 glazen alcohol op wat ook nog erg veel is.
Sterkte!
Klik om te vergroten...
Altijd hetzelfde met die hulpverleners áls je ze echt nodig hebt zijn ze er niet of je moet een maand wachten voor een afspraak maar wát heb je er dan nog aan je hebt ze NÚ NODIG en dat lukt bijna nooit mét andere woorden ZE ZIJN ER ALS DE NOOT NIET ZO DRINGEND IS MAAR ALS JE ZE ECHT NODIG HEBT ZIJN ZE ER NOOIT ! Zouden deze mensen hét nou nooit leren dát een verslaafde die komt vragen om hulp dús in nood zit en op dat moment er ook écht vóór wil gaan om iets aan zijn verslaving te doen ( GEMOTIVEERD noemen ze dat tegenwoordig ) kan op dat moment geen hulp krijgen. Nee kom over een maand maar terug NOU waar haaald díe verslaafde de motivatie vandaan want waarschijnlijk is de motivatie dan helemaal verdwenen en dan spreek ik wel uit eigen ervaring.
STERKTE !
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toontje11 zei:
Wie wil zich nou niet altijd zo goed voelen?
Klik om te vergroten...

Wil daar nog wel op inhaken.
Na 2 dagen g ben ik helemaal op mijn top!
Zoals je beschrijft je kan alles aan en je voelt je zo goed dat trekt mensen aan en ook vrouwen.
Maar dag 3 dan neem ik alleen nog maar om me niet naar te voelen.
En ben dan ook niet meer high.
Ik neem het dan nog maar om gewoon te voelen.
Soms ga ik dan nog een dag door en denk ik bij mezelf waar doe je het dan nog voor?
Dan stop ik er ook mee...

Heb jij na weken nog dat je helemaal in die g vibe zit? Of neem je dan alleen nog maar om je goed te voelen?
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Revolutionair zei:
Wil daar nog wel op inhaken.
Na 2 dagen g ben ik helemaal op mijn top!
Zoals je beschrijft je kan alles aan en je voelt je zo goed dat trekt mensen aan en ook vrouwen.
Maar dag 3 dan neem ik alleen nog maar om me niet naar te voelen.
En ben dan ook niet meer high.
Ik neem het dan nog maar om gewoon te voelen.
Soms ga ik dan nog een dag door en denk ik bij mezelf waar doe je het dan nog voor?
Dan stop ik er ook mee...

Heb jij na weken nog dat je helemaal in die g vibe zit? Of neem je dan alleen nog maar om je goed te voelen?
Klik om te vergroten...
Ik voelde me zelfs bij de derde keer bijnemen al minder, ik werd sneller geïrriteerd en onrustig. Dat ik bijnam had voornamelijk te maken met indd het niet naar voelen.

Het eerste halfuur na bijnemen voelde ik me wel weer top maar dat kwam alleen maar omdat ik me naar voelde net voordat ik bijnam.

Ik ga het nooit meer doen maar als ik het zou doen zou ik lekker na 2,3 keer bijnemen stoppen en het daarbij laten. Je stelt anders de ellende alleen maar uit.

ik moet er wel bij zeggen dat ik de eerste maanden nergens last van had en alles was geweldig, toen nam ik elk weekend zonder verslaafd te raken en toen ik eenmaal verslaafd raakte werd het bijna onmogelijk de negatieve gevolgen te voorkomen.

Die accepteerde ik gewoon omdat ik zo high als een vlieger was waardoor ik niet eens twijfelde of het wel een goede beslissing was.

Ik heb eigenlijk hetzelfde met speed als met G. De eerste keer dat je neemt voel je je supergoed en relaxt en bij elke keer bijnemen neemt de onrust en bij mij ook irritatie toe, alsmede de lichamelijke signalen dat je onder invloed bent( rare bek trekken, constant met je handen bezig zijn, mn tenen aanspannen etc)
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#14
Toontje11 zei:
Ik voelde me zelfs bij de derde keer bijnemen al minder,
Klik om te vergroten...

Dat zal wel door te vaak gebruiken komen.
Na mijn 3de g'tje kom ik er pas een beetje in.


Toontje11 zei:
toen nam ik elk weekend zonder verslaafd te raken
Klik om te vergroten...

