Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevoel van GHB?

Gevoel van GHB?

83 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#1
heidrun zei:
met GHB ga je niet kauwen. maar je wordt er echt superwazig van. met XTC heb ik altijd nog wel door wat er bebeurd, maar GHB...

ik kan me goed voorstellen dat het "the rapedrug" wordt genoemd. je bent gewoon niet meer helemaal bij.

maar lekker thuis met vertouwde mensen (vooral leuk voor stelletjes :grin: )
kan het wel heel lekker zijn.
Klik om te vergroten...
Kan ik me dus niet voorstellen, die smaak van ghb BLEGH al gooi ik een gebruikershoeveelheid door een glas frisdrank proef ik het. Laat staan een dosis om iemand nok te krijgen en over heen te kunnen gaan.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van GHB word ik ook een partij geil dat is niet normaal, hoor van veel anderen dan hun het van pillen hebben dan heb ik alleen dat liefdesgevoel maar geen zin om een flinke partij te neuken. Met GHB wel.
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bal0n zei:
parapopje zei:
ik zou het niet weten..
k ga t nooit proberen ook, dat spul is té verslavend..
Klik om te vergroten...

Lul niet man, GHB is NIET verslavend. Niet geestelijk, en al helemaal niet lichamelijk.

Je voelt je euforisch en ontspannen, je wordt socialer en empathischer. Het heeft iets weg van XTC, maar dan zonder het amfetamine effect, het oppeppende dus :).
Klik om te vergroten...

Heb je het wel is gebruikt?
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gelegenheidsgebruiker zei:
Bal0n zei:
parapopje zei:
ik zou het niet weten..
k ga t nooit proberen ook, dat spul is té verslavend..
Klik om te vergroten...

Lul niet man, GHB is NIET verslavend. Niet geestelijk, en al helemaal niet lichamelijk.

Je voelt je euforisch en ontspannen, je wordt socialer en empathischer. Het heeft iets weg van XTC, maar dan zonder het amfetamine effect, het oppeppende dus :).
Klik om te vergroten...

Heb je het wel is gebruikt?
Klik om te vergroten...
Bal0n is zijn ghb tijd al voorbij, maar ik ga met hem mee (gebruik af en toe ghb).
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#5
wil hier eigenlijk alleen maar aan toevoegen dat ik het wel enigzins te vergelijken vind met heeeeeel zat zijn, maar idd wel wat meer :beer:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Colaiuta zei:
wil hier eigenlijk alleen maar aan toevoegen dat ik het wel enigzins te vergelijken vind met heeeeeel zat zijn, maar idd wel wat meer :beer:
Klik om te vergroten...
Alleen dan toch wat leuker als bezopen zijn :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Van GHB kun je ook nog wel eens een flinke energyboost krijgen, das ook altijd wel leuk..
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mac... zei:
Van GHB kun je ook nog wel eens een flinke energyboost krijgen, das ook altijd wel leuk..
Klik om te vergroten...
Heb iets nieuws (voor mij dan) meegemaakt. Gister avond lekker van de g geweest kom thuis ga wat drinken en slapen. (GHB was al tijdje uitgewerkt) Word vanochtend om 5 uur wakker en bruiste van de energie heb ook niet meer kunnen slapen.
I
Iam2DopeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zie net dat de laatste reply van 2002 is, dus ik vraag mij ernstig of mij mening er nog toe doet. Maar sinds at ik spuiten en sliken volg op BNN, ben ik er dus wel achter dat er dus wel wel degelijk GHB junkies bestaan ( zie teddy- knappe gozer van (in de goot beland) Zouden jij en ik kunnen zijn afgezien van het feit, dat hij dus fysiek totaal afhankelijk was van GHB...zijn hele leven draaide om GHB gebruik. Iedere afspraak had hij GHB voor nodig, slapen, werken, kleren kopen...overal had hij een buisje GHB voor nodig. :confused:
Heb GHB 1x gberuikt en ik wilde letterliijk iedere vrouw neuken die op het desbetreffende feestje (ex-pornsar) aanwezig was. Normaal gesproken ben ik enorm kritisch en is er gemiddeld 1 vrouw op de 1000 vrouwen die ik aantrekkelijk genoeg vind om het mee te doen, maar nu was iedere vrouw een potntieel doelwit. Helaas ben ik die avond voor het eerst &laatst naar buiten gezet door een portier ( en dit terwijl GHB nog niet eens illegaal was) :hearteyes:
Maar de portier wilde niet geloven, dat het flesje wat ik veel te opzienbarend bij me had...vloeistof voor mijn lenzen was. En dit terwijl mijn vriend met wie ik het GHB expieriment voor het eerst uitvoerde al een uur op het damestoilet lag te slapen. So far for fun, ik had wel een lege stofzuigerzak kunnen neuken...dus geil wordt je er absoluut van.
MAAR don't FUCK with GHB & ALCOHOL, THIS COMBINATION CAN CAUSE DEATH :angry: :angry: :angry: :angry: (het is tenslotte een verdovingsmiddel voor OLIFANTEN)

p.s. hoop dat uberhaupt iemand dit leest na 2002...anders is al die energie voor niks geweest!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey slimme jongen,
GHB is geen verdovingsmiddel voor olifanten en dat is ondertussen wel bekender dan het fabeltje dat het dat wel is.

Nja ik heb het ook ooit geloofd :wink:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mac... zei:
Hey slimme jongen,
GHB is geen verdovingsmiddel voor olifanten en dat is ondertussen wel bekender dan het fabeltje dat het dat wel is.

