Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevoel van GHB?

Gevoel van GHB?

83 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat zou bekan onmogelijk zijn.

Ten eerste:het kost veel geld.
Ten tweede:je kunt er van in slaap vallen,en dan slaag je wel wat over.
Ten derde:Je kunt het beu worden.



Of je bent gewoon een domme junky die om de 3 uur wat vloeie pakt en en als gevolg een gewoonte wordt en zo er niet meer van af kunt blijven,en zo lichaamelijk en geestelijk verslaafd wordt.


En ik denk niet dat er veel mensen gaan zijn die het elke dag om de 3 uur het gaan gebruiken he.

Het zou maar erg zijn :rolleyes:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
flash kieke zei:
Dat zou bekan onmogelijk zijn.

Ten eerste:het kost veel geld.
Ten tweede:je kunt er van in slaap vallen,en dan slaag je wel wat over.
Ten derde:Je kunt het beu worden.



Of je bent gewoon een domme junky die om de 3 uur wat vloeie pakt en en als gevolg een gewoonte wordt en zo er niet meer van af kunt blijven,en zo lichaamelijk en geestelijk verslaafd wordt.


En ik denk niet dat er veel mensen gaan zijn die het elke dag om de 3 uur het gaan gebruiken he.

Het zou maar erg zijn :rolleyes:
Klik om te vergroten...
alle nu
een ganse dag door onder invloed van vloei zijn
wa wil een mens nog meer hebben :mrgreen: :wink: :rolleyes: :openmouth:
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#3
Met wiet is het mij ook overkomen, eerst dacht ik dat je er niet verslaaft aan kon raken, en ik was ook zeker niet van plan om verslaaft te raken, maar binnen 2 jaar was ik toch 4 keer per dag aant blowen, hartstikke verslaaft. Heeft me veel moeite gekost om ervan af te komen, en ik moet er nu nog steeds mee oppassen, ook al blow ik heel af en toe.
Met GHB kan het ook zo gaan alleen afkiken van het spul is verschrikkelijk veel erger dan bij wiet.

Pas er gewoon mee op dat is denk ik wat ik wil zeggen. Als je tenminste bewust bent dat verslaving kan optreden, wordt deze verslavingsgevaar voor jezelf minder.
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#4
flash kieke zei:
Of je bent gewoon een domme junky die om de 3 uur wat vloeie pakt en en als gevolg een gewoonte wordt en zo er niet meer van af kunt blijven,en zo lichaamelijk en geestelijk verslaafd wordt.
Klik om te vergroten...

Is dat nu niet waar verslaving om draait ?

Zou het zo kunnen zijn (ik weet het niet want ik heb het nog nooit geprobeerd) dat je eens je onder de invloed van GHB hebt geneukt, dat je het nooit meer zonder wil/kunt ?
En zo ja, is dat dan niet 'geestelijke verslaving' ?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
PharmaPhreeK zei:
Met wiet is het mij ook overkomen, eerst dacht ik dat je er niet verslaaft aan kon raken, en ik was ook zeker niet van plan om verslaaft te raken, maar binnen 2 jaar was ik toch 4 keer per dag aant blowen, hartstikke verslaaft. Heeft me veel moeite gekost om ervan af te komen, en ik moet er nu nog steeds mee oppassen, ook al blow ik heel af en toe.
Met GHB kan het ook zo gaan alleen afkiken van het spul is verschrikkelijk veel erger dan bij wiet.

Pas er gewoon mee op dat is denk ik wat ik wil zeggen. Als je tenminste bewust bent dat verslaving kan optreden, wordt deze verslavingsgevaar voor jezelf minder.
Klik om te vergroten...
ik rookte al 5 jaar iedere dag
en d8 ook dat ik echt nooit van mijn leven er mee zou kunnen stoppen
maar als je met zo een instelling probeert te stoppen lukt het ook gewoon niet.
het zit echt allemaal maar in uw koppie
stoppen is een fluitje van een cent.
je moet er alleen maar de volle 100% achter staan.
ben ondertussen met weed 5 a 6 weken gestopt en heb er nog niet meer eens goesting in.
en zo is da just hetzelfde met hard drugs.
ben je eenmaal voorbij de lichamelijke afkick dan is het gewoon karakter en doorzettingsvermogen tonen.
en je gaat u er alleen maar beter en beter door voelen met de tijd
tis nu wel makkelijker gezegd dan gedaan.
maar gaan doet het zeker
de enige reden waarom ik nog HD pak is simpel omdat ik eig nog geen goesting heb voor ermee te stoppen.
ben nog ma 20 en ga nog veel te veel op stap en enz.
die tijd komt nog wel voor mij.
twijfel ik geen sec aan.
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spul is net als X ideaal voor avondje met een ander stel, wij kunnen het weten... :grin:
Mijn vrouw is bi, kom eens langs zou ik zeggen... :grin:
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#7
heey ..