Het is ook geen drugs voor elk weekend dan bouw je al een verslaving op.
Een keer per maand is het beste zonder consequenties.
Nu kan ik ook wel 2x per maand aan.
Gebeurd wel eens maar liever niet.
Met elke drugs zou je elke keer een paar maanden moeten stoppen dan blijft het leuk.
Dat doe ik dus met g.



Toontje11 zei:
De eerste keer dat je neemt voel je je supergoed en relaxt en bij elke keer bijnemen neemt de onrust en bij mij ook irritatie toe, alsmede de lichamelijke signalen dat je onder invloed bent( rare bek trekken, constant met je handen bezig zijn, mn tenen aanspannen etc)
Klik om te vergroten...


Speed vind ik alleen maar een goed hulpmiddel.
Begin van de dag 2 goede lijntjes en dan niets meer.
Misschien dan in de avond nog 1 lijn.
Als ik speed ga bingen word ik ook na de 3de keer ook helemaal trillerig en worden me handen en voeten koud. Niks voor mij. Ik hou het liever bij coke.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heftig verhaal en veel sterkte in het proces. Ik schrik nog altijd als ik de verhalen/ontwenningen van GHB lees op dit forum. Ik denk dat je jouw toch best ook laat opvolgen via HA of HA post. Er zal ergens wel een rebound komen en die moet je kunnen opvangen met professionele hulp.
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Het ging lekker maar merk dat ik me steeds minder voel, ben 8u opgestaan en heb 10 min geleden mn derde dia genomen. Op die manier eindig ik op 9. Is dat niet wat veel?
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat erg dat je zo verslaafd bent. Ik heb geen ervaring met ghb. Maar ik hoop oprecht dat je een manier vindt om er zsm afscheid van te nemen!
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Houden ze je dan niet in de gaten? Zo bizar als je je aanmeld voor afkicken hoor je altijd tot je aan de beurt ben door te gaan met wat je deed aangezien er zoveel mis kan gaan en dan zie je een verhaal als dit. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hey, ik heb ineens een probleem. Ik heb nog maar voor de komende 4 u GHB en allebei mijn dealers kunnen ineens niet! Daar had ik echt niet op gerekend! Ik heb 4 diazepam en 14 10 mg baclofen : wat kan ik het beste doen? Ik ben best bang dat er iets gebeurt ook omdat ik al 36 uur wakker ben met mijn atomme hoofd! Voel de hartkloppingen al van de speed die ik heb gebruikt Bedankt alvast!
T
Toontje11Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Space Criminal zei:
Coma zuipen.. Is je enige optie!
Klik om te vergroten...
  1. Speed maakt de afkick nog erger.
    Kan je aan meer medcijnen komen?

    Je moet 20mg diazepam nemen 1 1/2 uur na je laatste buisje samen met 40mg baclofen.
    Het kan zijn dat je het zwaar krijgt en meer baclofen nodig hebt.
    Door de speed laatste keer had ik 75mg baclofen nodig.
    Die baclofen herhalen na 6 uur met 25mg en 10mg diazepam. Maar ook als je het zwaar hebt 15mg diazepam en 40mg baclofen.
    Je hebt die medicijnen nodig anders ben je de lul.

    Revolutionair, 31 minuten geledenMeld
    Reageer


  2. RevolutionairBewuste gebruiker
    Dat elke 6 a 8 uur blijven herhalen 10mg diazepam en 25 baclofen.
    Of dus 15mg diazepam en 40mg baclofen als je het zwaar hebt.

    Je lichaam kan stoppen als je lang verslaafd bent en je kan er aan dood gaan.
    Kom je er niet meer uit geen medicijnen en geen ghb en je bent niet verzekerd geen dokter!

    Kan je naar de eerste hulp van het ziekenhuis en het uitleggen. Ze zullen je medicijnen geven en je een lijst geven dat je moet invullen omdat je niet verzekerd bent. Zodat je een rekening krijgt.
    Maar ze moeten je helpen.
    Ze zullen je niet veel geven dus zorg dat je medicijnen kan kopen.

    Dit zegt Revolutionair, degene die er het meeste van afweet vind ik altijd. Alcohol noemt hij nooit maar daar heb ik dus goede ervaringen mee qua voorkomen van ontwenningsverschijnselen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."