Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik zou het niet weten.. k ga t nooit proberen ook, dat spul is té verslavend.."
"Ik ga nooit aan de coke of gbh heb k mezelf voorgenomen.. het zal best lekker zijn maar ik raak snel verslaafd aan dingen en weet zeker dat als k het een keer probeer k meer wil en dan verslaafd raak.. het is zo'n troep!"
"heb t wel s gwoon doorgeslikt, dus de poeder vorm! we zaten in de wc's op een feest en hadden geen dingen zeg maar om t op te snuive.. dus om een lijntje te maken, dus slikte k ut maar door.. gatverdamme ! :P"
"je voelt je super lekker, het lijkt alsof je alles aan kunt.. je kunt lekker heel de nacht door stampen.. je lult aan 1 stuk door.. nieuwe mensen ontmoeten gaat een stuk makkelijker"
"MafMan zei: Het is heel leuk en iedereen weet het wel maar.....die depresies daarna zijn altijd zo erg....oo ken ik nie meer tegen je denkt weer heel anders na het gebruik van een weekendje veel pillen en dat duurdt zeker 2 week voor dat je dan weer positief kunt denken Klik om te vergroten... idd ! heel vervelend, bij mij duurt het dan maar een dag dak me echt depri voel.. maar leuk is zeker anders! kdenk ook steeds als k weer zo'n depressie heb de dag erna.. k doe het nooit meer haha maar toch doe k het weer.. gwoon omdat het effect ervan zo gek is!"