Ik ben van mening dat verslaving hellemaal aan de persoon zelf ligt !
de een kan het beter mee omgaan als de ander,

nu even iets over ghb ,wij hebben het sinds januarie uitgeprobeerd met een goede betrouwbare kennis van ons (let op 2 vrouwen en 2 mannen :sunglasses: ) ......big smile => :grin: ik was er erg huiverig voor ,maar heb goede vertrouwen in onz maatje ,zo mijn gewicht en omdat ik een vrouw ben moest ik iets minder nemen en opgeschreven hoe laat wij het innamen na 15 min begon het te werken en het leek wel of ik harstikke bezopen was maar voelde me super lekker trancemuziekje op kaarjes aan en een 2 persoons matras in het midden van de woonkamer super relaxt en lekker genoten,ik ben geen bi maar sindsdien wel !! en lees ik ben een vrouw :grin: :grin:


het is idd een drug ,die je (lekkere)hormonen door je lichaam laat gieren ... je ziet de wereld als een doedelzak aan en ontmoet grote smurf en weet ik het allemaal ,maar wees en blijf voorzichtig met ghb

dit is even wat ik kwijt wou hoor ...doegie
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#8
:mrgreen: :wink:
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#9
hihihi mr jiho......jij begrijpt wat ik bedoel he ???
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#10
c&m zei:
hihihi mr jiho......jij begrijpt wat ik bedoel he ???
Klik om te vergroten...
nog geen ghb genomen maar kan het me wel perfect voorstellen :grin:
leuk dat soort dingen :wink:
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#11
PharmaPhreeK zei:
Jullie snappen het volgens mij niet helemaal. Als je het spul een paar keer in de week gebruikt zal je er heus niet aan verslaaft worden. Pas bij een paar keer per dag en dit iedere dag, wordt verslavingsgevaar reeel.
Klik om te vergroten...

hmmmm eens kijken ik heb laast een maand lang ong 25 ml G per avond gebruikt en dan na 2 uur dat ik wat genomen had nog eens nemen dan na 3 uur etc.
Ga op vakans dus geen G, en ik slaap heerlijk tril niet heb ook geen enkele behoefte aan G sterker nog dacht er niet eens een momentje aan.
Heb nu ook geen G afgelopen week had ik wel 70 ml heb nu iets minder dan de helft over, volgende week vrijdag als ik weer naar een orgie ga :hearteyes: :wink: dat ik op een hele nacht 2 keer een portie gebruik, Zal ook wel weer wat mee nemen voor afentoe thuis te gebruiken. maar dan neem ik niet elke avond 4 a 5 porties.
Hmmmmmm hoe zo verslavend??? :confused:
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#12
proton zei:
Spul is net als X ideaal voor avondje met een ander stel, wij kunnen het weten... :grin:
Mijn vrouw is bi, kom eens langs zou ik zeggen... :grin:
Klik om te vergroten...

:wave: stuur maar een pb .......
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#13
TeQ zei:
schranziewanzie zei:
PharmaPhreeK zei:
Met wiet is het mij ook overkomen, eerst dacht ik dat je er niet verslaaft aan kon raken, en ik was ook zeker niet van plan om verslaaft te raken, maar binnen 2 jaar was ik toch 4 keer per dag aant blowen, hartstikke verslaaft. Heeft me veel moeite gekost om ervan af te komen, en ik moet er nu nog steeds mee oppassen, ook al blow ik heel af en toe.
Met GHB kan het ook zo gaan alleen afkiken van het spul is verschrikkelijk veel erger dan bij wiet.

Pas er gewoon mee op dat is denk ik wat ik wil zeggen. Als je tenminste bewust bent dat verslaving kan optreden, wordt deze verslavingsgevaar voor jezelf minder.
Klik om te vergroten...
ik rookte al 5 jaar iedere dag
en d8 ook dat ik echt nooit van mijn leven er mee zou kunnen stoppen
maar als je met zo een instelling probeert te stoppen lukt het ook gewoon niet.
het zit echt allemaal maar in uw koppie
stoppen is een fluitje van een cent.
je moet er alleen maar de volle 100% achter staan.
ben ondertussen met weed 5 a 6 weken gestopt en heb er nog niet meer eens goesting in.
en zo is da just hetzelfde met hard drugs.
ben je eenmaal voorbij de lichamelijke afkick dan is het gewoon karakter en doorzettingsvermogen tonen.
en je gaat u er alleen maar beter en beter door voelen met de tijd
tis nu wel makkelijker gezegd dan gedaan.
maar gaan doet het zeker
de enige reden waarom ik nog HD pak is simpel omdat ik eig nog geen goesting heb voor ermee te stoppen.
ben nog ma 20 en ga nog veel te veel op stap en enz.
die tijd komt nog wel voor mij.
twijfel ik geen sec aan.
Klik om te vergroten...


