#1
Ik heb 10 dia’s genomen sinds 06:00 50 uur geleden. Ik ben net ontzettend moe wakker geworden maar voor de rest voel ik me wel redelijk, na hoe lang kan ik stoppen met die dia’s. Is de G nu officieel ‘uit m’n lichaam’.
De Ghb was al uit je lichaam 4 uur na je laatste buisje.
Het is de versnelde afgifte van dopamine en gaba-b die weer zijn oude werking moet terug krijgen.
En meerdere dingen.
Als het goed gaat zo hou dan nog even die 3x 10mg per dag aan.
Je was 4 maanden bezig zei je.
Dus lichamelijk verslaafd dus blijf nog even doorgaan.
Je hebt gelukt dat het zo goed is gegaan en iig nog wat baclofen had om de eerste klap op te vangen.
Dat je moe bent is ook een goed teken dat betekend dat die versnelde afgifte van de dopamine nu ook niet meer zo erg is.
Waar vaak de psychose vandaan komt.
Nu je zo zwaar aan de benzo zit kan je geen g nemen en de dagen erna dat je stopt ook niet.
Hou het vol gaat goed zo.