#1
Wat hing er soms een naar sfeertje hier op DF in the old days. Onrespectvolle aso reacties in die oude posts. Gelukkig is het hier nu niet meer zo. ![:)]()
Wat hing er soms een naar sfeertje hier op DF in the old days. Onrespectvolle aso reacties in die oude posts. Gelukkig is het hier nu niet meer zo.![]()
Nou, dat is nu ook weer niet helemaal waar. Er zijn drugs die vanwege hun aard weinig verslavingspotentieel hebben.
GHB valt daar allesbehalve onder en is zeer verslavend, maar dat was jaren geleden nog niet zo algemeen bekend als nu. Tegenwoordig is dit voor de meesten wel duidelijk hoor, er wordt genoeg voor gewaarschuwd.
@Prison ik zie het probleem niet zo. Degene die die reactie plaatste wordt zeer duidelijk gecorrigeerd. Daarbij, we hebben het hier over een topic van een ruime veertien jaar geleden...
Oké ik ging iets te kort door de bocht, maar ik probeerde maar aan te tonen hoeveel er kan veranderen in een paar jaar tijd. Van absoluut niet verslavend naar misschien wel de gevaarlijkste drug van Allemaal (na methamphetamine)
schranziewanzie zei:ik rookte al 5 jaar iedere dagPharmaPhreeK zei:Met wiet is het mij ook overkomen, eerst dacht ik dat je er niet verslaaft aan kon raken, en ik was ook zeker niet van plan om verslaaft te raken, maar binnen 2 jaar was ik toch 4 keer per dag aant blowen, hartstikke verslaaft. Heeft me veel moeite gekost om ervan af te komen, en ik moet er nu nog steeds mee oppassen, ook al blow ik heel af en toe.
Met GHB kan het ook zo gaan alleen afkiken van het spul is verschrikkelijk veel erger dan bij wiet.
Pas er gewoon mee op dat is denk ik wat ik wil zeggen. Als je tenminste bewust bent dat verslaving kan optreden, wordt deze verslavingsgevaar voor jezelf minder.
en d8 ook dat ik echt nooit van mijn leven er mee zou kunnen stoppen
maar als je met zo een instelling probeert te stoppen lukt het ook gewoon niet.
het zit echt allemaal maar in uw koppie
stoppen is een fluitje van een cent.
je moet er alleen maar de volle 100% achter staan.
ben ondertussen met weed 5 a 6 weken gestopt en heb er nog niet meer eens goesting in.
en zo is da just hetzelfde met hard drugs.
ben je eenmaal voorbij de lichamelijke afkick dan is het gewoon karakter en doorzettingsvermogen tonen.
en je gaat u er alleen maar beter en beter door voelen met de tijd
tis nu wel makkelijker gezegd dan gedaan.
maar gaan doet het zeker
de enige reden waarom ik nog HD pak is simpel omdat ik eig nog geen goesting heb voor ermee te stoppen.
ben nog ma 20 en ga nog veel te veel op stap en enz.
die tijd komt nog wel voor mij.
twijfel ik geen sec aan.

alle nuflash kieke zei:Dat zou bekan onmogelijk zijn.
Ten eerste:het kost veel geld.
Ten tweede:je kunt er van in slaap vallen,en dan slaag je wel wat over.
Ten derde:Je kunt het beu worden.
Of je bent gewoon een domme junky die om de 3 uur wat vloeie pakt en en als gevolg een gewoonte wordt en zo er niet meer van af kunt blijven,en zo lichaamelijk en geestelijk verslaafd wordt.
En ik denk niet dat er veel mensen gaan zijn die het elke dag om de 3 uur het gaan gebruiken he.
Het zou maar erg zijn![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."