Hoe graag ik ook zou willen dat je gelijk had, ben ik over het deel dat je zegt over roken (nicotine dus) heel erg oneens.
Zelf heb ik een tijd ook elke dag meerdere keren per dag geblowt en dit jaren volgehouden. Daarnaast gebruikte ik elke vrijdag en zaterdag speed en heb dit ook ca. zon jaar gedaan.
Op en duur ben ik hiermee gestopt omdat ik mezelf wel heel erg triest vond. Dat is gelukt.
Eerlijk gezegd vind ik mezelf nog veel triester omdat ik verslaafd ben aan roken. Roken is een drug die je gebruikt om je net zo te voelen als mensen die niet roken. Het slaat dus echt helemaal nergens op, en je hebt er letterlijk niets aan.
En toch, ondanks dat ik me dat realiseer en ik zooooooooo graag wil stoppen, ik zo graag van die kutnicotine af wil, is dat het enige wat gewoon maar niet lukt.
Het is zon klote rotzooi, elke keer wanneer ik stop, elke keer weer, na ca. drie maanden knapt er iets in mn hoofd wanneer ik direct weer met de volle hap begin. En dat heb ik met speed, xtc, wiet en hasj nog nooit gehad...
Maar echt het feit dat je met roken makkelijker kunt stoppen dan met HD daar ben ik het dus echt keihard mee oneens, want dat is in mijn opinie echt, maar dan ook echt niet waar...





-
Klik om te vergroten...

ik heb het hier al eerder neergezet .maar het ligt echt aan de persoon zelf ! zo ook met gewoone peuken die je rookt en zo ook met soft en hard drugs !
R
R44fLid
01-01-2024, 00:00
#14
Om terug te komen ontopic...
Zelf heb ik nooit GHB beprobeerd maar ik heb het volgende ooit eens gehoord over een vriendin van een vriend van me: ze had op een concert een middeltje in haar drankje gehad (denkt ze) dat ze van een kerel aangeboden had gekregen. Ze kan zich alleen nog herinneren dat ze mellow werd, en meer niet.
De volgende dag had ze gehoord meerdere jongens haar 'gebruikt' hadden en dat zij had toegestemd. Nioemand die haar probeerde tegen te houden verder, en ook niemand die geweld nodig had haar mee te nemen de wc's in. Achteraf beweert ze zeker te weten dat er GHB in dat drankje moest zitten, en totdat ik dit forum ontdekte had ik ook gedacht zeker te weten dat dat het geval was, maar ik geloof dat ze dit gewoon als smoesje gebruikt moet hebben voor een grote blunder, of kan zoiets daadwerkelijk gebeuren met GHB?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mr.jiho zei:
c&m zei:
hihihi mr jiho......jij begrijpt wat ik bedoel he ???
Klik om te vergroten...
nog geen ghb genomen maar kan het me wel perfect voorstellen :grin:
leuk dat soort dingen :wink:
Klik om te vergroten...
zolang ge dan maar geeen homo gaat worden :wink: :smoke: :wave:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#16
lijkt me ook :mrgreen:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
R44f zei:
Om terug te komen ontopic...
Zelf heb ik nooit GHB beprobeerd maar ik heb het volgende ooit eens gehoord over een vriendin van een vriend van me: ze had op een concert een middeltje in haar drankje gehad (denkt ze) dat ze van een kerel aangeboden had gekregen. Ze kan zich alleen nog herinneren dat ze mellow werd, en meer niet.
De volgende dag had ze gehoord meerdere jongens haar 'gebruikt' hadden en dat zij had toegestemd. Nioemand die haar probeerde tegen te houden verder, en ook niemand die geweld nodig had haar mee te nemen de wc's in. Achteraf beweert ze zeker te weten dat er GHB in dat drankje moest zitten, en totdat ik dit forum ontdekte had ik ook gedacht zeker te weten dat dat het geval was, maar ik geloof dat ze dit gewoon als smoesje gebruikt moet hebben voor een grote blunder, of kan zoiets daadwerkelijk gebeuren met GHB?
Klik om te vergroten...
alles kan
MAAR ik begrijp nie da ze dan nie proefde da er iets abnormaal in dat drankje zat want ghb smaakt echt ongeloofelijk goor.
S
Spy-gischLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waarschijnlijk was ze gewoon erg dronken en schaamt zich nu voor de gevolgen. Alcohol maakt meer kapot dan je lief is :hearteyes:
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#19
als je teveel ghb ophebt kan je van de weg raken dan weet je niet meer zo wat je doet ...als je de aangepaste neemt ben je er wel bij maar voel je dan verschrikkelijk stondbezopen gevoel ....
L
LibertadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bal0n zei:
Lul niet man, GHB is NIET verslavend. Niet geestelijk, en al helemaal niet lichamelijk.

Je voelt je euforisch en ontspannen, je wordt socialer en empathischer. Het heeft iets weg van XTC, maar dan zonder het amfetamine effect, het oppeppende dus :).
Klik om te vergroten...

Wortel zei:
Mag ik je voor je bek stompen. GHB is echt niet verslavend. Tenminste kan me niet voorstellen dat iemand er verslaaft aan raakt en al raak je er verslaafd aan dan kan het nog geen kwaad.
Klik om te vergroten...

Zo zie je maar hoe faliekant je de plank mis kunt slaan ook al ben je nog zo stellig overtuigd van je eigen waarheid, de echte waarheid blijkt toch iets anders in elkaar te steken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."