Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat voor gevoel krijgen jullie bij GHB? Is het ongeveer hetzelfde als XTC?"
"Ik heb een jaar geleden ongeveer 3 á 4 jointjes op een dag 2 jaar lang gerookt maar op den duur werdt ik er zo erg duf van dat ik maar gestopt ben. Nu rook ik een enkele keer nog wel is een jointje maar dat is meer voor de lol gewoon."
"Ik vind het alleen kunnen na het alcohol gebruik. Als ik zelf een wiet joint rook en daarna nog aan de bier moet gaat het bier er niet meer zo snel in zou niet weten hoe dat komt."