Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bal0n zei: Denk toch eens na zeg.. Klik om te vergroten... Juist jah, je voelt je dan wel terug nuchter maar dat ben je helemaal niet. Lijkt mij heel gevaarlijk..."
"Bal0n zei: parapopje zei: ik zou het niet weten.. k ga t nooit proberen ook, dat spul is té verslavend.. Klik om te vergroten... Lul niet man, GHB is NIET verslavend. Niet geestelijk, en al helemaal niet lichamelijk. Je voelt je euforisch en ontspannen, je wordt socialer en empathischer. Het heeft iets weg van XTC, maar dan zonder het amfetamine effect, het oppeppende dus . Klik om te vergroten... Ik weet niet hoor maar ik denk toch wel dat alle drugs geestelijk verslavend zijn...!"
"Mac, weet je soms welke keizer ?"
"Mooi Mooi Sry ook ik kan je niet helpen ps: en zeggen dat jij een newbie bent :P ?"
"-Spaniard- Infected Mushroom"