Nja ik heb het ook ooit geloofd :wink:
Klik om te vergroten...
Ik ook tot ze effe vertelde hoeveeel ze dan in zo`n beest moesten spuiten lol.
I
Iam2DopeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou ok dan.... niet voor Olifanten ... :mrgreen:
Maar de strekking is dat het dus wel degelijk verslavend kan zijn en dat er dus nog steeds mensen mixen met alcohol en dat is unfuckingbelieveable :angry:
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#13
wel nog een grappig verhaaltje :) :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
vrienden van mij vonden het een chemisch zat zijn hehe
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oke even voor de duidelijkheid. GHB IS WEL LICHAMELIJK EN GEESTELIJK VERSLAVEN! Ontwenningsverschijnselen kunnen heel naar zijn. alle middelen die aanslaan op de GABA receptor complex zijn lichamelijk verslaven ( GHB,benzo`s, alcohol, barbituraten)

Ik hoef je niet eens bronnen te geven. Tiep maar eens verslaving en GHB in Google.

De energie die je ervan krijgt komt doordat het spul een dopamine receptor blocker is. Hierdoor komt steeds meer en meer dopamine in de synaptische spleet, en als het uitgewerkt is kan het gaan binden aan de receptor----> energie
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
GHB is toch niet lichamelijk verslavend?
R
RavageeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Natozlato zei:
Je bent niet heerlijk in slaap gevallen, je bent out gegaan. Als je een onbedwingbare slaperigheid voelt en daaraan toegeeft, ga je out en er zijn sterke vermoedens dat dit tot hersenbeschadiging leidt.
Het is niet de bedoeling om elke 20 min bij te pakken. Bij zo'n risicovolle drug als ghb zou het wel goed zijn als je je van tevoren goed inleest, om risico's te beperken.
Beginners starten meestal met 2,5 ml en wachten minstens anderhalf uur met bijpakken. De tweede dosis is sowieso altijd lager dan de eerste dosis omdat er nog ghb in je bloed zit.
Klik om te vergroten...

Ik was die dag al heel erg moe, en ben rond 03:00 gaan slapen met de bewuste keus om te gaan slapen omdat ik het effect niks aan vond. De sterkte van de G was laag volgens een vriendin van me dus vandaar dat ik bijnam. Ben niet in slaap gepleurd al heb ik het misschien beetje verkeerd verwoord.
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ellen90 zei:
Nooit gedacht dat je binnen een paar weken zo lichamelijk afhankelijk kon zijn. En natuurlijk lees je wel eens dingen op internet dat je zoiets hebt van wow heftig. Maar heb bijna alles in mijn leven gebruikt en het daarna ook weer zo naast me neer kunnen leggen zonder enige afhankelijkheid.
En dat dacht ik dit keer dus ook. Tot ik 3 weken geleden elke 2 a 3 uur wakker werd en dacht: huh hoe kan dat nou. en dat kwartje viel pas iets van een week later dat ik dacht: Omg dit komt door die troep. en toen ben ik me er in gaan verdiepen en op internet gekeken wat de afkickverschijnselen zijn van GHB. En ja hoor.. daar stond ik. (Zo vreselijk geschrokken) Zit nu op de anderhalve ml per keer. Maar niet om de 2 uur maar om de drie kwartier ongeveer. ben benieuwd of anderen het wel echt elke twee uur innemen, Op een gegeven moment word dat toch vaker?
Klik om te vergroten...

Welkom op het forum! Heel herkenbaar jouw verhaal. Zo is het bij mij de eerste keer ook gebeurd. Vanaf december tot februari dagelijks gebruikt en vanaf maart in die 24/7 cyclus beland. Inmiddels al drie keer op eigen houtje "afgekickt."

Bij mij werden die twee uurtjes inderdaad ook steeds minder. Twee weken terug zat ik nog op 8ml per uur. Zoals Natozlato al aangeeft niet meer je dosis gaan verhogen.

Ik weet niet of ik het ermee eens ben dat je door moet gaan tot je hulp krijgt. Zeker wel naar de huisarts gaan, maar de wachttijden bij verslavingszorg zijn lang en aangezien je er nog niet zo lang aan zit en je dosissen niet belachelijk hoog zijn zou ik zelf alvast proberen af te gaan bouwen. Hier op het forum genoeg topics en mensen die je ermee kunnen helpen, maar als je drie maanden moet wachten en al die tijd moet gaan blijven gebruiken, denk ik dat je steeds meer en vaker gaat nemen en drie maanden zijn dan heel lang.

Kun je aan baclofen komen?
E
Ellen90Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Goedemiddag allemaal.

Ik had even een vraagje: Bij dag "Belletje" rechts bovenin kan je zien als er iemand op je bericht heeft gerageerd. Maar dan druk ik erop en zie ik hele andere berichten die helemaal niet over de dingen gaan die ik heb gepost. Sorry voor de vraag hoor maar ben nog even aan het uitdokteren hoe het hier precies werkt.

Vast bedankt!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ellen90 zei:
Goedemiddag allemaal.

Ik had even een vraagje: Bij dag "Belletje" rechts bovenin kan je zien als er iemand op je bericht heeft gerageerd. Maar dan druk ik erop en zie ik hele andere berichten die helemaal niet over de dingen gaan die ik heb gepost. Sorry voor de vraag hoor maar ben nog even aan het uitdokteren hoe het hier precies werkt.

Vast bedankt!
Klik om te vergroten...
Hm vreemd. Ik word gewoon naar de topics geleid waar de notificatie over gaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."